Ten Pan ma krew na rękach!

Data: 2010-08-01 10:30:48
Autor: Grzegorz Z.
Ten Pan ma krew na rękach!
Miał 14 lat, gdy na barykadzie u zbiegu ulic Królewskiej i
Marszałkowskiej
osobiście dekorował go gen. Tadeusz "Bór" Komorowski. Pomimo młodego
wieku
"Magik" wyspecjalizował się w niszczeniu czołgów. Podczas ciężkich
walk w
fabryce papierów wartościowych stracił prawe oko. (...)

http://www.rp.pl/artykul/2,516114_A_Sowieci_stali_z_bronia__u_nogi_.html

Krew 200 tysięcy Polaków, zniszczone miasto.

I to ma być ten "bohater" ?

Wstydziłby się!

Która z operacji militarnych w czasie II Wojny była bardziej
bezsensowna?

Obrona Kurlandii? Desant pod Dieppe?

Data: 2010-08-01 20:29:00
Autor: jadrys
Ten Pan ma krew na rękach!
  W dniu 2010-08-01 19:30, Grzegorz Z. pisze:
[...]

Operacja "Market-Garden"..

Data: 2010-08-01 11:52:59
Autor: Grzegorz Z.
Ten Pan ma krew na rękach!
On 1 Sie, 20:29, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> I to ma być ten "bohater" ?

> Wstydziłby się!

> Która z operacji militarnych w czasie II Wojny była bardziej

Oczywiście!

Data: 2010-08-01 22:25:47
Autor: Canucki
Ten Pan ma krew na rękach!
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

To wina tego czternastolatka?!
Obwiniajac za masakre Warszwy dowodztwo i samych powstancow dobrze byloby jednak nie zapominac o Niemcach.

I to ma być ten "bohater" ?

Tak, to jest bohater.

Wstydziłby się!

To Pan powinien sie wstydzic takie nikczemne glupoty pisac.

Która z operacji militarnych w czasie II Wojny była bardziej
bezsensowna?

Obrona Kurlandii? Desant pod Dieppe?

"Operacja Dekownik" czyli zatrzymanie sie sowieckiej armii na Pradze.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-01 14:17:11
Autor: brat_olin
Ten Pan ma krew na rękach!
"matusm" <mat...@poczta.onet.pl> wrote:
U"Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> napisał

[...]

ich polityką." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa
MSW -

Nie wydaje mi sie, by w tym przypadku trafne, p. matusm.
Pan Grzegorz jest mlody - i sie buntuje.  Ale jeszcze przejrzy,
znaczy zaryzykuje teze!

Poza tym psp - jakie to "medium kierownicze"?

--
Smart questions to stupid answers

Ten Pan ma krew na rękach!