Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś

Data: 2009-08-06 11:09:39
Autor: TT
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś

-- -- -- -- -- -- -
Pawlak: Uwaga! Spekulanci znów grają złotym

"Niektóre banki nagle ostatnio zaczęły bardzo pozytywnie wypowiadać się o sytuacji finansowej Polski" - powiedział minister gospodarki Waldemar Pawlak w Programie III Polskiego Radia. Jego zdaniem to nie tylko wynik najnowszych analiz, ale gra spekulantów na umocnienie złotego.

-- -- -- -- -- -- -
http://www.dziennik.pl/gospodarka/article427065/Pawlak_Uwaga_Spekulanci_znow_graja_zlotym.html

Widać, że Pawlak w swoim życiu trochę giełdą się bawił. I do opinii analytyków z banków inwestycyjnych ma zdrowy stosunek (tj. podchodzi do nich z dystansem). Może się na tych analyzach przejechał kiedyś trochę.

A może sobie nawet pospekulował walutami na WGT - Warszawskiej Giełdzie Towarowej. W trakcie tego prezesowania WGT coś tam rynków liznął.

TT.

Data: 2009-08-06 11:15:06
Autor: Dombrek
[...]

Bawił się giełdą, bawił. A błędne spojrzenie to tylko niezła przykrywka. Poza tym ma naprawdę dobrych doradców (niestety nie zawsze zdążą na czas doradzić i potem trzeba się tłumaczyć ze słabszych wypowiedzi Pawlaka).
Dombrek

Data: 2009-08-06 11:57:48
Autor: TT
[...]

Takiego Donka, to nie podejrzewam o to, że wie czym jest kontrakt, albo czym akcja różni się od obligacji.

TT.

Data: 2009-08-06 12:10:39
Autor: kigam

Użytkownik "TT" <tt333tt@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> doradzić i potem trzeba się tłumaczyć ze słabszych wypowiedzi Pawlaka).

Takiego Donka, to nie podejrzewam o to, że wie czym jest kontrakt, albo

E tam sam słyszałem jak w TVN24 mówił, że Palikot wziął kontrakt na kaczki
więc ma obligo i musi robić akcje.

Data: 2009-08-06 20:55:47
Autor: skippy
[...]

A Kaczorków podejrzewasz?

Data: 2009-08-06 21:00:16
Autor: totus
skippy wrote:

[...]

To oczywista oczywistość. Lechujarek przy piwku przez internet na forex'ie popycha aż się dymi.

Data: 2009-08-08 14:36:49
Autor: maksWYTNIJTO
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś

   Zdjecie mówi dobitnie - Teraz tu wedle tej miedzy będziemy kosić.
   Podobno jest najwybitniejszym znawcą kombajnu Bizon.

   pozdrawiam

   Kunegunda

Data: 2009-08-08 14:48:32
Autor: maksWYTNIJTO
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś

  Jeszcze zacytuję jedną z jego genialnych myśli...kiedyś powiedział    ...że sposobem na zmniejszenie bezrobocia jest zwiększenie zatrudnienia.

  pozdrawiam

  kunegunda

Data: 2009-08-06 22:11:01
Autor: Dieter
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś
Pawlak zamiast robieniem analiz walutowych lepiej niech zajmie sie KRUSem do ktorego doplacamy rocznie 16 mld zl.

D.

Data: 2009-08-06 22:51:02
Autor: Joachim
Dieter pisze:
Pawlak zamiast robieniem analiz walutowych lepiej niech zajmie sie KRUSem do ktorego doplacamy rocznie 16 mld zl.

Pawlak nie ma ochoty tracić elektoratu.

Dopóki Pawlak jest w sejmie/rządzie, to masz pewne, że KRUSowi się nic nie stanie.

Pawlak dba o swój elektorat!

Data: 2009-08-06 23:48:19
Autor: Dombrek
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś
Dopóki Pawlak jest w sejmie/rządzie, to masz pewne, że KRUSowi się nic nie stanie.

Pawlak dba o swój elektorat!

