Temperatury

Data: 2010-01-19 08:17:59
Autor: qwerty
Temperatury
Użytkownik "Animka" <animka@to.nieja.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hj2p8c$of5$1@news.interia.pl...
Czy te temperatury są w normie, czy komputer się przegrzał?

Płyta główna 44 °C  (111 °F)
Procesor   25 °C  (77 °F)
Aux     38 °C  (100 °F)
SAMSUNG SP2504C 40 °C  (104 °F)

Pali się ogniem? Nie? No to w porządku.

Data: 2010-01-19 12:39:17
Autor: Animka
Temperatury
qwerty pisze:
[...]

"Zmierzyłam temperaturę", bo mi dysk ostatnio zaczyna być słyszalny (jak długo pracuje). Słyszę mniej więcej takie odgłosy: u u u u....

--
animka

Data: 2010-01-21 23:58:04
Autor: Michal Lukasik
Temperatury
Dnia 19.1.2010, Animka napisał(a):

"Zmierzyłam temperaturę", bo mi dysk ostatnio zaczyna być słyszalny (jak długo pracuje). Słyszę mniej więcej takie odgłosy: u u u u....

Przy którym 'u' jest najgłośniej?
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/

Data: 2010-01-22 01:10:26
Autor: Animka
Temperatury
Michal Lukasik pisze:
Dnia 19.1.2010, Animka napisał(a):

"Zmierzyłam temperaturę", bo mi dysk ostatnio zaczyna być słyszalny (jak długo pracuje). Słyszę mniej więcej takie odgłosy: u u u u....

Przy którym 'u' jest najgłośniej?

Nie nabijaj się. Mam nagrać i gdzieś to zamieścić? Tego nie da się opisać słowami. Nie było go słychać, a teraz słychać.
Widocznie zaczął się przegrzewać i stęka. Aplikacja dot dysku pokazuje komunikat, że dysk zdrowy.

--
animka

Data: 2010-01-24 23:44:59
Autor: Michal Lukasik
Temperatury
Dnia 22.1.2010, Animka napisał(a):

Nie nabijaj się.

:D

Mam nagrać i gdzieś to zamieścić? Tego nie da się opisać słowami. Nie było go słychać, a teraz słychać.
Widocznie zaczął się przegrzewać i stęka. Aplikacja dot dysku pokazuje komunikat, że dysk zdrowy.

Czy aby na pewno to dysk wyje. Może to obudowa rezonuje - zdarza się.
W takim wypadku najlepiej go dobrze dokręcić, albo przełożyć w inną kieszeń - jeśli jest miejsce oczywiście.
Można też zastosować "sanki" (koszt kilka zł) i zamontować go w miejscu przewidzianym na urządzenia 5.25" - będzie miał lepsze chłodzenie.
--
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/

Data: 2010-01-19 15:43:19
Autor: zielony bazyliszek
Temperatury
Użytkownik qwerty napisał:
[...]

Co mi przypomina dialog z kiedys

- komputer sie spalil, co mam robic?
- ???
- no smierdzialo cos od 2 tygodni a dzisiaj cos warknelo, zasmrodzilo i nie dziala...
- od dwoch tygodni smierdzialo ze sie cos pali?
- tak
- no to sie spalilo na amen
- no jakto tak, bez uprzedzenia!?

Temperatury