Temperatura wody w Sharm

Data: 2009-03-02 11:16:56
Autor: Janus
Temperatura wody w Sharm
Może ktoś podać aktualną temperaturę wody w Sharm ?
Szykuje mi się wyjazd w połowie Marca - może ktoś niedawno wrócił i
jest na bieżąco.
pozdr.

Data: 2009-03-09 09:14:07
Autor: qlphon
Temperatura wody w Sharm
Szykuje mi się wyjazd w połowie Marca - może ktoś niedawno wrócił i
jest na bieżąco.

21-23 st,  najczesciej 22 st

przy czym jak jesteś w miejscu gdzie mieszaja się wody "zimne" z ciepłymi
to te 2 stopnie bardzo wyraznie się czuje.
ja tego doświadczyłem w zeszym tygotniu w parku Ras Mohamed

mimo ze pod wodą jest milutko, polecam suchara jesli duzo chcesz nurkować
z uwagi na wiatry i wątpliwą przyjemność wbijania się w mokrą piankę przed kolejnym nurkowaniem
a rozebrać się trzeba bo inaczej nie zjesz niczego w strefie suchej ;-)

pzdr.
qlphon

Temperatura wody w Sharm