Ten Kutz

Data: 2010-06-25 08:08:18
Autor: jadrys
Ten Kutz

Faktycznie chyba zwariował.. albo, tonący brzytwy się chwyta?

http://wybory.wp.pl/kat,1025967,title,Gwiazdy-mowia-ze-wygra-Komorowski,wid,12410563,wiadomosc.html?ticaid=1a688

Data: 2010-06-25 09:04:30
Autor: awe
Ten Kutz

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i01h55$mce$1news.onet.pl...

Faktycznie chyba zwariował.. albo, tonący brzytwy się chwyta?

http://wybory.wp.pl/kat,1025967,title,Gwiazdy-mowia-ze-wygra-Komorowski,wid,12410563,wiadomosc.html?ticaid=1a688

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jedno i drugie. Ten Kutz to debil. Niebezpieczny dla otoczenia dziadyga. Najbardziej mnie wkurza ze ten dziadyga zeruje na budzetowych pieniadzach a na niczym konkretnym sie nie zna. Swietnie za to ida mu pogaduszki w barze poselkim przy winku luib wodeczce. To stare przyzwyczajenia z lat 70-tych kiedy pil i jadl za socjalistyczne pieniadze. Tak bedzie walczyl o towarzyszy do konca
awe

Data: 2010-06-25 12:54:45
Autor: jadrys
Ten Kutz
W dniu 2010-06-25 09:04, awe pisze:
[...]

Tak prawdę mówiąc to gdzieś tak 3/4 sejmu i senatu najnormalniej w świecie bierze pieniądze za nic. Więcej - oni wręcz szkodzą Polsce i polakom.

Data: 2010-06-25 09:53:38
Autor: J-23
Ten Kutz
On 25 Cze, 08:08, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
Faktycznie chyba zwariował.. albo, tonący brzytwy się chwyta?

http://wybory.wp.pl/kat,1025967,title,Gwiazdy-mowia-ze-wygra-Komorows...

ja pierdykam, popierdolenie z demencja starcza go chiba dopadlo!
jeden mundry inaczej kazal wnosic modly o deszcz, i nastapila powodz
to co teraz sie wydarzy w porozumieniu z silami zla???

J-...

Data: 2010-06-25 19:39:34
Autor: jadrys
Ten Kutz
W dniu 2010-06-25 18:53, J-23 pisze:
[...]

Zaiste, - sporo naszych parlamentarzystów powinno poddać się badaniu na obecność  tzw. piątej klepki :-D

Data: 2010-06-25 20:13:07
Autor: awe
Ten Kutz

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ee00704a-8899-4040-9ba9-d73bb85d5201k39g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Przyznac sie kto Kutza wyrznal w morde ze gwiazdy widzi?
awe

Data: 2010-06-25 12:10:58
Autor:
Ten Kutz
jadrys <andrzej203@op.pl> napisał(a):

Faktycznie chyba zwariował.. albo, tonący brzytwy się chwyta?

http://wybory.wp.pl/kat,1025967,title,Gwiazdy-mowia-ze-wygra-
Komorowski,wid,124
10563,wiadomosc.html?ticaid=1a688

Ten pan rzeczywiscie ma "cos z glowa".  A moze podpowiadaja mu "gwiazdy"
typu Frytka i Jola Rutowicz?

A stwierdzenie "droga Komorowskiego będzie proeuropejska, a Kaczyńskiego w stylu "narodowego królestwa, na którego czele będzie chciał stać jakiś wódz", myslacego Polaka powinno przekonac aby glosowac na Kaczynskiego.

Bo jaka ma byc "droga" polskiego prezydenta jak nie propolska?

Tak jak kanclerza Niemiec proniemiecka, prezydenta Francji profrancuska
a krola Norwegii pronorweska itp., itd...

Krzysztof Canucki

Data: 2010-06-25 19:39:20
Autor: jadrys
Ten Kutz
W dniu 2010-06-25 14:10, canucki.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Ależ może być droga prezydenta wybranego przez naród Polski - antypolska. Przykładem ostatni prezydent - przyklasnął projektowi obecności obcych wojsk na terenie naszego kraju.. A historia uczy że za Polskę suwerenną (bez obcych wojsk na naszym terenie) zginęły miliony naszych przodków.

Data: 2010-06-26 00:03:47
Autor:
[...]

