Ten spalony kraj nie nadaje się do życia

Data: 2015-01-06 20:22:34
Autor: Budzik
Ten spalony kraj nie nadaje się do życia
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Jurek weź mnie do zarządu nowej firmy obsługującej WOŚP! 13 tysięcy
podstawy na początek mi wystarczy !!

Siedz i czekaj, niedługo przyjdzie oferta...

Data: 2015-01-06 21:45:42
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA41AD8848F7F0budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Jurek weź mnie do zarządu nowej firmy obsługującej WOŚP! 13 tysięcy
podstawy na początek mi wystarczy !!

Siedz i czekaj, niedługo przyjdzie oferta...

Nie dla goja...

POfan 2015-01-05 (20:23)

złodzieju w kolejnej nowej spółce twoja żona dała sobie kolejna podwyżkę
wynagrodzenia -13tys. m-c ale to tylko kropla tego co kradniesz złodzieju!
8mln kosztów administacyjnych, 12 mln kosztów na reklamę faktury idą przez
spółki żonki... brak słów, Amber Gold to przy tym pikuś!... Wykonaj nakaz
Sądu - pokaż dokumenty księgowe! - Złodzieju! p.s. jak ci tak w kraju źle to
won - tylko że w skarpetkach! co kasa już wytransferowana więc trzeba wiać?

Ten spalony kraj nie nadaje się do życia