Ten Pawlak, to jaki¶ obeznany z rynkami kole¶

Data: 2009-08-07 19:25:34
Autor: kc
Ten Pawlak, to jaki¶ obeznany z rynkami kole¶
My¶lę, że zależno¶ć jeast odwrotna. Rynki s± obeznane z wypowidziami Pawlaka. Jak co¶ piernie - do góry, w innym przypedku - w dół. Z innej beczki: Gdyby high FW20U09 = 2037 byłbym spokojny, a tak - nie wiem.

Data: 2009-08-07 19:36:12
Autor: kc59
 kc <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
[...]

2137 oczywi¶cie

Data: 2009-08-07 19:49:03
Autor: kc
 kc59 <kc59@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> Z innej beczki: Gdyby high FW20U09 = 2037 byłbym spokojny, a tak - nie wiem.
> 2137 oczywi¶cie

Wiem. W górę, bo mam shorts. Kto¶ podgl±da mójh rachunek :) ?
kc

--

Ten Pawlak, to jaki¶ obeznany z rynkami kole¶