Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś

Data: 2009-08-06 11:15:06
Autor: Dombrek
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś
Widać, że Pawlak w swoim życiu trochę giełdą się bawił. I do opinii analytyków z banków inwestycyjnych ma zdrowy stosunek (tj. podchodzi do nich z dystansem). Może się na tych analyzach przejechał kiedyś trochę.

A może sobie nawet pospekulował walutami na WGT - Warszawskiej Giełdzie Towarowej. W trakcie tego prezesowania WGT coś tam rynków liznął.

Bawił się giełdą, bawił. A błędne spojrzenie to tylko niezła przykrywka. Poza tym ma naprawdę dobrych doradców (niestety nie zawsze zdążą na czas doradzić i potem trzeba się tłumaczyć ze słabszych wypowiedzi Pawlaka).
Dombrek

Data: 2009-08-06 11:57:48
Autor: TT
[...]

Takiego Donka, to nie podejrzewam o to, że wie czym jest kontrakt, albo czym akcja różni się od obligacji.

TT.

Data: 2009-08-06 12:10:39
Autor: kigam

Użytkownik "TT" <tt333tt@op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> doradzić i potem trzeba się tłumaczyć ze słabszych wypowiedzi Pawlaka).

Takiego Donka, to nie podejrzewam o to, że wie czym jest kontrakt, albo

E tam sam słyszałem jak w TVN24 mówił, że Palikot wziął kontrakt na kaczki
więc ma obligo i musi robić akcje.

Data: 2009-08-06 20:55:47
Autor: skippy
[...]

A Kaczorków podejrzewasz?

Data: 2009-08-06 21:00:16
Autor: totus
skippy wrote:

[...]

To oczywista oczywistość. Lechujarek przy piwku przez internet na forex'ie popycha aż się dymi.

Data: 2009-08-08 14:36:49
Autor: maksWYTNIJTO
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś

   Zdjecie mówi dobitnie - Teraz tu wedle tej miedzy będziemy kosić.
   Podobno jest najwybitniejszym znawcą kombajnu Bizon.

   pozdrawiam

   Kunegunda

Data: 2009-08-08 14:48:32
Autor: maksWYTNIJTO
Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś

  Jeszcze zacytuję jedną z jego genialnych myśli...kiedyś powiedział    ...że sposobem na zmniejszenie bezrobocia jest zwiększenie zatrudnienia.

  pozdrawiam

  kunegunda

--

Ten Pawlak, to jakiś obeznany z rynkami koleś