Temperatura wody w zbiorniku CWU

Data: 2009-10-29 10:15:15
Autor: Kazik
Temperatura wody w zbiorniku CWU
GoAbroad pisze:
Witam,

Chciałbym się dowiedzieć jaka powinna być optymalna temperatura wody,
która jest podgrzewana i przechowywana w zbiorniku CWU podłączonym do
pieca jednofunkcyjnego? Miałem 60 C ale to chyba dość sporo bo nie
potrzebuję aż tak gorącej wody... Czy można ustawić np 45 C, czy jest
jak  jakieś minimum...?

Jezeli jest to piec na paliwo stale to sprawdź w instrukcji jaka jest optymalna temperatura jego pracy. Po drugie pamiętaj, że warto raz na jakiś czas podgrzać zbiornik CWU do >80 C aby wybic zyjace w nim bakterie.

Data: 2009-10-29 06:45:51
Autor: GoAbroad
[...]

Jest to Vaillant jednofukcyjny-kondensat, poszukam w instrukcji
informacji na ten temat.
Doczytałem, że ma opcję programu - 1 raz w tyg. podgrzewa wodę do >70
w celu eliminacji bakterii.

Data: 2009-10-30 20:01:52
Autor: nom
Temperatura wody w zbiorniku CWU

ja mam 45*C

Data: 2009-10-30 12:59:57
Autor: GoAbroad
Temperatura wody w zbiorniku CWU
On 30 Paź, 20:01, "nom" <no...@usunto.gazeta.pl> wrote:
ja mam 45*C

Znajomi na zasobniku podgrzewanym piecem węglowym też mają 45*C. U
siebie też tak ustawiłem.

Temperatura wody w zbiorniku CWU