Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały

Data: 2011-12-02 19:17:38
Autor: rageofhonor
Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
ORT zostanie zastapiony przez Russia Today
RTL zastąpi jakieś badziewie o nazwie ESKA.

To już szczyt chamstwa nie będzie już żadnego niemieckojęzycznego kanału w ich ofercie.

ASTER schodzi na psy.

Data: 2011-12-02 19:38:02
Autor: Adam

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ed91643$0$1461$65785112news.neostrada.pl...
ORT zostanie zastapiony przez Russia Today
RTL zastąpi jakieś badziewie o nazwie ESKA.

To już szczyt chamstwa nie będzie już żadnego niemieckojęzycznego kanału w ich ofercie.

ja wohl mein deutsche Freund

Data: 2011-12-02 19:43:08
Autor: Cavallino
Użytkownik "Adam" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:jbb5uf$tb3$1news.icm.edu.pl...

[...]

Szto ty gawarisz tawariszcz?

Data: 2011-12-03 09:46:22
Autor: adresss
On Fri, 2 Dec 2011 19:17:38 +0100, "rageofhonor" <wein@wp.pl> wrote:

ORT zostanie zastapiony przez Russia Today
RTL zastąpi jakieś badziewie o nazwie ESKA.

To już szczyt chamstwa nie będzie już żadnego niemieckojęzycznego kanału w ich ofercie.

ASTER schodzi na psy.

ja mam Aster (AZART, antena) ale do konca roku, bo wchodzi NTC i juz
wszystkie potrzebne mi do zycia programy bede mial z naziemnej.

A niemieckie kanaly to tylko z Astry (do koloru do wyboru). I nawet
niemieckie radio.

--
ThinkXtra

Data: 2011-12-04 02:38:51
Autor: rageofhonor

Użytkownik <adresss@poczta.pl> napisał w wiadomości news:oaojd7pdne3re1s8edogv6mlr4pejpuqr84ax.com...
[...]

Mam też satelitę tylko zawsze była to rezerwa na wypadek złej pogody. Czasami tak trzaskało że tylko przez Aster dało się oglądać. Prawdopodobnie to jest zemsta za problemy z klientami które mieli przez Adamka.

Data: 2011-12-04 10:29:34
Autor: Mark
Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
Dnia Fri, 2 Dec 2011 19:17:38 +0100, rageofhonor napisał(a):

ASTER schodzi na psy.

Raczej odchodzi w niebyt.

A ciebie to co,, zahibernowali ostatnio czy co?
Astera juz praktycznie nie ma, nazwa zreszta zniknie w najblizszym czasie,
teraz bedziesz mial UPC - a UPC ujednolica oferte, co z punktu widzenia
operatora jest raczej zrozumiale

--
Mark

Data: 2011-12-04 10:57:13
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-12-04 10:29, Mark pisze:
Dnia Fri, 2 Dec 2011 19:17:38 +0100, rageofhonor napisał(a):

ASTER schodzi na psy.

Raczej odchodzi w niebyt.

Niby tak.

A ciebie to co,, zahibernowali ostatnio czy co?

A co, masz na myśli przejęcie Aster przez UPC?

Astera juz praktycznie nie ma, nazwa zreszta zniknie w najblizszym czasie,
teraz bedziesz mial UPC - a UPC ujednolica oferte, co z punktu widzenia
operatora jest raczej zrozumiale

Taaa, jasne. Ja cierpliwie poczekam, aż Aster będący u mnie (z ofertą
Aster) łaskawie zniknie i pojawi się w tym samym miejscu UPC z ofertą
UPC (który to jest na sąsiedniej ulicy). Póki co jest cisza i nikt
nawet nie daje śladu nadziei, że stanie się tak w najbliższym czasie.

Data: 2011-12-04 13:00:09
Autor: jerzu
Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
On Sun, 4 Dec 2011 10:29:34 +0100, Mark <x@op.pl> wrote:

Raczej odchodzi w niebyt.