Zapewne ma Pan na mysli armie amerykanska?
Akurat obecnosc tego wojska na polskiej ziemi bylaby pozadana biorac pod uwage polozenie geopoliticzne, sytuacje gospodarcza i mozliwosci obronne polskich sil zbrojnych.  US Army stacjonuje w wielu krajach i wcale nie musi to oznaczac utraty przez te panstwa niepodleglosci.  Czy np. Wielka Brytania, Niemcy, Japonia, South Korea, Wlochy sa mniej suwerenne niz Polska?  Obawiam sie, ze nawet takie kraje goszczace amerykanskich zolnierzy, marynarzy i lotnikow jak Filipiny i Turcja sa bardziej niezalezne.  Jesli juz powoluje sie Pan na historie to chyba nie zaprzeczy, ze amerykanska okupacja Niemiec i Japonii nie przeszkodzila w ich odbudowie, rozwoju i zyciu ich obywateli w dobrobycie.   Historia - i to najnowsza uczy takze, ze kandydat na prezydenta Bronislaw Komorowski wraz z partyjnymi towarzyszami dzialajac badz celowo, badz nieudolnie juz oddal czastke polskiej niepodleglosci.  Przykladem jest sledztwo w sprawie katastrofy smolenskiej.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-06-26 07:42:43
Autor: jadrys
Ten Kutz
W dniu 2010-06-26 02:03, canucki.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:

[...]

Nie ważne czyja to armia stacjonuje na terenie Polski. Obce wojska na naszym terenie to tak czy inaczej hańba dla naszych rządzących. - Nawet się te sprzedajne kanalie nie spytali społeczeństwa czy tego chce..
A tak swoją drogą czy nie ma pan odczucia że jankesi tymi swoimi żołdakami zaakcentowali swoją dominację nad naszym krajem?

Te kraje o których pan pisze (oprócz GB - bliskiego sojusznika) nie są suwerenne, wszystkie one straciły suwerenność w walce z jankesami. Jankesi za swoja dominację nad nimi płacili krwią. Zaś Polska została przez nich zdominowana bardzo tanim kosztem - raptem za kilka milionów $ - równowartość kilkunastu płatnych wykładów (100 tys $ jeden) na swoich uczelniach dla "naszych" prominentnych polityków.

Jednak Niemcy i Japonia płacą za ten rozwój  suwerennością.. Zresztą polityka jankesów wobec Polski jest zupełnie inna niż do powojennych Niemiec czy Japonii. My jesteśmy przez nich ograbiani na każdym kroku, - na tym sojuszu ponosimy tylko straty..

Co pan rozumie poprzez "utratę cząstki polskiej suwerenności", i jaka niby w tym jest rola Komorowskiego??

Data: 2010-06-26 07:58:35
Autor: cytryna
Ten Kutz

Faktycznie chyba zwariował.. albo, tonący brzytwy się chwyta?

http://wybory.wp.pl/kat,1025967,title,Gwiazdy-mowia-ze-wygra-
Komorowski,wid,12410563,wiadomosc.html?ticaid=1a688

Dla porządku tylko przypomnę, że Fuhrer także wierzył w gwiazdy, ba nawet miał
takiego nadwornego astrologa a'la kutzyk. Co z tego wyszło - totalna klęska wodza i jego zwolenników z ichniego PO.

Data: 2010-06-26 13:31:43
Autor: jadrys
Ten Kutz
W dniu 2010-06-26 07:58, cytryna pisze:
[...]

Raczej lizusa który przepowiadał przyszłość taka jak Hitler od niego oczekiwał... czytałem coś na ten temat.

PS. Wróżka która wywróżyła "Ein Moment" Adolfowi gdy ją zapytał jak długo będzie żył, sama nie pożyła długo ;-)

Data: 2010-06-26 14:35:23
Autor: cytryna
Ten Kutz

> [...]

PS. Wróżka która wywróżyła "Ein Moment" Adolfowi gdy ją zapytał jak długo będzie żył, sama nie pożyła długo ;-)

Heniuś, to była jedna wróżka a tu 96 osób - i co ty na to? Dziwna eskalacja,
chociaż idol Tutina 60 mil ludzi załatwił i jakim mirem się cieszy. Ludzie wręcz zabiegaja o ocieplenie stosunków, nawet dr Ratajczaka dołożyli i nic!

--

Ten Kutz