Ten Kim Dzong Głab to jednak kretyn...

Data: 2010-11-23 10:34:47
Autor: Neko
Ten Kim Dzong Głab to jednak kretyn...
....zreszta jak kazdy komunista...

Data: 2010-11-23 12:21:36
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ten Kim Dzong G�ab to jednak kretyn...
wtorek, 23 listopada 2010 10:34. carbon entity 'Neko' <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

...zreszta jak kazdy komunista...

Republika Choseon ostrzelała wyspę naleĹźacą do Republiki Hanguk, takie incydenty były do przewidzenia, nawet na jednym filnie sztuk walki widziałem. Oba rządy mają ze sobą na pieńku, to relikt wojny koreańskiej i następującego po niej zimnowojennego podziału pĂłlwyspu, z ktĂłrej wywodzą się dwie "Koree". Chińczycy razem z Kacapami w razie czego zaprowadzą porządek w Rep. Choseon, Ĺźeby nie doszło do podobnych awantur. Nie tylko Amerykanom zaleĹźy na stabilizacji w sąsiedztwie  jednego z najbardziej autorytarnych i nieprzewidywalnych reĹźimĂłw świata.

Data: 2010-11-23 13:35:44
Autor: cyc

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> napisał w wiadomości news:icg840$l5q$1news.onet.pl...
wtorek, 23 listopada 2010 10:34. carbon entity 'Neko'
<miglce@_bez_spamu.wp.pl>

...zreszta jak kazdy komunista...

Republika Choseon ostrzelała wyspę należacą do Republiki Hanguk, takie
incydenty były do przewidzenia, nawet na jednym filnie sztuk walki
widziałem. Oba rządy mają ze sobą na pieńku, to relikt wojny koreańskiej i
następującego po niej zimnowojennego podziału pólwyspu, z której wywodzą się
dwie "Koree".

Chińczycy razem z Kacapami w razie czego zaprowadzą porządek w Rep. Choseon,
żeby nie doszło do podobnych awantur. Nie tylko Amerykanom zależy na
stabilizacji w sąsiedztwie  jednego z najbardziej autorytarnych i
nieprzewidywalnych reżimów świata.

--

Amerykanie ?
Ta wojna jest poklosiem prowadzonej przez Ameryke "polityki " . To oni podzielili Koree i swta na tych , ktorych nalezy kochac i tych , ktorych nalezy mordowac bo nie sa z Amerykanami !.

cyc

Data: 2010-11-23 13:52:03
Autor: Jakub A. Krzewicki
Ten Kim Dzong G?ab to jednak kretyn...
wtorek, 23 listopada 2010 13:35. carbon entity 'cyc' <ja@ja.pl>

[...]

Za Amerykanami nie przepadam, mieli Dablju Kszaka,teraz Obananę. Ale folwark rodzinny Kimów jest zagrożeniem przede wszystkim dla Ruskich i Chińczyków, oni mają najwięcej do stracenia w razie awantury. Nie da się co ukrywać, to bardziej cywilizowane ludy od Jankesów.

Data: 2010-11-23 15:19:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 13:52, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]
bardziej cywilizowane ludy od JankesĂłw.

Niby co maja do stracenia Ruski i Chińczycy?  Są to ludy cywilizowane? A w czym niby? przecieĹź te durnie nie potrafią nawet zmontoawć porządnie samochodu, telewizora czy innego sprzętu elektronicznego. Oni nawet nie potrafią wykonać czajnika z gwizdkiem ktĂłry gwiĹźdĹźe.
Niedawno kupiłem w sklepie netowym modem GSM, nie sprawdziwszy kto jest producentem, już coś mnie tknęło w trakcie rozpakowywania - napis reklamujący kraj producenta podziałał na mnie przygnębiająco, no i mój siódmy zmysł nie oszukał mnie - nowiutki modem nadaje się tylko do kosza. - Działał tylko przez 4 minuty.

Data: 2010-11-23 15:32:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icgihv$r6g$1news.onet.pl...
[...]

Słyszałeś takie hasło: "robimy tanio i dobrze"?
Jest ono wewnętrznie sprzeczne.
Kupiłeś tani chłam i oto efekt.

Data: 2010-11-23 15:47:15
Autor: jadrys
[...]

Poszukaj w necie cen modemu AduData 635WA. Jeżeli znajdziesz cos ponizej 1800 zł. to ci pogratuluje. A podpowiem ci że ceny modemów innych producentów kształtują się w rozpiętości od 100 do 500 zł. Mowa jest oczywiście o nowych modemach.

Data: 2010-11-23 16:26:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icgk62$1g6$1news.onet.pl...

[...]

Nic nie znalazłem. Jedynie opis.

Data: 2010-11-26 21:33:26
Autor: jadrys
[...]

A ja na swoje nieszczęście znalazłem. I wyrzuciłem pieniądze w błoto na to nienadajace się do uĹźytku Koreańskie badziewie.  JeĹşdziłeś kiedy koreańskim autem? Ja jeĹşdziłem wcale nietanim  w stosunku do innych aut - Kia Carnival. - Jakością i wykonaniem przypominał on działanie tego modemu. Tak więc nie mĂłw ze coś drogie to zaraz dobre.

Data: 2010-11-27 08:54:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:icp5jn$91s$2news.onet.pl...

[...]

Czytaj ze zrozumieniem. "Tanio i dobrze" to nie to samo co "drogie to zaraz dobre".
Jest jeszcze jedna sentencja, którą należy brać pod uwagę: "robimy szybko i dobrze" - też wewnętrznie sprzeczna, co wcale nie znaczy, że prawidłowo jest "robimy wolno i dobrze".

Myślenie nie boli.

Data: 2010-11-29 22:19:56
Autor: jadrys
[...]

Zarzuciłeś mi ze kupiłem *tani* chłam, a ja ci pokazałem że wcale nie jest/był tani. Więc nie próbuj odwracać kota ogonem.

PS. nie widzę sprzeczności w "robimy szybko i dobrze".

Data: 2010-11-30 00:00:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:id15ee$nm6$2news.onet.pl...

[...]

Po pierwsze - nic mi nie pokazałeś.
Po drugie - nie widzę sprzeczności w "robimy szybko i dobrze" - nie widzisz, bo jesteś za młody.

Data: 2010-11-30 16:55:42
Autor: jadrys
[...]

I czego brniesz w tym swoim idiotyzmie?  Dyskusja z toba przypomina kłótnie ze ślepcem o nasycenie barw w słoneczny poranek, po deszczowej nocy.

Data: 2010-12-01 11:47:15
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-29 22:19, jadrys pisze:

Zarzuciłeś mi ze kupiłem *tani* chłam, a ja ci pokazałem że wcale nie
jest/był tani. Więc nie próbuj odwracać kota ogonem.

To kopiłeś TANIO I CHUJOWO ... znaczy się jesteś
głupkiem. Jeżeli do tego chwalisz się tym publicznie
to jesteś głupkiem do kwadratu.

--

Tomy M.

„Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki." — George Orwell

Data: 2010-12-01 14:53:08
Autor: jadrys
W dniu 2010-12-01 11:47, Tomy M. pisze:
[...]

Kupiłem  cho*ernie drogo i  rĂłwnie  beznadziejnie. A całą wina i skutek to nie sprawdzenie kto jest producentem tego badziewia. I to nie jest chwalenie a ostrzeĹźenie innych potencjalnych amatorĂłw towarĂłw koreańskich.

PS. Co powoduje u ciebie to obrzucanie obelgami innych? Chcesz swoje frustracje odgrywać na mnie?

Data: 2010-11-23 16:08:17
Autor: cyc
[...]

Niby co maja do stracenia Ruski i Chińczycy?  Są to ludy cywilizowane? A w czym niby? przecież te durnie nie potrafią nawet zmontoawć porządnie samochodu, telewizora czy innego sprzętu elektronicznego. Oni nawet nie potrafią wykonać czajnika z gwizdkiem który gwiżdże.

