Ten sondaż miażdży wiarygodność TVP pod rządami Kurskiego

Data: 2017-05-31 12:12:44
Autor: prezydent San Escobar
Ten sondaż miażdży wiarygodność TVP pod rządami Kurskiego
Ten sondaż miażdży wiarygodność TVP pod rządami Kurskiego. Dwie trzecie Polaków
uważa ją za nieobiektywną.

Aż 66,7 proc. Polaków uważa, że pod rządami prezesa Kurskiego TVP stała się
mniej obiektywna - pokazuje badanie SW Research dla serwisu internetowego
,,Rzeczpospolitej". Przeciwnego zdania jest jedynie 15,5 proc. respondentów.
Pozostali (17,8 proc.) nie potrafią ocenić, czy pod rządami ,,dobrej zmiany"
telewizja zyskała, czy straciła na wiarygodności.

Krytyczni wobec kształtu, jaki przyjęła Telewizja Polska są przede wszystkim
Polacy zarabiający ponad 5 tys. zł miesięcznie (84 proc.) i mieszkający w
wielkich miastach (76 proc.). Im starsza grupa wiekowa badanych, tym jej opinia
o TVP gorsza - spośród respondentów do 24. roku życia 52 proc. uważa, że
publiczny nadawca za prezesury Kurskiego stracił na obiektywności, natomiast w
grupie powyżej 50. roku życia tego zdania jest już 72 proc.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 12:15:33
Autor: prezydent San Escobar
Ten sondaż miażdży wiarygodność TVP pod rządami Kurskiego
Fatalną opinię TVP potwierdza badanie CBOS-u z połowy kwietnia. 67 proc. osób
pytanych o to, którą telewizję w Polsce ocenia najlepiej wskazywało Polsat.
Trzy punkty procentowe mniej miał w tym zestawieniu TVN.

"Sondaż: Polacy nie ufają TVP. Wolą Polsat i TVN"
http://www.rp.pl/Media/170419521-Sondaz-Polacy-nie-ufaja-TVP-Wola-Polsat-i-TVN.html#ap-1

To wyjaśniałoby spadające słupki oglądalności kanałów Telewizji Polskiej, na
czele z TVP Info. Na problemy tej ostatniej stacji odpowiedział ostatnio prezes
Kurski, który przekonywał, że remedium jest... skrócenie bloków reklamowych i
pozyskanie pieniędzy z abonamentu RTV.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-05-31 13:17:52
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:cn5ticdqtj26i3ivcnl2hrrs9l9aao08r04ax.com...
Ten sondaż miażdży wiarygodność TVP pod rządami Kurskiego. Dwie trzecie Polaków
uważa ją za nieobiektywną.

Przecież to TVPiS, a nie polska telewizja! Kupa złodziei, oszustów i krętaczy używająca katolickich wartości jako bata na niepokornych. Przypomiinam osłom z PiS, że to J.Kurski "zorganizował" pobicie aktorki Cugier-Kotki przez nieznanych sprawców z PO. Macie sklerozę wy sukinsyny? Taki łobuz jak J.Kurski  jest szefem telewizji polskiej??!! Pfu!!!

CL

Data: 2017-05-31 18:26:36
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
nie wiem po kij oni/e się tak czają,
przecież to już od dawna wiadomo, że wszystko co dobre to oni/e a wszystko co złe to my...
po co takie szopki? jakieś sondaże? propaganda mediów itp?

Ten sondaż miażdży wiarygodność TVP pod rządami Kurskiego