Ten mądry Żyd

Data: 2010-08-18 15:17:24
Autor: boukun
Ten mądry Żyd
Nawiązuję do swojej wypowiedzi dla Sharona.

Ostatnio, jak byłem w lipcu na wczasach w Łebie, występował tam w centrum
żydowski zespół teatralny, jeden Żyd bardzo mądrze i ciekawie mówił na temat
tradycji, co to jest tradycja. Żałuję, że nie miałem wtedy przy sobie aparatu,
bo nakręciłbym piekny klip. Otóż ten Żyd mówił to samo, co ja myślę na temat
tradycji. Nazwało się, utarło się, że to co robimy, to co nosimy, to tradycja...
Ale tradycję można zmienić. Na klipie mówię wyraźnie, że ojciec powiesił krzyż u
siebie w domu, bo jego ojciec tak czynił, a jego ojciec, bo tegoż przodkowie tak
czynili... Ale żaden się nie zastanowił, po co i dlaczego wieszają te symbole
żydowskiej religii. Więc ja nie zamierzam dalej kontynuować tej pustoty i
ciemnogrodu, bez sensu robic z siebie idiotę... Nie mieszkam z ojcem, ale w
swoim domu...

Otóż ten mądry Żyd nie widział, dlaczego nosi ten fartuszek, nie pamietam jak on go nazywał i nie wiedział, dlaczego mają takie czy inne tradycje, ukradł mi moje mysli z kwietniowego klipu, "Ściągamy krzyż"... http://www.youtube.com/watch?v=uAB6caaFiao
Ale ja jestem na tyle mądry, że bezmyślnie nie robie z siebie durnia...

PS. Może ktoś gdzieś znajdzie klip z wystapieniem tego zespołu żydowskiego? Nie pamietam nazwy, to było duże przedstawienie...

boukun

Ten mądry Żyd