Czy jestyes pewien tego , ze nie wziales wczesiej jakichs srodkow odurzajacych ? .
Chinska cywilizacja istniala kiedy po Ameryce pelzaly wylacznie grzechotniki do ktorych upodobnili sie dziesiejsi jej mieszkancy !.
To nie Ameryce zawdzieczamy najistotniejsze dla rozwoju cywilizacji wynalazki i filozfie , tylko wlasnie Chinom !. Swiat o Ameryce zapomni a Chiny beda trwaly i to w doskonalej kondycji !.
Dzisiaj zagrozeniem dla swiata sa wylacznie jankesi . Zaden inny kraj na swiecie , zadna nacja , zaden inny system nie zdepcze czlowieczenstwa i ludzkosci jak Ameryka w polaczeniu z zydami !. Oczywiscie nie ta Ameryka biedoty , Ameryka slamsow , ktore dotad istnieja a o ktorych dzieki naszej proamerykanskiej propagandzie niewielu wie , tylko Ameryka finansjery , Ameryka nadrzednosci korporacji , Ameryka  Blumbergow i cichej , dyskretnej dominacji opierajacej sie na iluzurocznj , obludnej i z gruntu klamliwej propagandzie !.
Telewizory ? a wiesz kto wymyslil telewizor ? , samochody ? a wiez kto wyyslil samochod ? , podroze kosmiczne ? a wiesz kto mysla a takze zreszta czynem wszedl w ta epoke ? .
Pewnie wiesz ale poddales sie jankeskiej propagandzie w ktorej wszystko musi byc pomyslem Ameryki !.
Powiem Ci dwa slowa komentujac ten punkt widzenia .
Gowno prawda !.
Ameryka to wrzod na dupie swiata , to pasozyt wykorzystujacy swiatowa intelektualna tkanke , to arogancki len i najwiekszy w historii eksterminator , agresor i obludnik .
Tylko dzieki umiejetnemu wykorzystywaniu gebelsowskich metod propagandowych ( nawet to potrafili zaadoptowac do swoich potrzeb ) wmawiaja niekumatej czesci swiata , ze jej dzialania niosa pokoj i demokracje . Pokoj w jankeskim wydaniu kosztuje swiat rocznie miliony zabitych a demokracja , dzesiatki krajow ktora sobie podporzadkowuja !.
Ameryka to rak , nowotwor , ktory wymaga chirurgicznego ciecia !.

[...]

Amerykanskie a takze niemieckie badziwia sa rownie " skuteczne ' w dzialaniu ..
Po prostu zle trafiles . Niewielu ludzie , poza programowymi propagandzistami , najczesciej kupowanymi ,  narzeka na chinskie np. wyroby !. Stanowia zbyt duza konkurencje dla tych pochodzacych w krajow o wysrubowanym dazeniu do zysku i dlatego media , nasze media je niszcza !.

cyc

Data: 2010-11-23 16:12:18
Autor: Neko
Ten Kim Dzong G?ab to jednak kretyn...
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Ameryka to rak , nowotwor , ktory wymaga chirurgicznego ciecia !.

To tnij Cycu... na azbestach. Tnij ! :)

Data: 2010-11-23 18:09:03
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Cyc ma rację
[...]
[...]

Cyc ma rację! Amerykanie kradli wynalazki:
1) Samochód:
W latach 1751&#8211;52 chłop [mużyk] z Niżegorodskoj guberni, Leontij Szamszurienow skonstruował "samojeżdżący wóz", wprawiany w ruch siłą dwóch ludzi.
2) Żarówka:
Żarówkę wynalazł rosyjski uczony A.N.Łodygin; po raz pierwszy zastosował ją w 1873 do oświetlenia ulic Petersburga. [...] Podporucznik rosyjskiej floty, A.M.Chotinskij, bę­dąc w dele­gacji służbowej w USA, pokazał Edisonowi żarówkę Łodygina (którą zabrał ze sobą). Edison wykorzystał techniczny pomysł Łodygina, wprowadził pewne zmiany konstrukcyjne, i opaten­tował całość w 1879.
3) Loty kosmiczne:
Już w zamierzchłych czasach głośno w Chinach p podróżach na latających smokach.

Zresztą nie tylko Amerykanie kradli wynalazki:
Taki Roentgen np miał szczęście przeczytać list rosyjskiego bojara do żony, w którym było zdanie "Już dawno cię przejrzałem, szmato".

Odnośnie pozostałych stwierdzeń Cyca to może udałoby się je uzasadnić po uprzednim zamienieniu ich na przeciwne. Inaczej niesposób.

Data: 2010-11-30 01:32:39
Autor: Jaksa
Cyc ma racj
On Tue, 23 Nov 2010 18:09:03 +0100, <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl>  wrote:

[...]
[...]

1) SamochĂłd:
W latach 1751&#8211;52 chłop [muĹźyk] z NiĹźegorodskoj guberni, Leontij  Szamszurienow
skonstruował "samojeżdżący wóz", wprawiany w ruch siłą dwóch ludzi.
2) ĹťarĂłwka:
ĹťarĂłwkę wynalazł rosyjski uczony A.N.Łodygin; po raz pierwszy zastosował  ją w
1873 do oświetlenia ulic Petersburga. [...] Podporucznik rosyjskiej  floty,
A.M.Chotinskij, będąc w delegacji słuĹźbowej w USA, pokazał Edisonowi  ĹźarĂłwkę
Łodygina (ktĂłrą zabrał ze sobą). Edison wykorzystał techniczny pomysł  Łodygina,
wprowadził pewne zmiany konstrukcyjne, i opatentował całość w 1879.
3) Loty kosmiczne:
JuĹź w zamierzchłych czasach głośno w Chinach p podróşach na latających  smokach.

Zresztą nie tylko Amerykanie kradli wynalazki:
Taki Roentgen np miał szczęście przeczytać list rosyjskiego bojara do  Ĺźony, w
którym było zdanie "Już dawno cię przejrzałem, szmato".

Odnośnie pozostałych stwierdzeń Cyca to może udałoby się je uzasadnić po
uprzednim zamienieniu ich na przeciwne. Inaczej niesposĂłb.

Cyc ma sporo racji, nawet jezeli przesadza. Ale to trzeba cos wiedziec
aby to docenic, a nie miec mleko pod nosem.

Z pozytywow, Ameryka dala swiatu turbo kapitalizm.

Jaksa

Data: 2010-11-29 16:53:45
Autor: Hans Kloss
Cyc ma racj
On 30 Lis, 01:32, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Cyc ma sporo racji,

Tak? "To nie Ameryce zawdzięczamy najistotniejsze dla rozwoju
cywilizacji wynalazki i filozfie , tylko wlasnie Chinom !."
Przecież to skończony debil bo tylko debil mógł napisać taka bzdurę
jak powyżej. Sto  razy więcej "wynalazków i filozofii" zawdzięczamy
choćby starożytnym Egipcjanom (że o Grekach czy Rzymianach nie
wspomnę) niż Chińczykom, z którymi nasz cywilizacja praktycznie nie
miała żadnego kontaktu aż do XII wieku.
Że o innych bredniach litościwe zmilczę... co komu z tego że wasia
prichujew jeszcze za cara Mikołaja II wyklepał w swojej komórce
pierwszą pralkę automatyczną skoro na losy ludzkości wpłynęła dopiero
MASOWA PRODUKCJA owych pralek? To samo z samochodami,  tiwi,
procesorami komputerowymi, lekami przeciwbakteryjnymi itditp A jaki
kraj rozwijał w zeszłym wieku najskuteczniej technologie masowej,
taniej produkcji owych wynalazków tak aby stały się dostępne dla
przeciętnego człowieka  to chyba całkiem oczywiste.
J-23

Data: 2010-11-30 02:05:05
Autor: Jaksa
Cyc ma racj
On Tue, 30 Nov 2010 01:53:45 +0100, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

jak powyĹźej. Sto  razy więcej "wynalazkĂłw i filozofii" zawdzięczamy
choćby starożytnym Egipcjanom (że o Grekach czy Rzymianach nie
wspomnę) niż Chińczykom, z którymi nasz cywilizacja praktycznie nie
miała żadnego kontaktu aż do XII wieku.

Nasza cywilizacja w XII wieku prezentowala sie w porownaniu z owczesnymi
Chinami niemal jak wspolczsnie Albania do Wloch.

[...]

Turbo kapitalizm jako plus Ameryce, wymienilem.

Jaksa

Data: 2010-11-29 17:24:08
Autor: Hans Kloss
Cyc ma racj
On 30 Lis, 02:05, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Nasza cywilizacja w XII wieku prezentowala sie w porownaniu z owczesnymi
Chinami niemal jak wspolczsnie Albania do Wloch.

W porównaniu z cywilizacją Rzymian prezentowała się jeszcze gorzej.
Niestety uczłowieczanie ludów germańskich musiało potrwać kilka
stuleci z czym związany jest właśnie ów cywilizacyjny regres. Za to
później postęp dokonywał sie w imponującym tempie czego o Chinach
nijak powiedziec nie można. I na ów postęp cywilizacji europejskiej
chińskie wynalazki miały w gruncie rzeczy wpływ marginalny.
J-23

Data: 2010-11-30 02:30:32
Autor: Jaksa
Cyc ma racj
On Tue, 30 Nov 2010 02:24:08 +0100, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

Rzym? Coz za europocentryzm.

Dawna stolica Kmherow moga sie z nim smialo przepychem rownac.

Chiny wpadly w regres w XVI wieku, swiat Zachodu wpada teraz.

Jaksa

Data: 2010-11-30 02:34:30
Autor: Hans Kloss
Cyc ma racj
On 30 Lis, 02:30, Jaksa <Ja...@podole.pl> wrote:

Rzym? Coz za europocentryzm.
Dawna stolica Kmherow moga sie z nim smialo przepychem rownac.

