Ten Kutz

Data: 2010-06-25 09:04:30
Autor: awe
Ten Kutz

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i01h55$mce$1news.onet.pl...

Faktycznie chyba zwariował.. albo, tonący brzytwy się chwyta?

http://wybory.wp.pl/kat,1025967,title,Gwiazdy-mowia-ze-wygra-Komorowski,wid,12410563,wiadomosc.html?ticaid=1a688

Jedno i drugie. Ten Kutz to debil. Niebezpieczny dla otoczenia dziadyga. Najbardziej mnie wkurza ze ten dziadyga zeruje na budzetowych pieniadzach a na niczym konkretnym sie nie zna. Swietnie za to ida mu pogaduszki w barze poselkim przy winku luib wodeczce. To stare przyzwyczajenia z lat 70-tych kiedy pil i jadl za socjalistyczne pieniadze. Tak bedzie walczyl o towarzyszy do konca
awe

Data: 2010-06-25 12:54:45
Autor: jadrys
Ten Kutz
W dniu 2010-06-25 09:04, awe pisze:
[...]

Tak prawdę mówiąc to gdzieś tak 3/4 sejmu i senatu najnormalniej w świecie bierze pieniądze za nic. Więcej - oni wręcz szkodzą Polsce i polakom.

Ten Kutz