PO też "dba". Wszyscy politykierzy boją się rolników, bo wiedzą, że ta grupa może niezłą imprezę w Warszawie zrobić z gnojówką w rolach głównych.
Dombrek

Data: 2009-08-07 00:34:22
Autor: Joachim
Dombrek pisze:
[...]

Rolników w Polsce jest dużo i to jest ogromny elektorat. Bez poparcia rolników nie da się w Polsce rządzić. I stąd romanse PiSu  z SO oraz PO z PSL.

KRUS jest nie do tknięcia przy takiej strukturze społeczeństwa. Kiedyś się to pewnie zmieni i ludzie ze wsi stopniowo będą się przenosić do miast, ale potrwa to jednak wiele lat (chociaż już się takie zaczęły wraz z młodym pokoleniem).

Data: 2009-08-07 11:57:05
Autor: skippy

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5fj37$tl5$1news.onet.pl...
[...]

Syf z krusem dotyczy wszystkich po kolei rzadzących.
Nikt nic nie zrobił i nikt nic nie zrobi.

Data: 2009-08-07 13:56:24
Autor: Dombrek
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś
Syf z krusem dotyczy wszystkich po kolei rzadzących.
Nikt nic nie zrobił i nikt nic nie zrobi.

Dlatego niektórzy "miastowi" też sie do KRUS zapisali. Najczęściej ci, którzy mówią: "ONI kradną i korumpują".
Dombrek

PS Na szczęście z giełdy nie trzeba płacić ani ZUS, ani KRUS, ani kasy chorych.

Data: 2009-08-07 16:01:45
Autor: skippy

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5h4pc$bf0$1news.onet.pl...
Syf z krusem dotyczy wszystkich po kolei rzadzących.
Nikt nic nie zrobił i nikt nic nie zrobi.

Dlatego niektórzy "miastowi" też sie do KRUS zapisali.

numer jest stary

PS Na szczęście z giełdy nie trzeba płacić ani ZUS, ani KRUS, ani kasy chorych.

ale finansujemy to od lat z innych podatków

Data: 2009-08-07 20:50:27
Autor: iktorn
Dombrek pisze:
[...]

Nie pisz tego na grupach bo jeszcze jakiś polityk przeczyta ze zrozumieniem i będzie bigos.

Data: 2009-08-07 23:02:34
Autor: Dombrek
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś
Nie pisz tego na grupach bo jeszcze jakiś polityk przeczyta ze zrozumieniem i będzie bigos.

O to jestem spokojny. Choć jak to kiedyś jeden polityk powiedział: "Oni, tam na giełdzie, spekulują!!"
Dombrek

Data: 2009-08-07 20:46:19
Autor: Adam Sito
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś
Pawlak zamiast robieniem analiz walutowych lepiej niech zajmie sie KRUSem do ktorego doplacamy rocznie 16 mld zl.

Z tego wynika że system KRUS-u jest dla podatnika mniej kosztowny niż ZUS i resortowe biura emerytalne. Tam dokładamy o wiele więcej.

--
AS

Data: 2009-08-07 22:55:33
Autor: Dombrek
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś
Z tego wynika że system KRUS-u jest dla podatnika mniej kosztowny niż ZUS i resortowe biura emerytalne. Tam dokładamy o wiele więcej.

OK, a ma ktoś wskaźnik ile tego dokładania wychodzi na głowę. Stawiam dolara, że dokładka do ZUS/osobę jest sporo mniejsza niż dokładka do KRUS/osobę.
Dombrek

Data: 2009-08-07 19:25:34
Autor: kc
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś
Myślę, że zależność jeast odwrotna. Rynki są obeznane z wypowidziami Pawlaka. Jak coś piernie - do góry, w innym przypedku - w dół. Z innej beczki: Gdyby high FW20U09 = 2037 byłbym spokojny, a tak - nie wiem.

Data: 2009-08-07 19:36:12
Autor: kc59
 kc <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

2137 oczywiście

Data: 2009-08-07 19:49:03
Autor: kc
 kc59 <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> Z innej beczki: Gdyby high FW20U09 = 2037 byłbym spokojny, a tak - nie wiem.
> 2137 oczywiście

Wiem. W górę, bo mam shorts. Ktoś podgląda mójh rachunek :) ?
kc

--

Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś