Ten autor mi grozi III

Data: 2011-09-19 17:25:47
Autor: =He®Sk=
Ten autor mi grozi III
Poznajecie autora ? ==

" juzes sie degeneracie z Bielska -Bialej najebal? Koza poloka
nieprawdziwego ma migrene?

ale juz wiem kim jestes. podlozyles sie z ta Holandia, a tak w ogole, to wlasciwie jakiej ty jestes narodowsci Idzikowski?

Zastanawiales sie nad tym?

Polakiem nie jestes na pewno, bo bys tych bredni antyplskich tu nie
pastowal.

a wy nie zmieniajcie ciagle nickow, prowokatorzy antypolscy z gowna.

zennon projektuje do tego stopnia, ze sie mu jazn rozdzielila i wysyla
nienawistne posty oraz wkleja tendencyjne teksty z tego samego
komputera, co warzyny.

Juz wylysial z tej nienawisci do opozycji i nie ma czasu sie ozeniec:)

przede wsztystkim to glupie zydowstwo, bo chca wywolac nastroje
antysemickie, a potem beda wrzeszcec na caly swiat ze ich ludzie
morduja, za niewinnosc. a twoj szef wie, ze zamiast pracowac siedzisz na grupach, Kajdanowicz?

zapamietaj sobie raz i na zawsze, ze za popierania morderstwa w Lodzi,
mozesz byc podejrzany o wspoludzial.

O tym fakcie tez zostanie powiadomiona prokuratura.

gnojka to sobie szukaj w swojej rodzinie. W sieci pozostawiles tyle
rasistowskich i nienawistnych ad personam komentarzy, ze zostaniesz
dolaczony do zgloszenia do KGP.

KGP bedzie miala ulatwione zadanie, bo znane jest twoje nazwisko i
miejscowosc zamieszkania. Za sianie nienawisci i podzeganie do przestepstwa w sieci, mozna
beknac.

To nieprawda, ze nie warto zglaszac takich potencjalnych przestepcow,
bo pojawia sie inni. Tylko konsekwentna reakcja moze takich swirow
odstraszyc.

Wydruki twoich wyzwisk, tez przesle. Bo ta grupa trzeba zaintereswoac
prokurature, skoro nie rozumiecie jakie moga byc konsekwencje waszych
wystepow tutaj. psychopaty i ewidentnego degenerata umyslowo uposledzonego, ktory jest
pozbawiony uczuc wyzszych nie przekona sie tego typu tekstami.

Takiego pojeba trzeba zglosic do prokuratury, bo jest niebezpieczny
dla otoczenia !!

Trzeba reagowac i to nie jest zadne donosicielstwo, kiedy sie zglasza
potencjalnego przestepce policji lub do prokuratury.

Tolerancja i wolnosc slowa maja swoje granice jesli narusza sie
ewidentnie prawo i naklania posrednio do przestepstwa,
rozpowszechniajac klamstwa i podzegajac do nienawisci.

o tobie tez nie zapomne. Ewidentnie jestes psychiczny i cholera wie do
czego jestes zdolny, jesli nadal kawecki bedzie cie nakrecal.

w normalnym kraju za taka ilosc oszczerstw ktora wylewasz na te grupe
pod adresem opozycji, dostalbys wyrok sadowy za podzeganie do
nienawisci.

Ale nic straconego, sprobuje i jesli sie nie uspokoisz to przesle
twoje posty na KGP z prosba aby sie toba zajeli skoro nie chcesz
rozumiec ze zle robisz.

Byc moze trzeba cie leczyc i odciac od sieci bo jestes niebezpiezcny
dla otoczenia.

Swoim szczuciem doprowadzili do podzielenia narodu, klotni i
nienawisci miedzy Polakami i byc moze przyczynili sie tym samym do
tragedii 10. 04. 2010.

sam masz mentalnosc bolszewicka. Bolszewik jak nie sklamie, to go
plecy swedza.

Nie dosc ze wypisujecie tutaj brednie, to jeszcze ublizacie nieznanym
sobie osobom. Zapominacie o tym, ze komus moze sie to znudzic i
zeczchce z wami pogadac w cztery oczy. Uwazajcie na siebie. Rozmowy Niedokoñczone TV Trwam.14.04.2011. Sklandaliczne szczucie
Polakow przeciwko Polakom pod inspracja i patronatem rzadu PO.

jak ci sie kundlu sowiecki podoba Miedwiediew, to wypierniczaj do
Rosji, ladaku. to adres twojej zlodziejskiej firmy, anonimowy bohaterze?

http://www.odi.pl/firmy/08/109/1069867414/

032 4578581  to twoj numer telefonu, anonimiowy bohaterze?
Wypierdzielaj stad pokim laskawy.

taaak, ten tekst jest przepelniony miloscia i rozumem bohaterze ukryty
za komputerem.

Popierasz jawnie zlodziei i oszustow co widac po twoich tekstach i
jeszcze ublizasz i oczerniasz ludzi przyzwoitych?

Chcesz miec koniecznie problemy? Spierdzielaj bezczelna kanalio.

