Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

Data: 2009-09-07 20:50:59
Autor: Joachim
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

Ten  Rostowski, to jest cham i prostak. Taki ktoś jest ministrem finansów? No sorry.

"Minister dziękuje za rady: Lech Kaczyński się nie zna"
http://wiadomosci.onet.pl/2038906,11,item.html

Ja mam na tyle kultury, że nawet koledze w pracy nigdy nie powiedziałbym "Nie znasz się", bo to jest po prostu chamskie. Nigdy nie powiedziałbym szefowi, że mój kolega z pracy "się nie zna". A ten burak, tak sobie po prostu rzuca.

Już kilkakrotnie słyszałem z jego ust w odniesieniu do innych osób, że się nie znają. Sam tyle szacunków wzrostu gospodarczego robił, tyle razy poprawiał, tyle razy się milił. Ten koleś, to normalnie masakra. Skąd on się tu wziął???

Rostowski mnie wkurza.

Gdzie moje 52.2mld PLN??? Rostowski znasz się - odpowiadaj!!

J.

Data: 2009-09-07 21:15:44
Autor: Delfino Delphis
Joachim wrote:

Ja mam na tyle kultury, że nawet koledze w pracy nigdy nie powiedziałbym
"Nie znasz się"

A co powiesz, jeśli rzeczywiście się nie zna?

Gdzie moje 52.2mld PLN??? Rostowski znasz się - odpowiadaj!!

Zabrali stoczniowcy i rolnicy.

Data: 2009-09-07 21:48:29
Autor: stary
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

 Zabrali stoczniowcy

Co ty nie powiesz?Uczony jesteś przez Balcerowicza?)))

pozdrawim stary

Data: 2009-09-08 09:53:13
Autor: Lech Dubrowski
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
Co ty nie powiesz?Uczony jesteś przez Balcerowicza?)))

Ty nigdy nie napisales nic po za krytaka wszystkich i wszystkiego.

Leszek

pozdrawim stary

Data: 2009-09-07 21:33:08
Autor: Andrzej Adam Filip
Ten Rostowski "nie zna się" całkowicie na zwięzłym :-)
Joachim <joachim1110@op.pl> pisze:

Ten  Rostowski, to jest cham i prostak. Taki ktoś jest ministrem
finansĂłw? No sorry.

"Minister dziękuje za rady: Lech Kaczyński się nie zna"
http://wiadomosci.onet.pl/2038906,11,item.html

Ja mam na tyle kultury, Ĺźe nawet koledze w pracy nigdy nie
[...]

To że "w kryzysie" osiągnie się mniejsze dochody ze sprzedaży firma
państwowych jest oczywiste dla każdego matołka więc *chyba* i dla
ministra Rostowskiego też. Minister Rostowski na ni złamenego wuja
nie uzasadnił że taka sprzedaż *teraz* się to opłaci ani nie powiedział
wprost że jest konieczna bo finanse państwa są "pod ścianą" (to jeszcze
bardziej załamałoby ceny sprzedaży).

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Łzy kobiety są jak perły, chyba dlatego, że nigdy nie wiadomo, czy

Data: 2009-09-07 23:20:51
Autor: marfi
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:h83kmk$s19$1news.onet.pl...
Rostowski mnie wkurza.

  A Rostowski  ma Cię w dupie i co teraz zrobisz?

--
marfi

Data: 2009-09-07 23:32:30
Autor: Andrzej Adam Filip
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> pisze:

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości
Rostowski mnie wkurza.

 A Rostowski  ma Cię w dupie i co teraz zrobisz?

Poszerzy pierwszą dupę RP? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Wcale nie jest pewne, Ĺźe wszystko jest niepewne.

Data: 2009-09-07 23:36:28
Autor: marfi
Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:x5un9yay5d-997lonnie.brudna.chmurka.net...
"marfi" <marfi @bb.onet.pl> pisze:

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości
Rostowski mnie wkurza.

 A Rostowski  ma Cię w dupie i co teraz zrobisz?

Poszerzy pierwszą dupę RP? :-)

  Kwaśniewską czy Kaczyńską?

--
marfi

Data: 2009-09-07 23:34:45
Autor: Joachim
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

 A Rostowski  ma Cię w dupie i co teraz zrobisz?

Zapłacę podatek jaki mi każe.

Nic nie poradzę, że Polacy to naród mędrców jak w Wałęsa, którzy pozwalają, aby ich kasą zarządzał taki pajac jak Vincent.

J.

Data: 2009-09-07 23:41:57
Autor: marfi
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:h83u9m$s19$2news.onet.pl...

 A Rostowski  ma Cię w dupie i co teraz zrobisz?

Zapłacę podatek jaki mi każe.

