Ten frustrat był kiedyś Urbanem.

Data: 2013-08-27 16:35:08
Autor: Przemysław W
Ten frustrat był kiedyś Urbanem.

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kvgrag$ns$1@node2.news.atman.pl...
Siedzi w tym Konstancinie za wysokim murem okazałej willi, i czeka na chwilę,
kiedy świat wróci do normy. Znów rozdzwoni się telefon. Odezwą się Michnik,
Miller, Czarzasty, Kwaśniewski. A bramę pałacyku zaczną szturmować gromady
dwudziestolatek, zafascynowanych demonicznym image'm czołowego "kruszyciela
polskich przesądów"..
http://wpolityce.pl/artykuly/61000-ten-frustrat-byl-kiedys-urbanem-spoleczny-proces-zapominania-o-nim-posuwa-sie-dalej-to-musi-byc-dla-niego-szczegolnie-bolesne

Dziś Urban to stary dziadyga i żalośny satyr. Jego czas minął.

MW

Data: 2013-08-27 19:39:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Przemysław W" <przemek.88@o2.pl> napisał w wiadomości news:kvides$lte$1news.albasani.net...

[...]

Ale za to bogaty.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-08-28 00:13:18
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:521ce44e$0$1218$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "Przemysław W" <przemek.88@o2.pl> napisał w wiadomości

| Ale za to bogaty.

   no widzisz? Wyżej nie wyskoczysz...

Data: 2013-08-28 09:51:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kvj8m3$ge$1node1.news.atman.pl...

| Ale za to bogaty.

  no widzisz? Wyżej nie wyskoczysz...

On obrzydliwie bogaty i jaja sobie robi z rzeczywistości.
Tyś biedny i swe żale wylewasz na PSP.
Co lepsze?

ubawiony

Data: 2013-08-28 13:35:16
Autor: miś z okienka

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
| > |
| > |

| On obrzydliwie bogaty i jaja sobie robi z rzeczywistości.

Ostatnio spalił szalik kibolski z białym orłem... BU HA HA!! Aaaaaale jaja
Idzikowski! Wymysl coś weselszego, będziesz bogaty!

| Tyś biedny i swe żale wylewasz na PSP.

Tobie proponuję szalik z wizerunkiem kaczora donalda, albo nie... tego drugiego
kaczora, co go jeszcze nie ustrzelili. Masz ogródek? Usmaż Kaczora na ognisku,
może nie dojdzie do władzy.

Data: 2013-08-28 14:00:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kvkn9i$mct$3node2.news.atman.pl...

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
| > |
| > |

> [...]

kaczora, co go jeszcze nie ustrzelili. Masz ogródek? Usmaż Kaczora na ognisku,

To może to cię rozweseli:
Kaczyński namawia Polaków, by zwiększyli przyrost naturalny. Proponuje by Polacy brali z niego przykład.

ubawiony

Data: 2013-08-28 05:17:39
Autor: leming.show
Ten frustrat był kiedyś Urbanem.
To może to cię rozweseli:

Kaczyński namawia Polaków, by zwiększyli przyrost naturalny. Proponuje by Polacy brali z niego przykład.

A ja proponuje zamknac Vincenta z tym szympansem:
https://www.youtube.com/watch?v=qyJomdyjyvM

Data: 2013-08-28 14:59:17
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:521de659$0$1270$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > | > |
| > | > |

| > |

| To może to cię rozweseli:

     ..nie rozweseli bo jesteś żałosny megaloman.
Był czas, że ktoś taki jak Urban był komuś potrzebny (dlatego jest dzisiaj bogaty). Komu potrzebne twoje żarty? Ludzie Wałęsy stworzyli PO i wyszkolili ich do perfekcji w wizerunkowej walce z Kaczorkami. To jest akurat jedyna rzecz, jaką Platforma potrafi robić, więc nie wybiegaj przed szereg i nie odbieraj im chleba pajacu.