Temu rządu fiut z rozporka wyszedł.

Data: 2011-06-01 21:17:44
Autor: MH
Temu rządu fiut z rozporka wyszedł.
matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):
#
Wczoraj premier na konferencji po=B6wi=EAconej polskiej prezydencji by=B3
pytany przez dziennikark=EA Polskiego Radia Sylwi=EA Bia=B3ek, czy wszystko
jest ju=BF zapi=EAte na ostatni guzik. - Guziki wszystkie zapi=EAte na
pewno... Troch=EA taki jestem... Patrz=EA na letni str=F3j pani redaktor i
dlatego nie kojarzy mi si=EA z tym... z dopi=EAciem wszystkiego na ostatni
guzik - odpowiedzia=B3. - To nie przygana, wr=EAcz przeciwnie. Bardzo
lubi=EA... lato - doda=B3 szef rz=B1du.
#

Trawka na kominie...

matador.

Ty zapewne powiedziałbyś to samo o ile byłby to Pan Redaktor...

MH

--

Temu rządu fiut z rozporka wyszedł.