Co zostało do dzisiaj po owym starożytnym państwie Khmerów i jak ów
spadek wygląda w porównaniu z tym co pozostawił po sobie Rzym?
Przepych to może tam był i większy tylko jaka z tego korzyść miały
następne pokolenia? Dwór perskich królów też słynął z przepychu a mimo
to państwo perskie w konfrontacji z greckimi pastuchami rozsypało się
jak domek z kart. A my  do dziś uczymy dzieci twierdzeń Pitagorasa i
Talesa, prawa Archimedesa oraz podstaw logiki sformułowanych przez
Arystotelesa a nie perskiej sztuki strzyżenia włosów na jajach.

Chiny wpadly w regres w XVI wieku, swiat Zachodu wpada teraz.
Chiny w regres wpadły w XIII wieku stając się ofiarą najazdu
mongolskiego i trwały w nim, pomijając pierwsze stulecie panowania
dynastii Ming,  aż do chwili obecnej. My mamy szansę się opamiętać,
oni z regresu dopiero zaczęli wychodzić i długa jeszcze  droga przed
nimi.
J-23

Data: 2010-12-01 02:46:23
Autor: Jaksa
Cyc ma racj
On Tue, 30 Nov 2010 11:34:30 +0100, Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> wrote:

[...]

Ano, przepych byl w stolicy Kmehrow wiekszy, a miasto przynajmniej
wielkosci Rzymu.

Nic z tej wielkosci poza ruinami nie pzostalo.

A co pozostalo po Rzymie? Tak, tak, wiem.. drogi. Ale co wiecej?
Prawo rzymskie, jesli juz sie tak spinac?

Po tym tak pogardzanym przez Ciebie panstwie perskim pozostala metafizyka,
ktora zaplodnila mysl europejska, koncept ostatniej wieczerzy jest akurat
autorstwa perskiego, a chrzescijanstwo sobie stamtad je zapozyczylo.

następne pokolenia? Dwór perskich królów też słynął z przepychu a mimo
to państwo perskie w konfrontacji z greckimi pastuchami rozsypało się
jak domek z kart. A my  do dziś uczymy dzieci twierdzeń Pitagorasa i

Dawni Grecy nie byli pastuchami, a wojowniczymi kupcami operujacymi
w ultra efektywnym turbo kapitalizmie owczesnych czasow.

I zmagali sie przez cala swoja historie z potega Persow, ktorym
zagrozili tylko raz, przy okazji imperium Aleksanda Wielkiego,
no wlasnie, a coz po NIM pozostalo, poza kilkoma nazwami greckimi
na bliskim wschodzie?

Persowie zbudowali cywylizacje rownolegla i rownowazna w znaczeniu
i potedze Rzymowi. Rzecz nie doceniania przez europocentryczne
szkolnictwo na poziomie szkol srednich.

Talesa, prawa Archimedesa oraz podstaw logiki sformułowanych przez
Arystotelesa a nie perskiej sztuki strzyżenia włosów na jajach.

Sadze ze wynalezienie prochu (i jego zastosowanie na polu bitew)
bylo rownie znaczacym katalizatorem rozwoju cywilizacji jak:

- wynalezienie luku
- wynalezienie pisma
- wynalezienie druku

Nie wspomne juz o tak wielkim wynalazku, jak papier toaletowy,
dzieki czemu mozemy sie dzis w cywilizowany sposob podcierac,
co wcale nie bylo takie oczywiste dla naszych przodkow jeszcze
te sto paredziesiat lat temu.

Chiny wpadly w regres w XVI wieku, swiat Zachodu wpada teraz.
Chiny w regres wpadły w XIII wieku stając się ofiarą najazdu
mongolskiego i trwały w nim, pomijając pierwsze stulecie panowania

Bynajmniej, poza okresem pierwszych 60-70 lat, wladztwo mongolskie
przysluzylo sie rozwojowi potegi Chin i jest raczej pozytywnie
ocenianie.

W regres Chiny wpadly jak pisalem w XVI wieku, po swoim epizodzie
odkryc geograficznych, ktore przeprowadzili dobrych kilkadziesiat
lat przed Europejczykami. Zwiedzili glob ziemski od Mozambiku po
Australie (nie wiadomo jak gleboko spenetrowali Pacyfik), po czym
skonstatowali ze nigdzie nie ma porownywalnej z nimi cywilizacji,
a wiec nie warto wydawac pieniedzy na wyprawy morskie i zamkneli
sie w swoim swiecie za Wielkim Murem.

dynastii Ming,  aĹź do chwili obecnej. My mamy szansę się opamiętać,

Szczerze watpie, nie widze niczego takiego co mogloby powstrzymac
regres w jakim znalazl sie obecnie swiat okcydentalny.

oni z regresu dopiero zaczęli wychodzić i długa jeszcze  droga przed
nimi.

Problem jest natury psychologicznej, ludzie maja tendencje do widzenia
rzeczy nie takimi jakie one sa, ale jakimi one byly, gdy dopiero
sie ich uczyli i poznawali, w wieku umownie ok. 15-20 roku zycia.

Stad wielu 50-latkow na zachodzie ma wyobrazenie obecnej Polski takie
jaka ona byla 30 lat temu, a wielu na tej grupie, obraz Ameryki
jaka ona byla w latach 80-tych i 90-tych, a Chin czasow Mao-tse-tunga.

Czasy sie zmienily, dzisiaj w Chinach jest wiecej drapaczy chmur niz
w Ameryce i przeszlo 60 tys km autostrad (6x wiecej niz w Niemczech)
oraz trwa tam budowa gigantycznej sieci ultra-szybkich kolei.

Ich instrastuktura bedzie znaczaco lepsza niz amerykanska,
i to juz w bardzo nieodleglym czasie.

Jesli dojdzie do ladowania ludzi na Marsie, to sadze ze beda
to raczej skosnoocy jak Amerykanie.

Jaksa

Data: 2010-12-01 14:07:15
Autor: Jakub A. Krzewicki
Cyc ma racj
środa, 1 grudnia 2010 02:46. carbon entity 'Jaksa' <Jaksa@podole.pl>

[...]

Wg Menziesa spenetrowali też podobno Atlantyk, tylko Europę ominęli szerokim łukiem. Nie zdziwiłbym się, gdyby to była prawda, bo powodów do tego, żeby nie mieć do czynienia z Germanami i potomkami Romajów było aż nadto.

Data: 2010-11-30 03:33:22
Autor: Canucki
Cyc ma racje
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a): (...)

Do "majacego sporo racji Cyca" nie dociera, ze to wlasnie Amerykanie sprawili, ze dzisiaj miliardy zwyklych ludzi zyja lepiej niz wladcy, niekoniecznie starozytni czy sredniowieczni ale nawet blizsi nam XVIII i XIX
wieczni.  Wyposazenie domow i mieszkan, powszechnie dostepna mozliwosc i wygoda podrozowania, komunikacja, rozrywka, obfitosc taniej zywnosci -
wszystko to na masowa skale zaczelo sie wlasnie w USA.  A Chiny? Pierwszy ladowy srodek lokomocji o napedzie nie-muskularnym powstal wlasnie w Chinach... dzieki wiedzy i bystrosci umyslu flamandzkiego zakonnika.
Jakby Chinczycy byli tacy cwani, to seryjna produkcja aut powinna zaczac
sie tam chyba jeszcze przed epoka napoleonska.  Chiny z prymitywnej,
czesto wrecz chalupniczej produkcji przestawily sie na produkcje wielkotowarowa dopiero dzieki technologiom i inwestycjom krajow Zachodu, glownie USA.
Cinczycy rzeczywiscie sa pracowici (jak zreszta chyba wszystkie dalekowschodnie narody azjatyckie), ale nie sa tak innowacyjni jak Europejczycy czy Amerykanie (dlatego i w przeszlosci i obecnie taki np. Hong Kong jest leaderem gospodarczym) Krzysztof Canucki

Data: 2010-11-30 09:30:53
Autor: Roman Rumian
Cyc ma racj
Panie Kloss,

W dniu 2010-11-30 01:53, Hans Kloss pisze:
(...)
Cyc ma sporo racji,

Ta brunatna kanalia, w oczywisty sposób rozmija się z faktami.

Ciekawe jest porównanie cywilizacji łacińskiej z innymi wielkiego autorytetu z filozofii Alfreda Northa Whiteheada:

"Nie sądzę jednak, bym przedstawił tu już największy wkład myśli Średniowiecza w powstanie ruchu naukowego. Mam na myśli nieprzezwyciężona wiarę, że współzależność między każdym poszczególnym zjawiskiem a tym, co je poprzedza, może być określona w sposób doskonale ścisły, jako egzemplifikacja działania ogólnych zasad. Bez tej wiary przeogromny trud uczonych byłby beznadziejny. To właśnie instynktowne, stojące wciąż przed wyobraźnią przekonanie, że istnieje jakaś czekająca na odkrycie tajemnica, stanowi siłę napędową badań naukowych. W jaki sposób przekonanie to tak żywo zaszczepione zostało umysłom europejskim?

