Ten Agent Tomek to jaki¶ niezły bonzo...

Data: 2011-10-31 08:39:01
Autor: Tzva Adonai
Ten Agent Tomek to jaki¶ niezły bonzo...
Tajny agent PiSu, żigolo, a teraz jeszcze na dodatek okazało się, że
był handlarzem narkotyków... Dziwne, że ABW jeszcze się tym nie
zainteresowała....

***

Agent Tomek: Handlowałem narkotykami i wiem, że pomysł Palikota uderzy
w polsk± młodzież

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114884,10567802,Agent_Tomek__Handlowalem_narkotykami_i_wiem__ze_pomysl.html

Data: 2011-10-31 16:44:39
Autor: oyster
Użytkownik - Tzva Adonai napisał:
Tajny agent PiSu, żigolo, a teraz jeszcze na dodatek okazało się, że
był handlarzem narkotyków...

IdĽ tumanie spać, albo poczytaj ze zrozumieniem.
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-31 17:01:41
Autor: rAzor
Dnia Mon, 31 Oct 2011 16:44:39 +0100, oyster napisał(a):

Użytkownik - Tzva Adonai napisał:
Tajny agent PiSu, żigolo, a teraz jeszcze na dodatek okazało się, że
był handlarzem narkotyków...

IdĽ tumanie spać, albo poczytaj ze zrozumieniem.

Ej tumanie, dlaczego ty jeszcze nie spisz? rAzor

--
Wszędzie kundel zębami dzwoni!

Data: 2011-10-31 16:45:04
Autor: oyster
Ten Agent Tomek to jaki¶ niezły bonzo...
Użytkownik - Tzva Adonai napisał:
Tajny a.............

Zapomniałem dodac - ty słowiańska ¶winio. :-D
--
Wszędzie wieczno¶ć zębami kłapie.

Data: 2011-10-31 18:13:51
Autor: Bogdan Idzikowski
Ten Agent Tomek to jaki¶ niezły bonzo...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomo¶ci news:17c91946-0b67-4b67-8c06-52cf75d50529o15g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

To Tomu¶ zaczynał walkę z narkotykami już w przedszkolu?
"Większo¶ć swojego życia po¶więciłem walce z handlarzami narkotyków" - cytat.

Je¶li co¶ będzie dostępne bezkarnie - ujebie to dochody handlarzy tym czym¶ lub to co¶ będzie tanie.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Ten Agent Tomek to jaki¶ niezły bonzo...