Temperatury

Data: 2010-01-19 08:45:15
Autor: JoteR
Temperatury
"Animka" napisała:

Czy te temperatury są w normie, czy komputer się przegrzał?

Płyta główna 44 °C  (111 °F)
Procesor   25 °C  (77 °F)
Aux     38 °C  (100 °F)
SAMSUNG SP2504C 40 °C  (104 °F)

Nie wiem, czym odczytujesz te temperatury, ale najwyraźniej są tu źle przypisane czujniki - 25 st. C. na procesorze przy temperaturze chipsetu 44 st. C. wydaje się mało prawdopodobne. Tym bardziej, że AFAIK masz Pentium 4?

JoteR

Data: 2010-01-19 12:43:13
Autor: Animka
Temperatury
JoteR pisze:
"Animka" napisała:

[...]

Everestem Ultimate odczytuję.

Tym bardziej, że AFAIK masz Pentium 4?

Zgadza się.

--
animka

Data: 2010-01-19 13:38:57
Autor: Mark
Temperatury
Dnia Tue, 19 Jan 2010 08:45:15 +0100, JoteR napisał(a):

[...]

25 stopni dla P4 to nie tyle malo prawdopodobne co wrecz niemozliwe.
Ani na standardowym, ani na w miare przyzwoitym  chlodzeniu nie do
osiagniecia, a nie sadze by inwestowala pare stowek w jakies ekstra
chlodzenie.

--
Mark

Data: 2010-01-19 15:44:11
Autor: zielony bazyliszek
Temperatury
Użytkownik JoteR napisał:
"Animka" napisała:

[...]

nie wiem, jak chipset, ale moj c2d ma 25 stopni ja kmalo robi :) No ale dalem tam niestandardowe chlodzenie :)

Temperatury