Ten autor mi grozi III

Data: 2011-09-20 11:34:56
Autor: Zdzisław Dziabas
Ten autor mi grozi III
Użytkownik - =He®Sk= napisał:
Poznajecie autora ?

Zdaje się, że to jakiś chory psychicznie monter TPSA z Białegostoku. :-)

Data: 2011-09-20 19:00:26
Autor: He®Sk
Ten autor mi grozi III
On Tue, 20 Sep 2011 11:34:56 +0200, Zdzisław Dziabas
<dziabas@lutowiska.zoo.com> wrote:

Użytkownik - =He®Sk= napisał:
> Poznajecie autora ?
Zdaje się, że to jakiś chory psychicznie monter TPSA z Białegostoku. :-)

 tylko nie monter, tylko nie monter patafianie zatrudniony  dorywczo przez TPSA do kopania rowow. ;o)))

 http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-20 18:19:17
Autor: obserwator
Ten autor mi grozi III
He?Sk <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisa³(a):
 tylko nie monter, tylko nie monter patafianie zatrudniony  dorywczo przez TPSA do kopania rowow. ;o)))

 http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

pewno ze nie monter, ty jestes co najmniej Napeoleon i wszedzie oprocz
Jaroslawa Kaczynskiego, bedziesz teraz widzial obserwatorow.

Data: 2011-09-21 03:42:57
Autor: stevep
Ten autor mi grozi III
Dnia 20-09-2011 o 20:19:17  obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisa³(a):

[...]

Kiepsko dzi¶ posz³o na zmywaku?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-21 17:01:24
Autor: He®Sk
Ten autor mi grozi III
On Wed, 21 Sep 2011 03:42:57 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> [...]

> pewno ze nie monter, ty jestes co najmniej Napeoleon i wszedzie oprocz
> Jaroslawa Kaczynskiego, bedziesz teraz widzial obserwatorow.

 ten caly obsrywator robi sie coraz bardziej zalosny.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-21 11:44:30
Autor: Zahir
Ten autor mi grozi III

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5alf5$anu$1inews.gazeta.pl...
[...]

K³amstwo wyborcze. Napoleonem mo¿e byæ tylko jeden cz³owiek! ON! Ty wiesz kto pisowski pó³idioto!

--
Zahir

Data: 2011-09-21 11:45:27
Autor: Zahir
Ten autor mi grozi III

Użytkownik - =He®Sk= napisał:
> [...]

tylko nie monter, tylko nie monter patafianie zatrudniony
dorywczo przez TPSA do kopania rowow. ;o)))

No to ładnie. Na obserwatora jest śliczny pliczek z nagłowkami, adresami, serwerem. Przyda się.

--
Zahir

Data: 2011-09-21 15:59:45
Autor: stevep
Ten autor mi grozi III

Użytkownik "He®Sk" <€uro.bigbrednie@interia.pl> napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci  news:sehh77p2jsu5m0i9jv5lqjeari0dnnmb5e4ax.com...

Użytkownik - =He®Sk= napisał:
> Poznajecie autora ?
Zdaje się, Ĺźe to jakiś chory psychicznie monter TPSA z  Białegostoku. :-)

tylko nie monter, tylko nie monter patafianie zatrudniony
dorywczo przez TPSA do kopania rowow. ;o)))

http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

No to Å‚adnie. Na obserwatora jest Å›liczny pliczek z nagÅ‚owkami,  adresami, serwerem. Przyda siÄ™.

A przecież to on wszystkim grozi.

--
stevep

Ten autor mi grozi III