Ten frustrat był kiedyś Urbanem.

Data: 2013-08-27 01:03:13
Autor: miś z okienka
Ten frustrat był kiedyś Urbanem.
Siedzi w tym Konstancinie za wysokim murem okazałej willi, i czeka na chwilę, kiedy świat wróci do normy. Znów rozdzwoni się telefon. Odezwą się Michnik, Miller, Czarzasty, Kwaśniewski. A bramę pałacyku zaczną szturmować gromady dwudziestolatek, zafascynowanych demonicznym image'm czołowego "kruszyciela polskich przesądów"..
http://wpolityce.pl/artykuly/61000-ten-frustrat-byl-kiedys-urbanem-spoleczny-proces-zapominania-o-nim-posuwa-sie-dalej-to-musi-byc-dla-niego-szczegolnie-bolesne

Data: 2013-08-27 11:56:24
Autor: leming.show
Ten frustrat był kiedyś Urbanem.
Siedzi w tym Konstancinie za wysokim murem okazałej willi, i czeka na chwilę, kiedy świat wróci do normy. Znów rozdzwoni się telefon.

Na rynku czolowych przesmiewcow wszystkiego, tez jest konkurencja. Wygryzli go.

Data: 2013-08-27 22:59:02
Autor: miś z okienka

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości
Siedzi w tym Konstancinie za wysokim murem okazałej willi, i czeka na chwilę,

kiedy świat wróci do normy. Znów rozdzwoni się telefon.

Na rynku czolowych przesmiewcow wszystkiego, tez jest konkurencja. Wygryzli go.

Nie doceniasz inteligencji Urabana. Tyle... że przestał im być potrzebny.

Data: 2013-08-27 14:09:05
Autor: donek999bronek
Ten frustrat był kiedyś Urbanem.
Nie doceniasz inteligencji Urabana. Tyle... że przestał im być potrzebny.

Moze kiedys siegne do ich swietej ksiegi Marksa i Engelsa, moze zrozumiem komucha, z taka zazartoscia Uszaty gadal, mysle ze on w to wierzy.

Data: 2013-08-28 00:17:48
Autor: miś z okienka

Użytkownik <donek999bronek@gmail.com> napisał w wiadomości news:13e07d4b-ba3c-4c57-9459-c4188df34200googlegroups.com...
Nie doceniasz inteligencji Urabana. Tyle... że przestał im być potrzebny.

Moze kiedys siegne do ich swietej ksiegi Marksa i Engelsa, moze zrozumiem komucha, z taka zazartoscia Uszaty gadal, mysle ze on w to wierzy.

 Jerzy? prędzej w Boga uwierzy..

Data: 2013-08-27 16:35:08
Autor: Przemysław W

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kvgrag$ns$1@node2.news.atman.pl...
[...]

Dziś Urban to stary dziadyga i żalośny satyr. Jego czas minął.

MW

Data: 2013-08-27 19:39:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <przemek.88@o2.pl> napisał w wiadomości news:kvides$lte$1news.albasani.net...

[...]

Ale za to bogaty.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-28 00:13:18
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:521ce44e$0$1218$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Przemysław W" <przemek.88@o2.pl> napisał w wiadomości

| Ale za to bogaty.

   no widzisz? Wyżej nie wyskoczysz...

Data: 2013-08-28 09:51:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kvj8m3$ge$1node1.news.atman.pl...

| Ale za to bogaty.

  no widzisz? Wyżej nie wyskoczysz...

On obrzydliwie bogaty i jaja sobie robi z rzeczywistości.
Tyś biedny i swe żale wylewasz na PSP.
Co lepsze?

ubawiony

Data: 2013-08-28 13:35:16
Autor: miś z okienka

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
| > |
| > |

| On obrzydliwie bogaty i jaja sobie robi z rzeczywistości.

Ostatnio spalił szalik kibolski z białym orłem... BU HA HA!! Aaaaaale jaja
Idzikowski! Wymysl coś weselszego, będziesz bogaty!

| Tyś biedny i swe żale wylewasz na PSP.

Tobie proponuję szalik z wizerunkiem kaczora donalda, albo nie... tego drugiego
kaczora, co go jeszcze nie ustrzelili. Masz ogródek? Usmaż Kaczora na ognisku,
może nie dojdzie do władzy.

Data: 2013-08-28 14:00:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kvkn9i$mct$3node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
| > |
| > |

> [...]

kaczora, co go jeszcze nie ustrzelili. Masz ogródek? Usmaż Kaczora na ognisku,

To może to cię rozweseli:
Kaczyński namawia Polaków, by zwiększyli przyrost naturalny. Proponuje by Polacy brali z niego przykład.

ubawiony

Data: 2013-08-28 05:17:39
Autor: leming.show
Ten frustrat był kiedyś Urbanem.
To może to cię rozweseli:

Kaczyński namawia Polaków, by zwiększyli przyrost naturalny. Proponuje by Polacy brali z niego przykład.

A ja proponuje zamknac Vincenta z tym szympansem:
https://www.youtube.com/watch?v=qyJomdyjyvM

Data: 2013-08-28 14:59:17
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:521de659$0$1270$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > | > |
| > | > |

| > |

| To może to cię rozweseli:

     ..nie rozweseli bo jesteś żałosny megaloman.
Był czas, że ktoś taki jak Urban był komuś potrzebny (dlatego jest dzisiaj bogaty). Komu potrzebne twoje żarty? Ludzie Wałęsy stworzyli PO i wyszkolili ich do perfekcji w wizerunkowej walce z Kaczorkami. To jest akurat jedyna rzecz, jaką Platforma potrafi robić, więc nie wybiegaj przed szereg i nie odbieraj im chleba pajacu.