Nie byłbym taki pewien. Nie zdziwię się, jak oferta będzie dalej
oferowana pod dwoma nazwami. U mnie jakiś czas temu Aster montował
swoją instalację, a wcześniej był tu UPC. Ostatnio jeszcze pojawiła
się instalacja Multimedia Polska.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-05 15:53:36
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-04 13:00, jerzu pisze:
[...]

Mnogość nazwa sprawia wrażenie konkurencji. A że to jedna firma, to już lemingi nie zauważą;)

Data: 2011-12-10 10:54:33
Autor: jerzu
Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
On Mon, 05 Dec 2011 15:53:36 +0100, Tomaszek
<tomaszek1983@fuck.onet.pl> wrote:

Mnogość nazwa sprawia wrażenie konkurencji. A że to jedna firma, to już lemingi nie zauważą;)

A jednak. BOA Aster na Marynarskiej w Warszawie zmieniło barwy na UPC.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-11 12:03:13
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-10 10:54, jerzu pisze:
A jednak. BOA Aster na Marynarskiej w Warszawie zmieniło barwy na UPC.

To i pewnie jakość obsługi poleci na pysk. Tam zawsze wszystko załatwiałem i zawsze było bez najmniejszych problemów. Ale co dobre nie może trwać wiecznie:(

Data: 2011-12-11 21:43:56
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-12-11 12:03, Tomaszek pisze:
[...]

Dopłaciłeś coś z obsługę dla vip-ów?

Data: 2011-12-11 23:10:43
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-11 21:43, Artur Maśląg pisze:
Dopłaciłeś coś z obsługę dla vip-ów?

Po prostu nie miałem z nimi żadnych przygód. To już druga umowa i nie mam żadnych problemów. Wszystko to co powiedział konsultant pokrywa się w 100% ze strefą klienta. Konsultant konkretny, nienachalny, nie wciskał usług na siłę, słuchał i analizował co się do niego mówi. Miałem pytania co do regulaminu - na wszystkie dał jasną odpowiedź, nie gubił się.

Data: 2012-01-02 08:42:51
Autor: Chris
Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
Tomaszek nabazgrał(a):

[...]

Ciesz się .. ja jak rezygnowałem z neta (tylko) to wyciali cały sygnał razem z TV :) tłumaczyli się że mają jakąś awarię w okolicy ale po 3 dniach to jakoś dziwne było że nie naprawili i poi wizycie w BOK okazało się że wycieli wszystko :)

Data: 2011-12-06 15:50:56
Autor: Tomaszek
[...]

Ani ja. W końcu mnogość nazw na rynku powoduje wrażenie, że jest wiele podmiotów gospodarczych. Lemingi się nabiorą. I wystarczy.

Data: 2011-12-06 18:30:51
Autor: adresss
[...]

koledze przyszlo pismo.....ze moze z tego powodu rozwiazac umowe w
zakresie uslugi telewizyjnej. Tylko, ze on ma jedna umowe (podpisana
12.2010 na 24 miesiace) na TV i Internet. Byloby wskazane pozbycie sie
tej umowy wraz z Internetem. Pytanie: czy wykorzystujac fakt, ze jedno i drugie jest na jednej
umowie, moglby wypowiedziec te umowe i za jednym razem pozbyc sie
takze Internetu? Dlaczego? Bo sie kisi a w bloku zainstalowali
swiatlowody Dialogu (Zielona Gora) i ma to szanse lepiej dzialac.

Jest tu jakis ekspert?

--
ThinkXtra

Data: 2011-12-07 10:12:08
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-06 18:30, adresss@poczta.pl pisze:
[...]

Bez oddania ulgi na internet nie da rady. Co innego przejście do UPC - to można zrobić bez żadnych konsekwencji finansowych.

Data: 2011-12-07 10:30:38
Autor: Chris
[...]

Szkoda że nie wszędzie można :(

[OT] Może wiesz jak wygląda sprawa rozwiązania umowy promocyjnej w przypadku zmiany miejsca zamieszkania gdzie nie ma już ASTERA ??

Data: 2011-12-07 11:06:36
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-12-07 10:30, Chris pisze:
[OT] Może wiesz jak wygląda sprawa rozwiązania umowy promocyjnej w
przypadku zmiany miejsca zamieszkania gdzie nie ma już ASTERA ??

