Ten Nestbank to jakas kpina ?

Data: 2017-03-08 08:41:13
Autor: Waldek
Ten Nestbank to jakas kpina ?
W dniu 2017-03-08 o 00:06, Waldek pisze:
Zleciłem wczoraj w nocy przelew z EB (potw. wykonania)
do NestBąka i ni_ma :> - poszedl do /dev/null ?
czy może NestBank ma tak zajefajny system ksiegujacy zlecenia z elixiru
ze trzeba czekac dwa dni robocze aż pokaże się na koncie ?

Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym hmmm ... Bankiem ?
Szczerze mówiąc, pierwszy raz się spotykam z czymś takim

Pojawił się rano ... wiec jednak 2 dni robocze
elixir sie ksieguje - LOL

No suuuuper

Data: 2017-03-08 20:53:03
Autor: RobertS
Ten Nestbank to jakas kpina ?
W dniu 2017-03-08 o 08:41, Waldek pisze:

[...]

a z jaką datą zaksięgowali?
robiłem przelewy do i z tego banku i było ok

RobertS

Ten Nestbank to jakas kpina ?