Porównanie europejskiego sposobu myślenia z tym, jaki dominował w innych cywilizacjach, gdy pozostawały one bez obcych wpływów, wskazuje, że źródło z którego przekonanie takie bierze początek, może być tylko jedno. Jest to mianowicie nacisk kładziony w Średniowieczu na rozumność Boga, wyposażonego zarówno w osobową moc Jahwe jak i racjonalność greckiego filozofa. Każdy szczegół pozostawał pod kontrolą; rezultatem badania przyrody mogło być tylko umocnienie wiary w racjonalizm. Pamiętać należy, że mówię tu nie o jawnie głoszonych przekonaniach nielicznych jednostek, lecz mam na myśli wpływ, jak na umysły europejskie wywarła niepodważalna wiara całych stuleci. Chodzi tu nie o jawnie głoszone przekonania, lecz o instynktowny sposób myślenia.

W Azji Bóg pojmowany był jako istota bądź zbyt samowolna, bądź zbyt bezosobowo, by idee takie wywrzeć mogły większy wpływ na instynktowne nawyki myślowe. Poszczególne zjawiska mogły być wynikiem decyzji irracjonalnego despoty lub też płynąc mogły z bezosobowego, nieodgadnionego źródła rzeczy. Nie było tam zaufania, jakie ma się do dającej się pojąć racjonalności bytu osobowego. Nie twierdzę, że europejska wiara w możliwość poznania przyrody była logicznie uzasadniona przez własna ideologię. Chodzi mi jedynie o zrozumienie jej źródeł. Według mnie, wiara w możliwość nauki, która wyprzedziła rozwój naukowej teorii, jest nieświadomą pochodna średniowiecznej teologii. "

Ukłony

Roman Rumian

Data: 2010-11-30 14:57:09
Autor: cyc
Cyc ma racj

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:id2cnt$5uk$1news.agh.edu.pl...
[...]

No prosze !!. Odezwal sie byly grupowy przyglup udajacy intelektualiste !.
Mozesz sie popluc , zacukac i zacietrzecwic i tak Twoj idiol z mucha w kropki bedzie uwazany za idiote , podobnie zreszta jak jego zwolennicy !.
Najlepsze jest w twoich postach to , ze wasza ideologiczna bliskosc do faszyzmu jest pomijana  zastepowana stawianymi zarzutami w tym zakresie tym , ktorzy sa waszymi oponentami .
Rumian , jestes zalosnym kretynem nie potrafiacym obiektywnie spojrzec na otaczajacy Cie swiat . Dawales tego dowowy juz niejednokrotnie , ot chociazby odwolujac sie do pracy swojej zony poloznej , dla ktorej domagales sie czysto bolszewickich rozwiazan wtedy , kiedy usilowala wymuc na panstwie [odwyzek dla swojejgrupy zawpdowej pomijajac tazw. "wolny rynek " , ktorego jestes zagozalym zwolennikiem !.
Probujac wiec mowic o czyjej "czerwieni " i "brunatnosci " musialbys najpierw wyleczyc sie z przypadlosci , ktora nazywa sie daltonizmem a ktora Cie najwyrazniej dopadla i nie pozwala dojrzec tych odcieni  u siebie .
Zastanawiajace jest to , ze wlasnie Ty odwolujesz sie do filozofa , ktorego przeslaniem byla idea Boga  milosci z rownoczesnym odrzuceniem koncepcji "wszechwladnego wladcy" i " bezlitosnego tworcy regul pierwszych " .
Ty dla ktorego nienawisc , iscie pisowska nienawisc,  stanowi fundament ewolucji w tym mysli i czynow nie jestes w stanie zrozumiec sensu filozofii do ktorej sie odwolujesz .
Ta ktorej holdujesz ale ktora jest przeciwienstwem Wiitehead'sa , dobra jest dla Rydzyka i tych kanalii w sutannach dla ktorych pedofilia , zlodziejstwo , naciaganie panstwa i indywidualnych ludzi oraz bogacenie sie samo w sobie jest bogiem ale jak tp sie ma do prawdy o Chrystusie i jego nauk ? .
Rumian , jestes zbyt plytki aby to zrozumieca przy tym  zalosny , niekonsekwentny i po prostu glupi jako , ze nie jestes w stanie zauwazyc sprzecznosci jakie Toba targaja .
Nie sposob wytlumaczyc Twojej postawy  mlodziencza fantazja bo jestes juz stary pryk , a jesli nie  to kieruje Toba , to moze byc nia tylko najzwyczajniesza glupota , glupota nie pozwalajaca Ci na sensowne rozwiklanie najprostszych elementow prawd , do ktorych z taka  determinacja i bezrefleksyjnie sie odwolujesz !.
Mowiac tyle krotko , co dosadnie , jestes Rumian glupcem !, pospolitym glupcem , ktoremu wydaje sie, ze  przeczytanie kilku ksiazek  promuje Cie na medrca , choc nie bierzesz pod uwage tego , ze z tego co wyczytales niezrozumiales zbyt wiele .
Jestes typowym przykladem wyuczonego parobka , dla ktorego myslenie , logika i intelektualny polot sa ta samo obce , jak uczciwosc , prawda i moralnosc .

Nie pozdrawiam jak wszystkich faszystow , komunistow i glupcow na wlasne zyczenie .

cyc

Data: 2010-11-30 14:32:00
Autor: obserwator
Cyc ma racj

[...]

Za taki tekst P. Rumian moglby dostac od ciebie sporo forsy, za naruszenie
godnosci osobistej, gdyby w Polsce dzialalo prawo.

Ten twoj tekst to dokladny opis, ale twojej osobowosci. Kiedy podejmiesz
leczenie, malpo z brzytwa ?

Data: 2010-11-30 17:17:21
Autor: Roman Rumian
Cyc ma racj
Proszę Pana,

W dniu 2010-11-30 15:32, obserwator pisze:
(...)
[...]

kanalia, używająca pseudonimu 'cyc' od lat, anonimowo, w butny i chamski sposób wypisuje kłamstwa i brednie pod moim i moich bliskich adresem, a do tego poziom logiki jego wypowiedzi i oparcia w faktach powoduje, że jedyna rozsądną reakcją jest ignorowanie go.

Owszem, ma Pan rację, że to wina bezprawia.

Kłaniam się

Roman Rumian

Data: 2010-11-30 16:53:56
Autor: obserwator
Cyc ma racj
Roman Rumian <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał(a):
[...]

Witam Pana.

Zdarzylem przejrzec *teksty* ktore ta osoba zamieszcza tu od lat.
Jest to glownie mieszanina lgarstw, demagogii i wyzwisk. Ten perfidny i arogancki czlowiek klamie jak najety. Ma on albo jakies
problemy psychiczne, wiec probuje je w ten sposob odreagowac ponizajc
anonimowo inne osoby (w realu dostalby pare plaskaczy po durnej gebie, ale
tutaj czuje sie bezkarny) albo tez za prowadzenie takiej dezinformacji na tej
grupie ktos mu placi, wiec aby wywolac zamieszanie, wrzuca te absurdalne,
paranoiczne teksty.

Ja czytajac grupy dyskusyjne, poczatkowo nie potrafilem zrozumiec o co w tym
wszytskim chodzi i dlaczego normalne dyskusje z pewnymi ludzmi nie sa mozliwe
w polskiej sieci. Takie absurdalne zjawiska, sa rzadkoscia na grupach dyskusyjnych w innych
panstwach demokracji zachodnich. Poczatkowo sadzilem, ze to nasilone zjawisko trollingu. Potem zaczalem to
zjawisko dokladniej obserwowac i trafilem w koncu na jego wytlumaczenie.

Wczoraj zamiescilem nawet link do tego wyjasnienia. Teraz wkleje go dla Pana ponownie:

http://grzegorz.rossa.salon24.pl/188320,agentura-wplywu-sabotuje-nasze-dyskusje

Potem na innych grupach, pewne osoby zamiescily kolejne teksty o poziomie
dezinformacji ktory panuje na polskich grupach. Tak, ze w tej chwili wiadomo iz, czesto sluzby siegajapo te metody cenzury,
aby nie dopuscic do merytorycznej. Internet jest dla obecnej wladzy powaznym
zagrozeniem i trudno go opanowac na dzien dzisiejszy innymi metodami - wiec
sie wypuszcza platne sfory ujadajacych kundli.

Podobno Schetyna trzyma zastep takich platnych aktywistow PO w sieci.
A chlopaki chca przeciez dorobic, bo kazdy grosz sie przyda:)

Owszem, ma Pan rację, że to wina bezprawia.

To bezprawie jest jedna z metoda manilpulowania i zarzadzania polskim
spoleczenstwem i dlatego jest celowo utrzymywane.

W sumie to pomysl oparty o sowieckie wzorce.

