Ten Dubieniecki te? jaki? karakan

Data: 2011-02-06 12:35:37
Autor: Tzva Adonai
Ten Dubieniecki te? jaki? karakan
boukun napisał(a):

I rysy twarzy tez jakies takie nie polskie sie coraz bardziej uwidaczniaja

A ja właśnie chciałem zauważyć, że ten Dubieniecki to nawet trochę do
ciebie jest podobny.. ;}... Ten sam ukraiński typ urody ala Kliczko....

Data: 2011-02-06 21:46:24
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:2249ae10-d050-41e0-9e09-68b9329981b9f18g2000yqd.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

I rysy twarzy tez jakies takie nie polskie sie coraz bardziej uwidaczniaja

A ja właśnie chciałem zauważyć, że ten Dubieniecki to nawet trochę do
ciebie jest podobny.. ;}... Ten sam ukraiński typ urody ala Kliczko....
-- -- -- -- -- -- -- -- -
Głupek jesteś, ja mam typowo polską i słowiańską twarz i sylwetkę, jestem książkowym przykładem Polaka, a u Dubienieckiego się uwidaczniają coraz bardziej semickie rysy i postawa, jak u Kaczyńskich na starość... Lech przed śmiercią wyglądał jak Ariel Sharon...

boukun

Data: 2011-02-06 14:09:34
Autor: Hans Kloss
On 6 Lut, 21:46, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Głupek jesteś, ja mam typowo polską i słowiańską twarz i sylwetkę, jestem
książkowym przykładem Polaka,

Maul halten, du Jude!
J-23

Ten Dubieniecki te? jaki? karakan