Ten bydlak Blair...

Data: 2009-10-29 14:01:36
Autor: wiLQ
Ten bydlak Blair...
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Widzieliscie co ten koles potrafi? Jak mozna zbierac _kazda_ pilke,
ktora pojawi sie w zasiegu nie tylko ramion, ale chyba wrecz wzroku?

No wlasnie nie, jak on to robi? Bo zbiera jak potwor.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-10-29 06:13:04
Autor: sooobi
Ten bydlak Blair...
On 29 Paź, 14:01, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

> ktora pojawi sie w zasiegu nie tylko ramion, ale chyba wrecz wzroku?

No wlasnie nie, jak on to robi? Bo zbiera jak potwor.

Obejrzyj w koncu jakis mecz to sie dowiesz;P

Data: 2009-10-29 07:33:59
Autor: Leszczur
Ten bydlak Blair...
On 29 Paź, 14:13, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> No wlasnie nie, jak on to robi? Bo zbiera jak potwor.

Obejrzyj w koncu jakis mecz to sie dowiesz;P

Na razie ogladalem jak Brooks, Ariza i Scola robili z Warriors
tatara. :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-10-29 08:13:54
Autor: sooobi
Ten bydlak Blair...
Na razie ogladalem jak Brooks, Ariza i Scola robili z Warriors
tatara. :-)

Za to ja wczoraj w nocy widzialem jak Calderon staje na osobkach i
pudluje 2 pod rzad, w drugim oknie ogladlaem jak Brand nie trafia 4
rzutow pod rzad. Potem okazalo sie ze streaming Thunder nie dziala,
Conley jak i cale Grizzlies gral jakby to bylo summer leauge i
wkurwiony poszedlem spac:(

Data: 2009-10-29 14:29:28
Autor: lorak
Ten bydlak Blair...
wiLQ pisze:
[...]

bardzo duży wingspan 7-2 (przy wzroście 6-6 w butach), dla porównania sporo wyższy i uznawany za bardzo atletycznego Blake Griffin ma 6-11. do tego ta jego waga to w pewien sposób plus, bo jeśli wie gdzie się ustawić - a póki co wygląda na to, że bardzo dobrze wie - to jest go bardzo trudno przepchnąć.

Ten bydlak Blair...