Nic nie poradzę, że Polacy to naród mędrców jak w Wałęsa, którzy pozwalają, aby ich kasą zarządzał taki pajac jak Vincent.

  Poradzisz o ile jakieś konkretne propozycję dotyczace zarządzania kasą posiadasz - co oferujesz oprócz pyskowania?
BTW: Umiesz chociaż loda zrobic aby klienta zanęcić?

--
marfi

Data: 2009-09-07 23:44:40
Autor: Joachim
marfi pisze:

 Poradzisz o ile jakieś konkretne propozycję dotyczace zarządzania kasą posiadasz - co oferujesz oprócz pyskowania?
BTW: Umiesz chociaż loda zrobic aby klienta zanęcić?

Tyle w tobie agresji i nienawiści. To typowe dla Wałęsowych mędrców.

J.

Data: 2009-09-07 23:58:21
Autor: marfi
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:h83usa$s19$3news.onet.pl...
marfi pisze:

[...]

Nie kumam...co to znaczy "Wałęsowych mędrców"? To jakaś legenda o samotnych wielbłądach wałęsających się po pustyni Błędowskiej czy nowy serial w TVN?
To było zwykłe zapytnie ofertowe - plujesz na to co jest to pytam co oferujesz lepszego?

--
marfi

Data: 2009-09-08 00:04:19
Autor: Joachim
marfi pisze:
[...]

Choćby polityka pani minister profesor Zyty Gilowskiej była tysiąc razy lepsza. Nikt od 89r nie obniżył tylu podatków co Zyta. Te obniżone podatki, to główny powód tego, że przemysł w Polsce się trzyma i nie poddał się recesji tak łatwo.

A że nie kumasz, to już twoja sprawa.
Przesyłam wyrazy współczucia.

J.

Data: 2009-09-08 00:34:09
Autor: marfi
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:h84014$s19$4news.onet.pl...
marfi pisze:
[...]

  Oddupcz się ze swoimi wyrazami współczucia - pytałem jak zwykły klient czyli: co masz lepszego do zaoferowania  jeżeli tylko prof. Zytę Gilowską to zrób jej to sam i nie zawracaj głowy (głowy czy nóg - mniejsza o to).

BTW: Jeżeli oferujesz inwestycję 100 razy gorsza niż w/w propozycję Zyty Gilowskiej profesor (była ponoć 1000 razy lepsza) to jestem skłonyy do negocjacji nawet do poziomu 0.009 propozycji profesor Gilowskiej ( no chyba, że miałeś na myśli 500-letnią stopę zwrotu) - jeżeli nie jest prawdą to co domniemywam poproszę o więcej informacji. A jeżeli Ci się nie chce odpisywąc to wiesz co masz zrobić? OD*UPC*YĆ się?

marfi

Data: 2009-09-08 05:36:48
Autor: marq111
Joachim <joachim1110@op.pl> napisał(a):

[...]

Zabawny jesteś....a kolegom z pracy mówisz,że są chamy i buraki ?Ja z innej szkoły,"pan się nie zna" to wyjątkowo kulturalne w odpowiedzi na zaczepki

Data: 2009-09-08 10:18:25
Autor: TT
  marq111 napisał(a):
[...]

Wyborcy PO mają problemy z rozumieniem tekstu.

Koleś wyraźnie powiedział "nawet koledze w pracy nigdy nie powiedziałbym <<Nie znasz się>>, bo to jest po prostu chamskie".

Więc twoje pytanie "a kolegom z pracy mówisz,że są chamy i buraki ?" dowodzi, że masz problemy z myśleniem.

Echh..cały ten elektorat PO nadaje się jedynie do zmywaka.

TT

Data: 2009-09-08 08:44:57
Autor:
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
TT > Więc twoje pytanie "a kolegom z pracy mówisz,że są chamy i buraki ?"
dowodzi, że masz problemy z myśleniem.

Echh..cały ten elektorat PO nadaje się jedynie do zmywaka.

TT
Twoje preferencje wyborcze już znam..a teraz się skup:skoro dla niego słowa"się nie zna" są chamskie,to "burak" i "cham" to sa komplementy,to ja się pytam czy komplementuje swoich kologów w pracy słowami "burak" i "cham" jak sie nie znaja na czymś..a poza tym jak jest taki kulturalny ,że w pracy by nikogo nie obraził,to dlaczego obraża ministra konstytucyjnego? no cóż .tautologie 0,1 były w szkole średniej..

Data: 2009-09-08 10:43:07
Autor: skippy
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

Użytkownik "Joachim"

...Ja mam na tyle kultury, że nawet koledze w pracy nigdy nie powiedziałbym...

Akurat Ty to jesteś wybitnym chamem.