Napiszę brutalnie: gówno ich to obchodzi:( Jak nie ma Astera, tam gdzie się przeprowadzasz, to traktują to jako zwykłe rozwiązanie umowy przed czasem i musisz oddać ulgi. Umowa stanowi, że mają świadczyć usługę w konkretnym lokalu i koniec. Nigdzie indziej nie muszą. Jeśli w miejscu, do którego się przeprowadzasz nie ma UPC to niestety musisz zerwać umowę z konsekwencjami finansowymi.

Data: 2011-12-14 23:17:26
Autor: adresss
Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
On Wed, 07 Dec 2011 11:06:36 +0100, Tomaszek
[...]

mysle, ze ten temat nalezaloby "zapodac" UKE i UOKiK. Ciekaw jestem co
oni by na to powiedzieli?

--
ThinkXtra

Data: 2012-01-02 08:40:20
Autor: Chris
Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
adresss@poczta.pl nabazgrał(a):

[...]

Znalazłem chwilę i podjechałem do biura Aster, w przypadku sprzedarzy mieszkania wystarczy pokazać akt notarialny i bez żadnych konsekwencji finansowych umowa zostaje rozwiązana.

Data: 2011-12-31 20:11:39
Autor: rageofhonor
[...]

Te gnoje już dokonali zmian. W odpowiedzi na moje pismo podali że zakończono współpracę z nadawcą. Ciekawe z kórej strony? Pewnie to Aster wypowiedział umowę. Domyślam się że to wszystko przez Adamka i ich niedbalstwo w udostępnieniu walki w PPV i problemy które mieli bo zakodowali RTL nie dając żadnej alternatywy oglądania. Zadzwonię do RTL i się dowiem więcej na ten temat, bo jak zwykle pewnie zostaliśmy wrobieni przez Aster.

Data: 2012-01-05 00:59:03
Autor: Rageofhonor

Użytkownik "rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4eff5e6a$0$1458$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dostałem odpowiedź on RTLu. Miałem rację. To właśnie Aster wypowiedział umowę stacji RTL. Czyli jak widać Aster nie szanuje klienta. Nie można się łatwo dodzwonić na infolinię i likwidowane są dobre kanały a potem zastępowane są dziadostwem. Eska to przecież następny kanał muzyczny gorszej kategorii a Russia today to następny kanał informacyjny. Aster cofa się w rozwoju.

Data: 2012-01-05 12:33:47
Autor: yabba
Użytkownik "Rageofhonor" <wein@wp.pl> napisał w wiadomości news:4f04e797$0$1442$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Aster został wykupiony przez UPC parę miesięcy temu.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-05 13:16:03
Autor: Chris
Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
yabba nabazgrał(a):

[...]

Ale finalizacja umowy była ustalona na 02.01.2012r

Data: 2012-01-05 13:57:00
Autor: yabba
Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je44a4$bnj$1inews.gazeta.pl...
yabba nabazgrał(a):

[...]

Co do formalności, to możliwe, że masz rację. Ale jakie to ma znaczenie?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2012-01-05 14:41:18
Autor: Chris
[...]

Zależy do czego, zawarcie umowy handlowej a zrealizowanie jej to dwie zupełnie inne sprawy.

Przy okazji dział kontaktu z mediami maja do dupy bo lamusy jedne na stronie w oficjalnym kumunikacie podały ze polaczenie jest od 02.01.2011 roku :)

Data: 2012-01-05 15:03:11
Autor: yabba
Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały
Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:je499u$sd3$1inews.gazeta.pl...
yabba nabazgrał(a):

[...]

Formalnie tak. Praktycznie od września UPC przejął kierowanie Asterem. Zmiana zarządu itd., było o tym w prasie.

Data: 2012-01-05 15:46:29
Autor: Chris
[...]

Wiem że formalnie bo mnie w grudniu spławili jak poszełem się dowiedzieć o dekoder cyfrowy, odpowiedz nic nie mamy a nowych nie, proszę przyjśc po 2 stycznia to coś będzie wiadomo ...

Ten przeklęty ASTER zaczyna likwidowac znowu kanały