Ten pan juz wiecej nikogo nie zabije

Data: 2010-12-16 19:12:28
Autor: rAzor
Ten pan juz wiecej nikogo nie zabije
Darz bór! Użytkownik... he he - brat_olin raczył napisać:
Onet:  Sądzony od dwóch lat za domniemaną korupcję znany kardiochirurg
Mirosław G. został ponownie oskarżony - tym razem o "błąd w sztuce".
Grozi mu za to do 5 lat więzienia. Nie przyznaje się także do tego
zarzutu.

Znowu będą te fantastyczne (od strony dziennikarskiej, warsztatowo) komentarze po każdej kolejnej rozprawie jednej takiej "zaangażowany twayszki" w TVN24?
Mam nadzieję - od czasów Urbana nie widziałem takiego profesjonalizmu i głymbokiej wiary w czystość intencji obwinionego.
--
Sátoraljaújhely

Ten pan juz wiecej nikogo nie zabije