Data: 2009-09-09 11:33:22
Autor: roman ban
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
skippy <man@on.the.moon> napisał(a):

Użytkownik "Joachim"

> ...Ja mam na tyle kultury, że nawet koledze w pracy nigdy nie > powiedziałbym...

Akurat Ty to jesteś wybitnym chamem.

nie w temacie ,skippy ! czasami czytam jak bronisz sie na tej grupie.
Z calym szacunkem od paru lat ,korzystam z  twojej wiedzy, ale dlaczego  produkujesz sie bez naleznego ci szacunku mimo ze wiesz ze wiekszosc inwestorow ktorych stad z dobrych czasow znamy przeszly na powazne portale bez chamstwa  jak zwykle serdecznie pozdrawiam roman.b

Data: 2009-09-09 13:42:14
Autor: skippy
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

Użytkownik "roman ban"

nie w temacie ,skippy !
....itd...

masz racje

Data: 2009-09-09 14:46:18
Autor: skippy
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
Szkoda że polityczni obłąkańcy, chamy i zboczeńcy opanowali te grupe, walka z wiatrakami; czas definitywnie skasować ten pryszcz z readera.

Roman, zmieniam adres Skype, dam znać.

Data: 2009-09-09 19:02:37
Autor: roman ban
[...]

krutkie -- - NO...
ok --

Data: 2009-09-08 12:51:00
Autor: Lech Dubrowski
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
Jaki narod taki minister

Leszek

Data: 2009-09-08 13:03:10
Autor: Andrzej Adam Filip
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

"Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> pisze:

Jaki narod taki minister

Leszek

Należy rozwiązać naród i wybrać nowy żeby dorósł do ministra? :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Jak rdza zżera żelazo, tak zawistnik jest zżerany przez swoją namiętność.

Data: 2009-09-08 14:04:51
Autor: skippy
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:h85d32$6pn$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jaki narod taki minister

Leszek

Zmień naród.

Data: 2009-09-08 14:06:25
Autor: skippy

Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h85hdv$gmb$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Albo wróć do swojego. Może jest lepszy.

Data: 2009-09-08 21:52:23
Autor: Joachim
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

Albo wróć do swojego. Może jest lepszy.

Po co zmieniać naród? Wystarczy rżnąć go w zadek.

Lubisz być rżnięty, prawda?

J.

Data: 2009-09-08 22:39:14
Autor: skippy

Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:h86clp$at4$1news.onet.pl...

Albo wróć do swojego. Może jest lepszy.

Po co zmieniać naród? Wystarczy rżnąć go w zadek.

Lubisz być rżnięty, prawda?

Możesz sobie tylko pomarzyć.
Nie dla ciebie ten miód:)

Data: 2009-09-09 10:23:09
Autor: skippy

http://www.youtube.com/watch?v=ocPoiOVbwFI

Data: 2009-09-09 12:16:19
Autor: viper
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

Lubisz być rżnięty, prawda?

J.

Joachim, zlituj się... twój prezes powiedział że wy pisowcy jesteście ludźmi z wyższej półki, o wysokiej kulturze osobistej, nie tak jak ci wychowywani na podwórku... a ty tu wyjeżdżasz ze rżnięciem... --

Data: 2009-09-09 16:01:41
Autor: olob kowalski
[...]

po pierwsze to jestes burak jeszcze większy niż ten rostowski jesteś szują i tchórzem swojemu szefowi nie powiesz że się nie zna, koledze też ale swoje dziecko to zjebiesz taki z ciebie burak krytykujesz tylko wtedy kiedy wiesz że nic nie stracisz a jak możesz coś stracić to podkulasz ogon i skomlisz jak pies

[...]

rostowski to ekonomista a ekonomia to nie matematyka tak więc ekonomiści to palanty i matematyczni analfabeci ponieważ w ekonomii nie ma wyniku działania tak jak w matematyce jest za to ROLOWANIE frajerów też

Rostowski mnie wkurza.

Gdzie moje 52.2mld PLN??? Rostowski znasz się - odpowiadaj!!

J.
ty przygłupie nie zauważyłeś że długi państwa to są dwoje długi ponieważ jeździsz samochodem palisz paliwo, samochód masz niepolski, telewizor niepolski komputer niepolski, golarkę niepolską lodówkę niepolską kuchenkę niepolską
a jeszcze "pracując" jako urzędas lub temu podobny darmozjad niczego w zamian nie dajesz za to co posiadasz to jak w tych miliardach nie ma być twoich tzw. dóbr
jak nadal nie rozumiesz to lepiej strzel sobie w głowę lub skocz z wieżowca bo to jedyny lek dla ciebie

--

Ten Rostowski, to jest cham i prostak.