Ten ktos grozi donosem!

Data: 2011-09-19 17:34:28
Autor: .He®Sk.
Ten ktos grozi donosem!

http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

Nie wyprzesz sie draniu - to twoje teksty. podskocz, a wszystkie pliki z twojej "dzialalnosci" znajda sie na prokuraturze. na wypadek gdyby napadli
na mnie "nieznani sprawcy" CD z caloscia zdeponowalem w pewnym miejscu. nie mysl draniu, ze ukryjesz sie
za anonimowoscia internetu.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-20 11:33:15
Autor: Zdzisław Dziabas
Ten ktos grozi donosem!
Użytkownik - .He®Sk. napisał:

[...]

U swojego psychiatry? :-P

Data: 2011-09-20 19:00:26
Autor: He®Sk
Ten ktos grozi donosem!
On Tue, 20 Sep 2011 11:33:15 +0200, Zdzisław Dziabas
<dziabas@lutowiska.zoo.com> wrote:

Użytkownik - .He®Sk. napisał:

> [...]
> znajda sie na prokuraturze. na wypadek gdyby napadli
> na mnie "nieznani sprawcy" CD z caloscia zdeponowalem

U swojego psychiatry? :-P

 nie, u isp z apn-77-115-199-53.dynamic.gprs.plus.pl ;o)))