Data: 2012-11-29 16:40:22 | |
Autor: SQLwiel | |
Ten sam numer tel na 2 kontach w mBanku | |
W dniu 2012-11-29 11:37, radekp@konto.pl pisze:
Przerabiał już ktoś? Da się czy "system nie dopuszcza"?Na moje oko (nick zobowiązuje) klient jest PESELem i to jest primary index w tablicy klientów. Dalej pod klientem wiszą konta. Klient może mieć kilka kont. Np. swoje-własne i swoje-wspólne-z-żoną. Jest tablica kont. Większa. Dalej - do konta jest przypisany telefon. Do każdego może być inny, ale do wielu kont może być ten sam. Pytanie: Czy zachodzi potrzeba wyszukania konta po numerze tf? Na moje oko - nie. Ale to tylko logika. Może ja się nie znam. Może "logika bankowa" jest inna. -- Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel. |
|
Data: 2012-11-29 23:02:55 | |
Autor: Ralf | |
Ten sam numer tel na 2 kontach w mBanku | |
W dniu 2012-11-29 16:40, SQLwiel pisze:
W dniu 2012-11-29 11:37, radekp@konto.pl pisze: Daj sobie spokój z wymysłami. |
|
Data: 2012-11-30 12:15:42 | |
Autor: Matt | |
Ten sam numer tel na 2 kontach w mBanku | |
On Thu, 29 Nov 2012 23:02:55 +0100, Ralf <nospam@nospam.pl> wrote:
W dniu 2012-11-29 16:40, SQLwiel pisze: I dlatego systemy IT powinni definiować odpowiedni ludzie (analitycy i architekci). Ani biznes (np. dyrektorzy pionów banków) ani programiści nie powinni tego robić, bo mają zbyt cząstkową znajomość tematu. Matt |
|