Ten, czy może inny?

Data: 2010-06-08 12:50:31
Autor: Michał 'miok' Rzeźnik
Ten, czy może inny?
On 8 Cze, 20:20, SX <sexqq-niespa...@gazeta.pl> wrote:
Witam,

Szukam roweru do:
  - wygodnego je d enia po
        - cie kach rowerowych
        - cie kach le nych
        - okazjonalnie do skok w po ma ych g rkach
  - bycia og lnie ma o wkurzaj cym
        - niska awaryjno / wysoka wytrzyma o
        - rzadka / prosta regulacja
        - prosta konserwacja
  - u ytkowania codziennego
        - oko o 10-20km dziennie
  - wytrzyma o ci na obci enie ~100kg
  - wygl d tak e ma znaczenie

Wypatrzy em sobie: Giant roam xr3http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/roam.xr.3/5740/39320/

Czy mog prosi o uwagi, czemu to jest/nie jest dobry pomys ?
Nie ma żadnych nietypowych/trudno dostępnych elementów, osprzęt dobry
i w miarę"równy" grupowo, wygląda że bez badziewia:)
Oponki trochę cienkie, poniżej 38c jeździ się jak dla mnie źle w
terenie, chociaż te mają wyraźniejszy bieżnik

Data: 2010-06-10 18:42:22
Autor: SX
Ten, czy może inny?

Michał:
[...]

Dziękuję - przynajmniej wiem, że to nie jest kompletna wtopa :-)
Może ewentualnie jakaś kontrpropozycja?

--
SX

Ten, czy może inny?