Wszystko juz az tak splatfonsualo? Wojsko zlikwidowane, agentura
szympansy i orangutany....a na czele tego bajzlu stoi kaczor donald i
tuman bul- bubr.

post tego smierdziela niemieckiego zasrywajacego notorycznie grupe,
potwierdza tylko to co napisalem o powodach likwidacji polskich
stoczni, na korzyscszwabow. Ten smiedziel popiera wszytko, co szkodzi
Polsce i polskiemu spoleczenstwu. Tchorzliwa sprzedajna qu***a kryjaca
sie za komputerem, to taki papierek lakmusowy na tej grupie, ktory
udaje glupka, a swoje robi.

chcesz koniecznie zniszczyc chory psychicznie czlowieku ta grupe,
ktora i tak ledwie zyje? Schowales sie za komputerem tchorzu i bluzgasz, bo sadzisz ze jestes
bezkarny? A pomyslales o tym, ze ktomus moze sie to wreszczcie znudzic
i da ci po dupie?

na razie to ty tutaj generujesz nienawisc. Archium masz przebogate.
Sianie nienawisci to posrednio naklanianie do przestepstwa i jest
karalne.  Gnoisz ta grupe juz od dosc dawna, wiec nie robisz tego z pewnosci za
darmo.

Ja sie tutaj jeszcze odzywam, ale nie sadz, ze jak sie nie bede
odzywal, to mnie tutaj nie bedzie.

typowe chamstwo dla sowieckiego kalmuka, ktory robi w pory przed PiS.

nawet kurwy maja wiecej rozumu i empatii anizeli niektore
pseudopolskie bydlaki."

==

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-20 11:34:56
Autor: Zdzisław Dziabas
Ten autor mi grozi III
Użytkownik - =He®Sk= napisał:
Poznajecie autora ?

Zdaje się, że to jakiś chory psychicznie monter TPSA z Białegostoku. :-)

Data: 2011-09-20 19:00:26
Autor: He®Sk
Ten autor mi grozi III
On Tue, 20 Sep 2011 11:34:56 +0200, Zdzisław Dziabas
<dziabas@lutowiska.zoo.com> wrote:

Użytkownik - =He®Sk= napisał:
> Poznajecie autora ?
Zdaje się, że to jakiś chory psychicznie monter TPSA z Białegostoku. :-)

 tylko nie monter, tylko nie monter patafianie zatrudniony  dorywczo przez TPSA do kopania rowow. ;o)))

 http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-20 18:19:17
Autor: obserwator
Ten autor mi grozi III
He?Sk <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 tylko nie monter, tylko nie monter patafianie zatrudniony  dorywczo przez TPSA do kopania rowow. ;o)))

 http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

pewno ze nie monter, ty jestes co najmniej Napeoleon i wszedzie oprocz
Jaroslawa Kaczynskiego, bedziesz teraz widzial obserwatorow.

Data: 2011-09-21 03:42:57
Autor: stevep
Ten autor mi grozi III
Dnia 20-09-2011 o 20:19:17  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisa³(a):

[...]

Kiepsko dzi¶ posz³o na zmywaku?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-21 17:01:24
Autor: He®Sk
Ten autor mi grozi III
On Wed, 21 Sep 2011 03:42:57 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]

> pewno ze nie monter, ty jestes co najmniej Napeoleon i wszedzie oprocz
> Jaroslawa Kaczynskiego, bedziesz teraz widzial obserwatorow.

 ten caly obsrywator robi sie coraz bardziej zalosny.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-21 11:44:30
Autor: Zahir
Ten autor mi grozi III

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5alf5$anu$1inews.gazeta.pl...
[...]

K³amstwo wyborcze. Napoleonem mo¿e byæ tylko jeden cz³owiek! ON! Ty wiesz kto pisowski pó³idioto!

--
Zahir

Data: 2011-09-21 11:45:27
Autor: Zahir
Ten autor mi grozi III

Użytkownik - =He®Sk= napisał:
> [...]

tylko nie monter, tylko nie monter patafianie zatrudniony
dorywczo przez TPSA do kopania rowow. ;o)))

No to ładnie. Na obserwatora jest śliczny pliczek z nagłowkami, adresami, serwerem. Przyda się.

--
Zahir

Data: 2011-09-21 15:59:45
Autor: stevep
Ten autor mi grozi III

Użytkownik "He®Sk" <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci  news:sehh77p2jsu5m0i9jv5lqjeari0dnnmb5e4ax.com...

Użytkownik - =He®Sk= napisał:
> Poznajecie autora ?
Zdaje się, Ĺźe to jakiś chory psychicznie monter TPSA z  Białegostoku. :-)

tylko nie monter, tylko nie monter patafianie zatrudniony
dorywczo przez TPSA do kopania rowow. ;o)))

http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

No to Å‚adnie. Na obserwatora jest Å›liczny pliczek z nagÅ‚owkami,  adresami, serwerem. Przyda siÄ™.

A przecież to on wszystkim grozi.

--
stevep

Ten autor mi grozi III