Ten caly *cyc* - perfekcyjnie stosuje te sowieckie metody manipulacji i
dezinformacji. Grozba polega na tym, ze ludzie mlodzi moga sie na nie nadal
nabierac.

Data: 2010-11-30 16:56:16
Autor: obserwator
Cyc
 Tak sie zapatrzylem w ortografie cyca, ze sam walnalem byka.

Przepraszam Pana za blad w slowie : zdazyc.

Data: 2010-11-30 18:09:53
Autor: Roman Rumian
Cyc ma racj
Proszę Pana,

W dniu 2010-11-30 17:53,  obserwator pisze:
(...)

bardzo dziękuje za te obserwacje, które w pełni pokrywają się z moimi, oraz za ten ciekawy wywiad - to 'amunicja' potrzebna do prawdziwych dyskusji w sieci.
Dla rozsądnych internautów, a jest ich sporo i coraz więcej, jasnym jest, że podstawową metodą walki służb z sowieckim rodowodem jest dezinformacja. To zjawisko pokazuje, że Polska nadal bardzo silnie tkwi w rosyjskiej strefie wpływów, co wydarzenia od zamachu smoleńskiego silnie zresztą pokazują.

Serdecznie pozdrawiam !

Roman Rumian

Data: 2010-11-30 17:28:23
Autor: obserwator
Cyc ma racj
Roman Rumian <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał(a):
To zjawisko pokazuje, że Polska nadal bardzo silnie tkwi w rosyjskiej strefie wpływów, co wydarzenia od zamachu smoleńskiego silnie zresztą pokazują.

o tak, po *okraglym stole* ten wplyw nie rzucal sie az tak w oczy, bo
komunisci ktorzy rzekomo oddali wladze, jeszcze nie wiedzieli jak sytuacja sie rozwinie.

Z drugiej strony, samo spoleczenstwo chyba chcialo by powrotu
do czasow komuny - bo jest wychowane jak zwierzta w klatce, ktore nie potrafia
sobie radzic na wolnosci i upominac o swoje prawa nawet walka.

Swiety spokoj i micha zarcia, niektorym wystarcza, na deser po spacerze w
supermarketach podaje im sie rozrywke w TV, ktora przeplatana jest przerwami
na podanie informacji - dezinformacji i manipulacji.

Nawet Orwell chyba nie sadzil, ze tak bedzie wygladala jego teoria w praktyce.

Pozdrawiam Pana.

Data: 2010-11-30 18:39:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Cyc ma racj

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:id3b51$atp$1news.agh.edu.pl...
[...]

A któż to w Smoleńsku się zamachnął?

Data: 2010-11-30 11:44:36
Autor: Hans Kloss
Cyc ma racj
On 30 Lis, 18:39, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

A kt to w Smole sku si zamachn ?

Przeprowadź rzetelne śledztwo a być może się dowiesz.
J-23

Data: 2010-11-30 17:47:53
Autor: obserwator
Cyc ma racj
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
A któż to w Smoleńsku się zamachnął?

Jesli sie nie zamachnal, to dlaczego rzad oddal sledztwo w rece panstwa ktore
okupowalo Polske przez ostatnie 50 lat?

Skoro, Putin taka *lelija*, to dlaczego sie na to sledztwo zgodzil?

I akurat katastrofa miala miejsce w Katyniu - ktory jest koscia niezgody od lat miedzy Polska a Rosja. Potem szybko podpisano wieloletni, bardzo
niekorzystny kontrakt na dostawe gazu ziemnego, na ktory nie zgadzal sie s.P. Prezydent Kaczynski. Ile razy ludzie beda ci to jeszcze wyjasniac? Slabo naprawde kapujesz, czy tylko takiego niekumatego udajesz?

Data: 2010-11-30 19:14:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Cyc ma racj

Użytkownik "obserwator " <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id3dc9$7qv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Katastrofa miała miejsce w Smoleńsku - nie w Katyniu (Katyń położony jest 18 km na zachód od Smoleńska).
Jeśli chcesz katastrofę określać mianem zamachu - to zamachnął się prezydent Kaczyński na prezydenta Kaczyńskiego.

Cała reszta jest majaczeniem i urojeniami.

Data: 2010-11-30 11:47:06
Autor: Hans Kloss
Cyc ma racj
On 30 Lis, 19:14, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Ca a reszta jest majaczeniem i urojeniami.
 To twoje bredzenia na zamachu autokaczyńskim są majaczeniami
urojeniami nie opartymi na żadnych dowodach. Z twoich postów , nie
tylko na ten temat, wyziera takie natężenie złej woli i zwyczajnej
głupoty że się aż nieprawdopodobne wydaje żebyś je wypisywał w czynie
społecznym.
J-23

Data: 2010-12-01 08:48:49
Autor: Dobrodziej
Cyc ma racj

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:aa562301-f39d-4b59-a3a6-da137381e76aa12g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Wszyscy wiedzą, że ty za pisanie na psp bierzesz pieniądze bo tu po prostu pracujesz. Jesteś małą kanalią, ale coż taki sobie wybrałeś zawód albo takie zadanie zostało ci przydzielone. Żadna praca nie hańbi, niektóra tylko budzi wstręt i obrzydzenie.

d.

Data: 2010-11-30 18:34:07
Autor: obserwator
Cyc ma racj
[...]

 i tak powiedzial oczywiscie Putin, a Bogdan powtarza, bo Bogdan nadal wierzy
Rosji jak wierny pies.

Data: 2010-11-30 19:35:52
Autor: Bogdan Idzikowski
Cyc ma racj

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id3g2v$gtl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wytłumacz mi łaskawie, jakim cudem nieudolny, bezradny, nieobyty, sterowany przez swojego brata prezydent małego kraiku w Europie Środkowej miałby stanowić aż tak potężne zagrożenie dla Rosji, że Rosjanie postanowili go wyeliminować. Co było tą jego tajną bronią? Dęte, z namaszczeniem wygłaszane przemówienia?
I dlaczego Rosja postanowiła zrobić to w tak idiotycznie spektakularny i widowiskowy sposób, kierując na siebie oczy całego swiata, skoro istnieją rosyjskie służby specjalne oraz trucizny, którymi owe służby posługują się, jak wiemy, wręcz doskonale?

Data: 2010-11-30 18:58:57
Autor: obserwator
Cyc ma racj
[...]

a ty mi wytlumacz, dlaczego Rosjanie w tak spektakulary i bezczelny sposob
zabijaja bez skrupulow swoich niezaleznych dziennikarzy, a bylych pracownikow
sluzb ktorzy postanowili sie z nimi rozstac i za duzo mowia, poja polonem,
kiedy ci mieszkaja w Anglii??

Wytlumacz mi takze, jak to mozliwe aby mozna bylo zmusic rzad podobno suwerennego panstwa do podpisania wieloletniej niekorzystnej umowy gazowej,
zaraz po katastrofie lotniczej kolo Katynia, ktory jest dla Polakow miejsem
symbolu narodowego?
Powiedz mi, jak to jest mozliwe aby pulk.Putin zmusil premiera do przyjazdu na
miejsce obchodow rocznicy katynskiej, na kilka dni wczesniej przed
zaplanowanymi przez Prezydenta - ktory jest przeciez glowa panstwa - glownymi
uroczystosciami?

Jak to jest mozliwe aby premier tak lekcewazyl demokratycznie wybrana w koncu
Glowe Panstwa?

Wyjasnij mi jak to jest mozliwe, aby rzad Rosji wymogl na USA rezygnacje z
planow zainstalowania instalacji antyrakietowej w Polsce i na terenie Czech,
za cene obietnic poczynionych USA w temacie dzialan na bliskim wschodzie?

Odpowiedz mi rowniez na pytania ktore zadalem ci w poprzednim poscie, a nie
zadawaj kolejnych bezsensownych. Oczywiscie o ile jestes Polakiem, a nie sowietem.

Przykro to zauwazyc, ale nawet wielu Rosjan zachowuje sie bardziej obiektywnie
w sprawie Katynia, anizeli piszacy tu ludzie podajacy sie za Polakow. Ci Rosjanie tez uwazaja, ze za zamachem stoi Kreml i strona polska.

Ciekawe jaka jest przyczyna, ze podobno to Polacy, a tak sie podejrzanie
zachowuja.

Data: 2010-11-30 20:07:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Cyc ma racj

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id3hhh$lvr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy jesteś rusofobem?

Data: 2010-11-30 19:22:06
Autor: obserwator
Cyc ma racj
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a): czy jestes rusofobem?

*************************************

a ty kim jestes, rusem czy rusofilem? Zmien czlowieku retoryke bo to nie
posterunek milicji.

Numer buta i ilosc sztucznych zebow, tez potrzebujesz znac do prowadzenia
rozmowy na grupie w sieci?

Data: 2010-11-30 20:38:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Cyc ma racj

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id3isu$r5p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Z rusofobem wykluczona dyskusja na temat Rosji. Oczywiste?

Data: 2010-11-30 20:13:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Cyc ma racj

[...]

