Ten to ma znajomości.

Data: 2011-03-09 17:06:53
Autor: obserwator
Ten to ma znajomości.

Taaak, wszystko sie wali...a spektakl wyrezyserowany przez sluzby dla zadnej
krwi, gawiedzi nadal trwa.

Przypomina to bal na Titanicu. --

Data: 2011-03-09 18:33:41
Autor: Voodoo People
Ten to ma znajomości.
Prokurator żądał pomówień na Dubienieckiego

Radca prawny Tomasz Tuczapski wydał oświadczenie na temat "zbierania haków" przez prokuraturę na Marcina Dubienieckiego i osób związanych prezydentem z Lechem Kaczyńskim. W oświadczeniu czytamy: "Zastosowany wobec mojej osoby środek zapobiegawczy w postaci tymczasowego aresztowania na okres 6 miesięcy, w sprawie (...) prowadzonej przez Prokuraturę Okręgową we Wrocławiu - był aresztem wydobywczym, którego celem było zmuszenie mnie do pomówienia osób bliskich związanych z śp. prezydentem Lechem Kaczyńskich tj. Marcinem Dubienieckim , Robertem Drabą (ministrem w Kancelarii Prezydenta)" - napisał prawnik w dokumencie przekazanym Onet.pl.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/prokurator-zadal-pomowien-na-dubienieckiego,1,4205696,wiadomosc.html

Ten to ma znajomości.