Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

Data: 2009-09-08 10:43:07
Autor: skippy
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

Użytkownik "Joachim"

...Ja mam na tyle kultury, że nawet koledze w pracy nigdy nie powiedziałbym...

Akurat Ty to jeste¶ wybitnym chamem.

Data: 2009-09-09 11:33:22
Autor: roman ban
skippy <man@on.the.moon> napisał(a):

Użytkownik "Joachim"

> ...Ja mam na tyle kultury, że nawet koledze w pracy nigdy nie > powiedziałbym...

Akurat Ty to jeste¶ wybitnym chamem.

nie w temacie ,skippy ! czasami czytam jak bronisz sie na tej grupie.
Z calym szacunkem od paru lat ,korzystam z  twojej wiedzy, ale dlaczego  produkujesz sie bez naleznego ci szacunku mimo ze wiesz ze wiekszosc inwestorow ktorych stad z dobrych czasow znamy przeszly na powazne portale bez chamstwa  jak zwykle serdecznie pozdrawiam roman.b

Data: 2009-09-09 13:42:14
Autor: skippy
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.

Użytkownik "roman ban"

nie w temacie ,skippy !
....itd...

masz racje

Data: 2009-09-09 14:46:18
Autor: skippy
Ten Rostowski, to jest cham i prostak.
Szkoda że polityczni obł±kańcy, chamy i zboczeńcy opanowali te grupe, walka z wiatrakami; czas definitywnie skasować ten pryszcz z readera.

Roman, zmieniam adres Skype, dam znać.

Data: 2009-09-09 19:02:37
Autor: roman ban
[...]

krutkie -- - NO...