Ten pan to długopis posła PiS".

Data: 2016-01-02 00:58:07
Autor: stevep
Ten pan to długopis posła PiS".
# Noworoczne orędzie prezydenta Andrzeja Dudy nie przyniosło chyba takich  reakcji, na jakie liczono na Krakowskim Przedmieściu. Formalna głowa  państwa wypadła jak zwykle świetnie, a życzenia złożone Polakom brzmiały  bardzo szczerze. Jednak w komentarzach pod prezydenckim nagraniem i  doniesieniami o orędziu roi się raczej od pretensji za działanie  reprezentowanej przez Andrzeja Dudę władzy, które nijak nie przystaje do  zapewnień o budowaniu silnej wspólnoty wszystkich Polaków.

"Jestem gorszego sortu, ale życzę, żebyś Andrzeju naprawdę podszedł do  prezydentury jako Prezydent Wszystkich Polaków, a nie polityczna figura  jednaj partii. Wszystkiego dobrego dla całej rodzinki" - czytamy w jednym  z komentarzy na oficjalnym profilu prezydenta Andrzeja Dudy na Facebooku..  "Życzę Panu roztropności, rozwagi i odwagi, by być prezydentem wszystkich  Polaków, a nie tylko przedstawicielem jednej grupy i żeby na Pana widok  nie cisnęły się na usta Polakom słowa, jednego z pańskich poprzedników i  to tego, którego myśli i wartości Pan podobnież wyznaje, a mianowicie:  spieprzaj dziadu" - to treść jednego z wielu innych.
Takie żale Polaków do Andrzeja Dudy za to, że pełni funkcję głowy państwa  pozostając pod wpływem prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława  Kaczyńskiego można z komentarzy do noworocznego orędzia cytować godzinami.  Jak ten niezwykle ostry autorstwa Andrzeja Laksy z Rudy Śląskiej. "Gdzie  prezydent? Ten pan na zdjęciu to długopis posła PiS" - napisał on pod  informacją o prezydenckim orędziu. #
Ze strony:
http://skroc.pl/b0417

--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-02 12:08:32
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.yak3i5ga50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Noworoczne orędzie prezydenta Andrzeja Dudy nie przyniosło chyba takich
reakcji, na jakie liczono na Krakowskim Przedmieściu.

--

Mówienie tak by nic nie powiedzieć to jedyna sztuka którą opanował A.Duda.

Mark Woydak

Data: 2016-01-03 16:35:29
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 00:32 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

[...]

Twoim utrapieniem kretynku.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-03 11:30:14
Autor: Marek
W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 16:35:43 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> To czym ty jesteś ?

Twoim utrapieniem kretynku.
--    stevep
-- -- -

Jak psie gówno.

Data: 2016-01-04 01:58:42
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 20:30 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

W dniu niedziela, 3 stycznia 2016 16:35:43 UTC+1 użytkownik stevep  napisał:

> [...]

Hmmm, to je zeżryj i będzie po sprawie.
--
  stevep
-- -- -

Data: 2016-01-04 14:46:47
Autor: Marek
Am Montag, 4. Januar 2016 01:58:43 UTC+1 schrieb stevep:

> Jak psie gówno.

Hmmm, to je zeżryj i będzie po sprawie.
--    stevep
-- -- -

Ty tak robisz ?
Zreszta, co ja mówię?
Jak gówno może zeżreć samego siebie?
Spływaj.

Data: 2016-01-05 01:07:22
Autor: stevep
W dniu .01.2016 o 23:46 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

Am Montag, 4. Januar 2016 01:58:43 UTC+1 schrieb stevep:
> [...]

Powieś się tępa pisowska gnido.
--
  stevep
-- -- -