Ten spalony kraj nie nadaje się do życia

Data: 2015-01-06 20:22:06
Autor: El Comandante
Ten spalony kraj nie nadaje się do życia
w tym kraju każdy dostaje baty

- Wiele osób podpowiada mi, że jeśli nie będę walczył do końca, przylgnie do mnie łata gościa, który robi jakieś machlojki. A to obraża nie tylko mnie, bije w cały zespół uczciwych ludzi. Gdy pokazałem uzasadnienie wyroku kilku najlepszym warszawskim adwokatom, powiedzieli coś, co wydało mi się niepokojące. Zmienia się sposób myślenia sędziów - są bardziej wyrozumiali dla ludzi, którzy wyrażają swoje ostre opinie w internecie. Ale jest różnica między obrażaniem kogoś a konstruktywną krytyką. Hejterstwo w Polsce jest rozszalałe. Baty dostaje każdy, to bardzo niebezpieczne zjawisko.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1027139,title,Jurek-Owsiak-dla-WP-w-tym-kraju-kazdy
-dostaje-baty,wid,17153617,wiadomosc.html?ticaid=1141d5&_ticrsn=3

JBC Ruskie 2015-01-05 (19:16)

Jurek weź mnie do zarządu nowej firmy obsługującej WOŚP! 13 tysięcy podstawy na początek mi wystarczy !!

Olsenator 2015-01-05 (20:16)

WOŚP miała być organizacją charytatywną, a Owsiak uczynił z niej swój biznes. Namawia innych aby dawali kasę bezinteresownie, a sam pobiera z tych datków niemałe wynagrodzenie. Niech się lepiej weźmie do jakiejś uczciwej pracy.

~hmmm 2015-01-05 (18:27)

to jakiś absurd... chciał odejść bo ludzie oskarżają go o nieuczciwość ale nie odszedł bo ludzie go oskarżają o nieuczciwość... weź człowieku miej honor i się przyznaj... bądź inny niż nasz rząd

wal-1 2015-01-05 (20:05)

Dlaczego Telewizja Publiczna daje kilkanaście godzinny program tylko dla Owsiaka?

~rebel 2015-01-05 (20:09)

"ten kraj" mówi Owsiakowi - STOP!

~jaro 2015-01-05 (21:23)

To nie Owsiak zbiera na dzieci - to dzieci zbierają na Owsiaka i jego rodzinkę.

~real 2015-01-05 (20:23)

Kiedyś jedynym którego szanowałem w tym chorym Kraju był Kotański z Monaru i Owsiak właśnie.Dzisiaj nie mogę patrzeć na bogaczy krezusów typu Owsiak, lansujących się w mediach na zbawiciela szpitali w sprzęt medyczny który bez koperty i tak jest niedostępny dla przeciętnego obywatela.

~max 2015-01-05 (20:22)

w tym kraju kazdego fiskus sprawdza i kazdy musi pokazac faktury idokumenty, ale pieszczoch jurek nie musi...

~a 2015-01-05 (18:27)

już to gdzieś słyszałem-"wziąłem tylko 80 tys a mogłem 3 X więcej"; my wydajemy tylko 8% a niektórzy 30%; zbieg okoliczności czy ta sama szkoła chłopców ze wsi?

~jolka 2015-01-05 (18:28)

NA pewno nie dam złotówki na Owsiaka i jego niby drożynę bo i jak mogą go opuścić skoro stracą kopę kasy np jak jego zona przecież raz w roku nabija swoje sakwy najlepiej by bylo by nie namawiał tych biednych ludzi do oddania złotówki ze swoje renty czy ubogich zarobkow a on sam żyje przepychu to nie fer Owsiak

~filut 2015-01-05 (20:20)

Przez te wszystkie lata byłem głupi i dawałem na WOŚP. Koniec!

~sitt 2015-01-05 (20:07)

W tym kraju każdy czerwony Pajac okrada ciężko pracujacych ludzi!!!!!

~ed. 2015-01-05 (21:30)

Ten pajac już dla mnie się skończył. Kiedy w tym kraju ludzie otworzą oczy i nie będą się włączać do tej narodowej psychozy !!!!

~adam 2015-01-05 (20:12)

złodziej krzyczy -łaoac zlodzieja słoiki owsiak oddaj -słoiki.....i dokumentacje ksiegowa

~FRED 2015-01-05 (20:28)

OWSIAK jesteś już "TRUPEM" - skoro nie potrafisz być transparentny i przestań obwiniać wszystkich! Typowy "KRÓL ŻEBRAKÓW".

POfan 2015-01-05 (20:23)

złodzieju w kolejnej nowej spółce twoja żona dała sobie kolejna podwyżkę wynagrodzenia -13tys. m-c ale to tylko kropla tego co kradniesz złodzieju! 8mln kosztów administacyjnych, 12 mln kosztów na reklamę faktury idą przez spółki żonki... brak słów, Amber Gold to przy tym pikuś!... Wykonaj nakaz Sądu - pokaż dokumenty księgowe! - Złodzieju! p.s. jak ci tak w kraju źle to won - tylko że w skarpetkach! co kasa już wytransferowana więc trzeba wiać?

~oszukany 2015-01-05 (20:23)

tylko w tym kraju wladza toleruje hochsztaplerów i zlodzieji a oni drenują kieszenie obywateli kosciol bije piane z tv ja za czasów kaszpiroskiego miliardy zarobili pospólstwo ma festyn a politycy miliaderami się staja totalny rabunek obywateli placacych podatki

~Puszka 2015-01-05 (20:21)

Złoty melon,mrówka cała ,jasna sprawa...(ta ostatnia to nowość). Nie wysyłać dzieci na ulicę na zbieractwo.

Data: 2015-01-06 19:39:49
Autor: andal
Ten spalony kraj nie nadaje się do życia
On Tue, 06 Jan 2015 20:22:06 +0100, El Comandante wrote:

w tym kraju kaĹźdy dostaje baty

[...]

popieram owsiaka

glupole wola wydac kase na niego anizeli uzyc jej by wyjebac zydow od koryta, ale do tego trzeba miec cos we lbie, zazdrosc nie wystarcza

Data: 2015-01-06 20:56:20
Autor: LeonKame
Ten spalony kraj nie nadaje się do życia
Jak to synek zomowca wyjebal w kosmos miliony polakow.

Data: 2015-01-06 20:22:34
Autor: Budzik
Ten spalony kraj nie nadaje się do życia
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Jurek weź mnie do zarządu nowej firmy obsługującej WOŚP! 13 tysięcy
podstawy na początek mi wystarczy !!

Siedz i czekaj, niedługo przyjdzie oferta...

Data: 2015-01-07 14:30:43
Autor: Marek Woydak

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomości news:m8hckr$jq8$1speranza.aioe.org...
w tym kraju każdy dostaje baty

Zwłaszcza ty ;-))))

MW

Data: 2015-01-07 16:17:06
Autor: El Comandante
"Marek Woydak" <marek.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m8jdct$421$5news.albasani.net...

[...]

No tobie pajdak kota pogonili i spierdoliłeś z Judeopolonii na cztery wiatry, he, he, he...

Ten spalony kraj nie nadaje się do życia