Nie do mnie pytanie.

[...]

Nie do mnie pytanie. Zapytaj Pawlaka.

[...]

Nie do mnie pytanie. Zapytaj Putina.

[...]

Nie do mnie pytanie. Zapytaj USA i Rosję.

Odpowiedz mi rowniez na pytania ktore zadalem ci w poprzednim poscie, a nie
zadawaj kolejnych bezsensownych. Oczywiscie o ile jestes Polakiem, a nie sowietem.

Równie bezsensowne jak te powyżej.

[...]

Jesteś rusofobem?

Data: 2010-11-30 19:37:40
Autor: obserwator
Cyc ma racj
> [...]

Nie do mnie pytanie. Zapytaj Putina.

> Jak to jest mozliwe aby premier tak lekcewazyl demokratycznie wybrana w > koncu

To ty nawet tego nie wiesz kim jest Prezydent Rzeczpospolitej? Poczytaj wiec co na ten temat, a pozniej dyskutuj.

[...]

Czlowieku, skoro nie potrafisz odpowiedziec na takie proste pytanie, ktore ci wczesniej zadalem, to jakim prawem reprezentujac taki poziom wiedzy
politycznej, chcesz zabierac glos w sprawie chyba najwiekszej katastrofy
lotniczej w dziejach Polski, a moze i swiata, kiedy za jednym pociagnieciem
zlikwidowano prawie cala opozycje, Glowe Panstwa i generalicje
panstwa - ktore stalo na drodze ekspansji putinowskiej Rosji na zachodnia
Europe?  Dorabiasz na polskich grupach? Ja moge to rozumiec, ale nie zamierzam ci
wiecej w tym pomagac. Spadaj.

Data: 2010-11-30 20:51:34
Autor: Bogdan Idzikowski
Cyc ma racj

Użytkownik "obserwator " <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id3jq4$16v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zadałem ci pytanie o zamach - to było na początku. I trzymaj się zamachu, a nie weksluj. Może jeszcze chciałbyś wiedzieć kto włączył zapłon w Wielkim Wybuchu czternaście miliardów lat remu?

W sprawe katastrofy, którą nazywasz zamachem było tak:
1) samolot był sprawny technicznie; 2) nie było żadnego zamachu; 3) warunki atmosferyczne wykluczały bezpieczne lądowanie; 4) decyzja pilota o lądowaniu była wbrew przepisom; 5) pilot działał pod presją oskarżeń pilota z wyprawy gruzińskiej (oskarżenia o tchórzostwo); 6) skandaliczna obecność w kokpicie szefów politycznych i wojskowych wskazuje na mobbowanie pilota.
Wniosek z tego może być tylko jeden: całkowitą odpowiedzialność za katastrofę ponosi Lech Kaczyński. Pilot zdał sobie sprawę, że w przypadku zaniechania lądowania bizantyjska wyprawa LK weźmie w łeb, a całą odpowiedzialnością za to obciąży się pilota. On sobie zdał sprawę z tego, że po zaniechaniu lądowania cała jego przyszłość w wojsku będzie funta kłaków warta. Nad tą katastrofą cały pis uporczywie i długo pracował wcześniej.

Data: 2010-11-30 19:15:17
Autor: cyc
Cyc ma racj

[...]

Jeden wart drugiego !.

cyc

Data: 2010-11-30 18:27:57
Autor: u2
Cyc ma racj
[...]

Oj, nie są tam rzadkością. Spamming i trolling jest tam o wiele bardziej
rozwinięty niż na polskich grupach. Ba, stamtąd się wywodzi :)

Data: 2010-11-30 17:41:08
Autor: obserwator
Cyc ma racj
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Oj, nie są tam rzadkością. Spamming i trolling jest tam o wiele bardziej
rozwinięty niż na polskich grupach. Ba, stamtąd się wywodzi :)

Nie wiem o jakich grupach piszesz. Ja na takie nie chodze gdzie toleruje sie
trolling. Jesli spotyka cie tam chamstwo w stylu argumentow ad personam (vide
takie jak serwuje tu cyc)i nachalna dezinformacje - to taki delikwent musi sie
liczyc ze spotkaniem w sadzie, a portal ma problemy.

W Polsce nie znam ani jednej grupy dyskusyjnej ktora nie bylaby w tej chwili
opanowany przez brutalnosc, dezinformacje i chamstwo. Szczegolnie dotyczy to portali politycznych. Jeszcze pare lat temu sytuacja
nie byla tak beznadziejna, a agentura wplywu tak nachalna i bezczelna, jak obecnie. Zjawisko sie bardzo powaznie nasililo w momencie jak PO doszlo do wladzy.

Wladza zaciera brudne lapska. ma sygnal iz spoleczenstwu mozna jeszcze wiecej narobic na glowe, wiec narobi.

Data: 2010-11-30 20:00:17
Autor: u2
Cyc ma racj
W dniu 2010-11-30 18:41,  obserwator pisze:
W Polsce nie znam ani jednej grupy dyskusyjnej ktora nie bylaby w tej chwili
opanowany przez brutalnosc, dezinformacje i chamstwo.

Ależ są takie grupy. Moderowane.

Data: 2010-12-01 08:56:11
Autor: Dobrodziej
Cyc ma racj

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id3cvk$6le$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Oj braciszku, nie wiem jak dawno jesteś na tym forum. Mi zdarzało się z przerwami pisywać tu od chyba 2005. Pacholecięm wtedy będąc pisywałem tu swoje naiwne przemyślenia. Okazało się, że "przeciwnik" jest po prostu zwykłym chamem lub prowokatorem. Taki np. Hans Kloss przypomina mi właśnie kogoś takiego. Wulgarny, oryskliwy, nie szanujący zdania innych. Dziwnym przypadkiem większośc tych wulgaryzujących prawdziwie lub za pieniądze sympatyzuje z PiS. Zauważyłem, że zjawisko to nasiliło się po dojściu PO do władzy. Środowiska związane z PiS stały się wyjątkowo agresywne. Poszukaj sobie w internecie wypowiedzi takich kolesi jak: awe, jaksa, hans kloss, cytryna, razor, raff. To czołowi opluwacze i być może płatni prowokatorzy posługujący się chamskimi atakami na osobę nie na jej argumenty.

d.

Data: 2010-12-01 09:30:56
Autor: cyc
Cyc ma racj

Użytkownik "Dobrodziej" <email@domena.biz> napisał w wiadomości news:4cf5ff93$0$27030$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:id3cvk$6le$1inews.gazeta.pl...

....................<
Jesli spotyka cie tam chamstwo w stylu argumentow ad personam (vide
takie jak serwuje tu cyc)i nachalna dezinformacje - to taki delikwent musi sie
liczyc ze spotkaniem w sadzie, a portal ma problemy.

................<

[...]

Do grupy tej smialo mozesz dodac swojego adwersarza w tym watku . Co ciekawe bedac jednym z najaktywnieszych agresywnych , sprowadzajacych do personalnych wyzwisk "opluwaczy " ,  mnie zarzuca " argumenty ad personam " ..
Mnie , ktory nigdy dotad nie skalal sie bezzasadnym zbesztaniem czlowieka . Zawsze , ale to zawsze jesli juz to zrobie , musze !! miec przyczyne w postaci obrazenia mnie poprzez wyzwiska a i tak najczesciej pomijam to milczeniem .........do czasu . Potem na ogol nie jestem dluzny .
Moja " wina " jest to , ze wypowiadane przezemnie oceny stoja w sprzecznosci w tymi jakie reprezentuja rozni obserwatorzy i reszta pisowsko - moherowej spolecznosci a to samo w sobie jest dla nich obrazliwe i godne napietnowania poprzez wulgaryzmy rzucane pod adresem inaczej niz oni myslacych .

cyc

Data: 2010-12-01 17:34:33
Autor: heÂŽsk
Cyc ma racj
On Tue, 30 Nov 2010 16:53:56 +0000 (UTC), " obserwator"
<darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

 [...]

Podobno Schetyna trzyma zastep takich platnych aktywistow PO w sieci.
A chlopaki chca przeciez dorobic, bo kazdy grosz sie przyda:)

 nie wiedzialem, ze jaksa, hans kloss, cytryna, tomy m, muto 2100,
 mc musk to aktywisci PO. sa na zoldzie schetyny? ladnie, ladnie.

Data: 2010-11-30 19:37:37
Autor: cyc
Cyc ma racj

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:id382h$a1b$1news.agh.edu.pl...
[...]

