Temp. silnika - nietypowo :)

Data: 2010-11-30 11:43:05
Autor: Jakub Witkowski
Temp. silnika - nietypowo :)
A u mnie w przeciwieństwie do kolegów zależność jest paradoksalnie odwrotna:
- lato, ciepło - wskazówka ciut poniżej środka (1-2mm)
- zima, poniżej 0 st. - wskazówka na środku lub 1mm  powyżej środka
i to nie przypadek, tylko już któryś rok... :)

Data: 2010-11-30 12:05:32
Autor: news-gazeta
Temp. silnika - nietypowo :)
[...]

W zależności od temperatury zmienia się oporność przewód
a i może sam czujnik też już ma pewne rozbieżności.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-11-30 13:01:30
Autor: PaweL
Temp. silnika - nietypowo :)
[...]

Nie ciesz się, nie ciesz. Uszczelka Ci pada.
Albo bulbulator.

;-)

Temp. silnika - nietypowo :)