Ten naród chyba nie rozumie

Data: 2010-06-10 14:25:02
Autor: no kto
Ten naród chyba nie rozumie
Kiedy każe Tomusiowi apelować do was o ruch, aktywność, protesty,
rozliczanie cieciów zachodu w polskim rządzie potraktujcie to
poważnie!
Ryzykujecie moją złość, która raz uruchomiona jest nieodwracalna. Mam
lekką rękę do kryzysów ostatnimi czasy.
Albo ten naród się zmobilizuje i zacznie coś kurwa wreszcie działać
albo mu pokaże dlaczego napisałem, że gospodarka Polski stoi moją
krzykaczką i siłą.

Przypomnę, że 2007 roku mieliście olbrzymi wzrost gospodarczy. Nie
wykorzystaliście szansy jaką oferowałem. Wasze elity nie potraktowały
mojej propozycji stymulacji wzrostu gospodarczego w zamian za
obniżenie podatków. A ja jest jak primadonna. Ja akurat mogę sobie na
to pozwolić. WY NIE! Potem z powtórki na powtórkę kamień się wydeptał
i gospodarka stygła. Ale dlaczego ja wam to tłumaczę? Skoro wy
potraficie zapamiętać tylko ostatnią wersję. Nie potraktowały również
poważnie elity zachodu moich żądań symbolicznej sumy 17 mld dla
Polski, skazując się na mój brak reakcji na nadchodzący kryzys
bankowy.

Mówię to robicie, nie robicie to ja robię co obiecałem. Tu nie ma
miejsca na demokrację. Ja daję, ja żądam.

Demokrację możecie mieć z Tomusiem. Choć i tak to wstyd i HAŃBA dla
tego świata, że taki wielki umysł, co potrafi zmieniać prawa fizyczne,
abym wam czasu nie podchrzaniali ludzie z przyszłości, musi się
zajmować szambem i politykę, bo cała zgraja leniwych dziadów leży do
góry brzuchem. Oj, już nie długo ja będę miał szacunek dla takiego
świata i kraju.

Ten naród chyba nie rozumie