Temperatura Phenom II x2 x545

Data: 2009-11-15 15:54:55
Autor: Mirek
Temperatura Phenom II x2 x545

Procesor: 78 C
Rdzen 1: 31 C
Rdzen 2: 31 C

Mam niemal identycznie na tej samej płycie i PII X2 550. To jaki¶ bug. Po uruchomieniu firmowego Easy Saver taktowanie spada do 800Mhz a temperatura rdzeni do 23-24 C. Odczyt temp. procesora nie zmienia się i dalej jest 79 C.

Data: 2009-11-15 15:11:38
Autor: tad
Mirek wrote:

> [...]
bug. Po uruchomieniu firmowego Easy Saver taktowanie spada do 800Mhz
a temperatura rdzeni do 23-24 C. Odczyt temp. procesora nie zmienia

Dzieki za odp. Na forum.purepc.pl tez znalazlem takie info o tej plycie.
To dobrze, bo myslalem, ze cos u mnie nie tak.

--
tad

Temperatura Phenom II x2 x545