Temu rządu fiut z rozporka wyszedł.

Data: 2011-06-02 03:50:55
Autor: cirrus
Temu rządu fiut z rozporka wyszedł.
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:72531ad5-eb5f-495d-85f3-02aa31741dcda26g2000vbo.googlegroups.com...
#
Wczoraj premier na konferencji poświęconej polskiej prezydencji był
pytany przez dziennikarkę Polskiego Radia Sylwię Białek, czy wszystko
jest już zapięte na ostatni guzik. - Guziki wszystkie zapięte na
pewno... Trochę taki jestem... Patrzę na letni strój pani redaktor i
dlatego nie kojarzy mi się z tym... z dopięciem wszystkiego na ostatni
guzik - odpowiedział. - To nie przygana, wręcz przeciwnie. Bardzo
lubię... lato - dodał szef rządu.
#
Trawka na kominie...
matador.

Ty wogóle nie zapinasz rozporka tylko chodzisz z fiutem na wierzchu.

--
stevep

Temu rządu fiut z rozporka wyszedł.