Rumian , jak kazdy bliski faszystowskim ideom element swoje projekcje usiluje przypisac tym , do ktorych sam je stosuje .
Rumian , od lat to Ty mnie wyzywasz od najgorszych , chamow , czerwonych , brunatnycyh itp. Nigdy nie zdarzylo mi sie zaczepic takiego typa jak Ty bez powodu . Moje reakcje zawsze !!
 podkreslam ! , zawsze sa tylko konsekwencja wypowiadanych pod moim adresem ( personalnie , nie pod adresem moich opinii ) ocen . Nie byloby mojej reakcji i mojego krytycznego pod Twoim adresem  postu , gdybys chamie nie ocenil mnie osobiscie w kontekscie mojej opinii , jako " brunatnej kanalii " .. Po prostu zlekcewazylbym Cie jak kazdego polglowka .
Mam w archiwum wiele twoich "opinii " o mnie , nie o moich postach i moich ocenach , tylk o mnie , ktore sa dowodem na to jak plytkim , prymitywnym  i parobkopodobym jestem chamem .
Tak dlugo , jak dlugo bediesz ocenial mnie jako osobe , personalnie a nie moje opinie , tak dlugo bedziesz w mojej ocenie i ocenie innych postrzegany jako pospolity cham !.
Nie jestes w stanie kmiotku zauwazyc , ze swiat nie obraca sie wokol Rumiana i jego wartosci
 i ze znacznie odbiega od tego co soba reprezentujesz a co uwazasz za nie podwazenia prawde . Taka ocena sytuacji wynika z arogancji i glupoty Rumian i nic nie pomoga fakultety kiedy umysl nie staje a rozum odmawia posluszenstwa na korzysc tloczonych do lba sredniowiecznyuch i urojonych fundamentow . Definicji mozna sie nauczyc na pamiec ale do zrozumienia ich trzeba rozumu . Ty reprezentujesz tych , ktorzy maja opanowana tylko ta pierwsza opcje .
Masz godnych siebie kumpli w osobach "obserwatorow" . Bezmyslne to , to , glupie i wyprane z refleksji jak Ty !.
Madrosc Rumian nie bierze sie tylko z wyczytanej wiedzy bo trzeba jeszcze wiedziec co czytac  i jak to co przeczytales  zinterpretowac a do tego potrzebny jest juz rozum , ktorego najwyrazniej Ci brak .

cyc

Data: 2010-12-01 17:34:33
Autor: heÂŽsk
Cyc ma racj
On Tue, 30 Nov 2010 17:17:21 +0100, Roman Rumian
<rumian.wytnij.@agh.edu.pl> wrote:

> [...]

Owszem, ma Pan rację, że to wina bezprawia.

cyc to dawny big-miglanc i kilka jeszcze innych ksywek.
zobacz: http://bigowski.w.interia.pl/index.htm ;o)))

toleruje go bo jest juz w stosunku do mnie grzeczny. wie czym to grozi ;o). oberwal pare razy po lapkach.

ad rem, przyznaje, ze czasem ma racje. glowna jego "wada"
to goraca milosc do komunistow i obsesja na punkcie kleru.
zauwazam, ze po nauczce jaka dostal za opluwanie papieza jp2,
przymknal sie i nie porusza tego tematu. moze sie nawrocil? ;o))

reasumujac, na psp jest wielu gorszych drani niz big-bolo-miglanc-cyc.
dziwnym trafem sa to zwolennicy PiS i jakos ich chamstwo i wulgaryzmy
ci nie przeszkadzaja. wymienic ich alasy ?
co do atakow ad personam - tak w dyskusji postepuje prymitywny menel nie majacy innych argumentow poza bluzganiem.

Data: 2010-12-01 20:00:50
Autor: Roman Rumian
Cyc ma racj
Henryk,

W dniu 2010-12-01 17:34, heÂŽsk pisze:
(...)

ad rem, przyznaje, ze czasem ma racje.

Też przyznaję, ale jest takie przysłowie o ślepej kurze i ziarnach.
Większość jego wypowiedzi to nieprzytomne, nienawistne brednie.

(...)

reasumujac, na psp jest wielu gorszych drani niz big-bolo-miglanc-cyc.
dziwnym trafem sa to zwolennicy PiS i jakos ich chamstwo i wulgaryzmy
ci nie przeszkadzaja. wymienic ich alasy ?

Skąd wiesz, że mi nie przeszkadzają ?
A poza tym, już tyle razy to sobie wyjaśnialiśmy, że nie widzę potrzeby powtarzania się.
Poza nim bardzo niewielu pozwala sobie na tyle zakłamanego chamstwa pod moim adresem, a nikt inny nie pluje na moich bliskich, ale jakoś mnie nie dziwi, że tego nie zauważasz.
Nie pozwalaj sobie na wciąganie mnie we własne animozje ze zwolennikami PiS czy innych klubów.

co do atakow ad personam - tak w dyskusji postepuje prymitywny menel
nie majacy innych argumentow poza bluzganiem.

Dlatego przemilczam większość ataków tego osobnika, ale moja cierpliwość ma swoje granice.
Poza tym, chyba zapomniałeś jak sam się kiedyś w stosunku do niego zachowywałeś.

Roman Rumian

Data: 2010-12-02 10:33:31
Autor: cyc
Cyc ma racj

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:id6611$1mt$1news.agh.edu.pl...
Henryk,

W dniu 2010-12-01 17:34, heRsk pisze:
(...)

[...]

Posluchaj Rumian !.
Od jakiegos czasu jestes rzadkim gosciem na tej grupie i nie powiem aby to zanizalo jej poziomu bo o to zreszta juz trudno .
Piszac ten post chce uzmyslowic Ci tylko to , ze kazde moje slowo pisane do Ciebie jest wylacznie wynikiem insynuacji na jakie pozwalales sobie wobec mnie przyrownujac mnie do najgorszych komunistycznych kanalii , co wcale nie bylo najgorszym pod moim adresem okresleniem .
Jesli kiedykolwiek bylym" mniej zyczliwy " dla Ciebie to zawsze byl to tylko wynik Twoich personalnyh pod moim adtresem wycieczek w ktorych nie krepowales sie w formulowaniu bzdurnych ocen przy ktorych moje wobec Ciebie byly wyrazem wyjatkowej lagodnosci . Nigdy nie nazwalem Cie " kanalia " , " lotrem " i wieloma innymi podobnymi epitetami , ktore w "Twoich ustach" zdarzaly sie kazdorazowo , kiedy tylko "raczyles " mnie zauwazyc na grupie .
Przytocz mi prosze jeden taki , lub podobny epitet jaki uzylem wobec Ciebie .. Jeden tylko !!. Zacytuj go ! . No chyba , ze za rownie chamskie nzawiesz postrzeganie Ciebie przezemnie jako klamce , bo w istocie takim bywasz a czego dowodzi chociazby ostatni Twoj post , czy jako wielbiciela Korwina Mikkego . Nie Rumian , takich nie znajdziesz . Twoich pod moi adresem bedzie mnostwo  .
Co co " plucia na Twoich bliskich " .
Odnosze wrazenie , ze cierpisz na paranoje bo ja nie przypominam sobie abym kiedykolwiek obrazal kogokolwiek z Twojej rodziny ! . Jesli opisywalem cos co ma zwiazek z nia , to tylko w kontekscie Twojego zaklamania jako zwolennika pelnego wolnego rynku , ale tylko do czasu , kiedy rynek ten swoja ciemna strona nie dotkna Ciebie !. Jako przyklad podalem strajk poloznych, ktoremu przyklaskiwales . Gdzie tu masz Rumian " plucie na bliskich " ? .
Tu znowu poprosze Cie o cytat dla udokumnetowania tego co na;pisales !. Jesli go tu zaprezentujesz to oswiadczam , ze z pelna pokora i szczerze wobec wszystkich na grupie przeprosze tak Cioebie , jak Twoja rodzine !.
To samo zrobie a wiec przeprosze Cie , jesli zacytujesz wypowiedziniany przezemnie pod Twoim adresem choc jeden wylgaryzm lub cos w stylu jaki w Twoim wydaniu i w stosunku do mnie zdarza sie tak czesto , jak czesto komentujesz moje posty a wiec takie " kanalia"  itp. ze przytocze tylko ostatnia Twoja wypowiedz pod moim adresem .
Rozumiem , ze nie tolerujesz moich wypowiedzi i ocen bo zyjemy w calkim innych swiatach i holdujemy calkiem innym zasadom ale wmawianie mi czegos , czego nie jestem autorem to przesada Rumian .
Wyjmij w koncu ta belke z wlasnego oka zanim bedziesz przygladal sie mojemu w poszukiwaniu zdzbla .

cyc

Data: 2010-12-02 12:23:50
Autor: Azor jest pedałem
Cyc ma racj

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Posluchaj Rumian !.
Od jakiegos czasu jestes rzadkim ....

Rumian jest jak Kali, więc dyskusja z nim jest warta tyle co zeszłoroczny śnieg. Przypominam sobie jak chciał, by zracano się do niego per "pan", he, he, he!

Przemysław Warzywny

--

"Donald Tusk po trwającej przez całe pięć lat twardej walce politycznej rzucił na kolana najgroźniejszego konkurenta, Jarosława Kaczyńskiego. Odebrał mu całą władzę i pozbawia właśnie ostatnich medialnych okienek na świat."

