Ten mobil

Data: 2011-05-31 10:26:23
Autor: J.F.
Ten mobil
Użytkownik "Firankowy potwór" <potwor@firanka.org> napisał
Szykuję się zmiana marki, jednak nigdzie jeszcze nie słyszałem oficjalnie reklamy w wersji dźwiękowej, w związku z tym moje dziwne pytanie: jak będzie się wymawiało nazwę tego operatora w Polsce? Temobile, timobil, timobajl?

W reklamie w TV twierdza timobajl.

P.S. Era zaprasza na "majowke" do salonow, prezenty itp.
Ktos wie jakie te prezenty ? Darmowe przez miesiac granie na czekanie ?

J.

Data: 2011-05-31 16:35:46
Autor: Firankowy potwór
Ten mobil
[...]