Data: 2010-11-30 15:08:03
Autor: cyc
Cyc ma racj

Rumian !! pilnowales "krzyza" ? , czy jednak okazales sie lojalnym wiernym katolickiego kosciola i podporzadkowales sie jego decyzjom ? .
Ale szczerze !!.
cyc

Data: 2010-11-30 15:00:35
Autor: u2
Cyc ma racj
[...]

Zapomniałeś o zapomnianym rosyjskim wynalazcy Schodowie, dzięki Niemu
mamy obecnie tyle klatek schodowych.

Data: 2010-11-30 14:37:57
Autor: obserwator
Cyc ma racj
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):
Cyc ma sporo racji, nawet jezeli przesadza. Ale to trzeba cos wiedziec
aby to docenic, a nie miec mleko pod nosem.

Z pozytywow, Ameryka dala swiatu turbo kapitalizm.

Wszyscy *kradna* wynalazki, ale nie wszyscy wiedza co dalej z nimi zrobic.
Waski i Polacy tez kradna i gowno z tego maja.

W tej chwili w Ameryce rowniez dziala silny wywiad gospodarczy. I co z tego?
Chinczycy, Polacy i Waski - wola jednak pracowac wlasnie w Ameryce.

Data: 2010-12-01 14:14:51
Autor: raff
Cyc ma rację
W dniu 2010-11-23 18:09, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]
[...]

Podobno tez Ruski wynalazl radio.

Na smietniku ambasady amerykanskiej.

R.

Data: 2010-11-26 21:31:47
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-23 16:08, cyc pisze:
[...]

I co z niej pozostało na dzień dzisiejszy? Nieumiejętność wykonania gwizdka do czajnika.

[...]

Niestety, nie zgadzam sie z taką opinią. USA dzieki wyzwoleniu się z tych Europejskich i Azjatyckich skostniałych schematów popchnęła świat do przodu o pokolenia. Porównałbym to popchnięcie do przodu  tylko z Rewolucja Październikową.

.
[...]

Ja akurat nie mam zbyt wielkich ;powodów żeby narzekać na produkty Chińskie, ale za to nie trafiłem na nic porządnego wykonanego przez Koreańczyków.

Data: 2010-11-27 13:47:08
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:

Ja akurat nie mam zbyt wielkich ;powodów żeby narzekać na produkty
Chińskie, ale za to nie trafiłem na nic porządnego wykonanego przez
Koreańczyków.

    Telewizor Samsung chodził mi bez awaryjnie 16 lat. Nie wiem na ile
    jest to koreański produkt, może to jakiś składak tylko. Rosyjski mały
    kolorowy telewizorek nie pamiętam już nazwy w ciągu 11 lat przez które
    mi służył kilka razy był w naprawie. Kupiłem go jednak w 83 roku więc
    może to być zrozumiałe wtedy ta technika jeszcze raczkowała.
    Z chińskich produktów mam dyktafon dopiero co go kupiłem więc
    trudno powiedzieć czy nie będę jeszcze narzekał.

Data: 2010-11-29 22:19:04
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-27 13:47, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

To miałeś szczęście, i nawet nie wydawał z siebie takiego charakterystycznego dla tej marki buczenia? Czy to był tv plazmowy?. Ja po tych wszystkich złych doświadczeniach nawet nie podchodzę do produktów Koreańskich firm.

Data: 2010-11-30 11:05:46
Autor: Don Basil
[...]

W Jaworznie otworzono ostatnio centrum Chińskie, czyli hipermarket z produktami oficjalnie made in china (pod Chińskimi markami.

Problem w tym, że taniość odbija się na jakości i precyzji. Jeśli kupisz tam zestaw 5 koszulek w rozmiarze XL, to będziesz miał szczęście, jeśli choć dwie będą faktycznie XL
Zarówno Chińczycy jak i Koreańczycy potrafią zrobić dobre produkty wysokiej jakości. Tylko po co, skoro zachód jest zainteresowany wyłącznie taniochą?

A tak swoją drogą: W Chinach państwową emeryturę dostają tylko ci, co pracują na rządowych posadach. A to jakieś 5% ogółu.

Data: 2010-11-30 16:58:05
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-30 11:05, Don Basil pisze:

[...]

Spraw socjalnych mieszkańcom Chin możemy tylko pozazdrościć. - Bezdomnych i włóczęgów umieszczają w domach opieki.   A wracajac do towarów wykonywanych przez te dwa "Azjatyckie Tygrysy", to tandetę Chińczycy zaczęli wytwarzać dopiero w ostatnim czasie. Kiedyś chińskie świadczyło o bardzo dobrej jakości. Miałem parę rzeczy Chińskich, m.in. koszulę jedwabną - chodziłem w niej chyba z 15 lat. A Koreańskie produkty nigdy nie były dobre jakościowo.

Data: 2010-11-30 14:45:18
Autor: Klin
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

    Obecnie mam LG i denerwuje mnie bo wszystko dobrze wygląda,
    jeśli tylko patrzę  pod odpowiednim kątem, gdy chcę na leżąco
    oglądać program to muszę go przestrajać jednak wtedy
    ci co  oglądają na siedząco skarżą się na za jasny obraz.
    Samsung był jeszcze z próżniowym kineskopem i nie
    miał tej wady. A buczenia nie zauważyłem, tylko przyciski
    wypadały i musiałem kombinować czym by  je zastąpić.
    Zwijałem więc plaster w rolkę i tak przełączałem kanały.

Data: 2010-11-30 16:55:12
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-30 14:45, Klin > pisze:
Użytkownik jadrys napisał:

[...]

To plazmy Samsunga maja tendencję do buczenia.

Data: 2010-11-30 17:40:22
Autor: Jakub A. Krzewicki
wtorek, 30 listopada 2010 16:55. carbon entity 'jadrys' <andrzej203@op.pl>

To plazmy Samsunga maja tendencję do buczenia.

NaleĹźało kupić  _L_  _C_  _D_   Samsunga. Działa doskonale i nie buczy.

Data: 2010-11-30 18:10:11
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-30 17:40, Jakub A. Krzewicki pisze:
wtorek, 30 listopada 2010 16:55. carbon entity 'jadrys'<andrzej203@op.pl>

To plazmy Samsunga maja tendencję do buczenia.
NaleĹźało kupić  _L_  _C_  _D_   Samsunga. Działa doskonale i nie buczy.

Nie ma nic lepszego od tv ktĂłry posiadam obecnie - Full  L_E_D  Sharp Aquos. 8-)

Data: 2010-11-30 21:11:21
Autor: Jakub A. Krzewicki
wtorek, 30 listopada 2010 18:10. carbon entity 'jadrys' <andrzej203@op.pl>

Nie ma nic lepszego od tv ktĂłry posiadam obecnie - Full  L_E_D  Sharp
Aquos. 8-)

LED-y są najlepsze, ale ceny powalające. --

Data: 2010-12-01 11:36:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-30 21:11, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Tak, pod względem jakości obrazu i zużycia prądu na pewno (tryb eco = 55V przy ekranie 46"). A ceny ostatnio znacznie spadły.

Data: 2010-11-30 01:30:16
Autor: Jaksa
On Tue, 23 Nov 2010 16:08:17 +0100, cyc <ja@ja.pl> wrote:

UÂżytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2010-11-23 13:52, Jakub A. Krzewicki pisze:

Za Amerykanami nie przepadam, mieli Dablju Kszaka,teraz ObananĂŞ.. Ale
folwark
rodzinny KimĂłw jest zagroÂżeniem przede wszystkim dla Ruskich i
ChiĂączykĂłw,
oni majÂą najwiĂŞcej do stracenia w razie awantury. Nie da siĂŞ co  ukrywaĂŚ,
bardziej cywilizowane ludy od JankesĂłw.

Niby co maja do stracenia Ruski i ChiĂączycy?  SÂą to ludy cywilizowane?  A w
czym niby? przecieÂż te durnie nie potrafiÂą nawet zmontoawĂŚ porzÂądnie
samochodu, telewizora czy innego sprzĂŞtu elektronicznego. Oni nawet nie
potrafiÂą wykonaĂŚ czajnika z gwizdkiem ktĂłry gwiÂżdÂże.

[...]

Niedawno kupiÂłem w sklepie netowym modem GSM, nie sprawdziwszy kto jest
producentem, juÂż coÂś mnie tknĂŞÂło w trakcie rozpakowywania - napis
reklamujÂący kraj producenta podziaÂłaÂł na mnie przygnĂŞbiajÂąco, no i mĂłj
siĂłdmy zmysÂł nie oszukaÂł mnie - nowiutki modem nadaje siĂŞ tylko do
kosza. - DziaÂłaÂł tylko przez 4 minuty.

[...]

Zapomniales wymienic Hollywood, samo zrodlo zla ktore niszczy tez i  Ameryke.

Jaksa

Data: 2010-11-24 01:49:50
Autor: Grzegorz Z.
Neko napisał: