[YT] Ten to mia³ wielkiego fuksa!!

Data: 2012-01-19 21:41:53
Autor: to
[YT] Ten to mia³ wielkiego fuksa!!
begin megrims
http://www.youtube.com/watch?v=nc4Zg06AnDY

Kretyńskie oznakowanie, ale kogo by to interesowało? Czasem ten przypadek nie był już tu omawiany?

Data: 2012-01-19 22:48:29
Autor: megrims
[YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
On 01/19/12 22:41, to wrote:
begin megrims

http://www.youtube.com/watch?v=nc4Zg06AnDY

Kretyńskie oznakowanie, ale kogo by to interesowało? Czasem ten przypadek
nie był już tu omawiany?

Jeśli było to przepraszam :(

Data: 2012-01-19 21:56:54
Autor: to
[YT] Ten to mia³ wielkiego fuksa!!
begin megrims
Jeśli było to przepraszam :(

Ale chyba daaawno. To tak jakby nie było. :)

Data: 2012-01-19 23:02:45
Autor: megrims
On 01/19/12 22:56, to wrote:
begin megrims

Jeśli było to przepraszam :(

Ale chyba daaawno. To tak jakby nie było. :)

MIÅš:

Zastępca: Znasz tego faceta?
Taksówkarz: Nie
Zastępca: To znaczy, że podpisałeś prawdę.

Data: 2012-01-19 23:01:36
Autor: DoQ
W dniu 19-01-2012 22:41, to pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=nc4Zg06AnDY
Kretyñskie oznakowanie, ale kogo by to interesowa³o? Czasem ten przypadek
nie by³ ju¿ tu omawiany?

Migaj±cy STOP, znak STOP, znak ust±p pierwszeñstwa... co on robi³? Konia trzepa³?

--
Pawe³

Data: 2012-01-19 23:11:43
Autor: megrims
On 01/19/12 23:01, DoQ wrote:
[...]

Mi trochê kopara opad³a. A ta policja co z ty³u jecha³a, to
te¿ musieli mieæ miny.

Data: 2012-01-19 23:17:25
Autor: DoQ
W dniu 19-01-2012 23:11, megrims pisze:

Mi trochê kopara opad³a. A ta policja co z ty³u jecha³a, to
te¿ musieli mieæ miny.

http://www.youtube.com/watch?v=-Us6yRwzvms
Przeciêtny kierowca.. tylko ¿e to ju¿ nie jest ¶mieszne ;)

--
Pawe³

Data: 2012-01-21 15:02:58
Autor: jerzu
On 19 Jan 2012 21:41:53 GMT, to <to_usenet@interia.pl> wrote:

Kretyñskie oznakowanie, ale kogo by to interesowa³o? Czasem ten przypadek nie by³ ju¿ tu omawiany?

Chyba by³.
Tu IMHO jeszcze jedna sprawa mog³a zawa¿yæ na takim, a nie innym
zachowaniu kierowcy. Jecha³ sobie dorg± krajow±, a trafi³ na krzy¿ówkê
z wojewódzk±. I nie wzi±³ pod uwagê tego, ¿e w takim Frampolu ta
wojewódzka mo¿e mieæ pierwszeñstwo nad krajówk±.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2012-01-22 12:22:05
Autor: Marek Dyjor
to wrote:
begin megrims

http://www.youtube.com/watch?v=nc4Zg06AnDY

Kretyńskie oznakowanie, ale kogo by to interesowało? Czasem ten
przypadek nie był już tu omawiany?

Dla niego to by musieli chyba betonowy meander zrobić przed główną.

oznakowanie jest aż nadmiernie dobre.

już drogowskaz wskazuje na skrzyżowanie z główną drogą a potem pełno znaków wskazujących to samo.

albo ślepy, albo debil, albo rozmawiacz komórkowy.

Data: 2012-01-22 14:40:07
Autor: to
[YT] Ten to mia³ wielkiego fuksa!!
begin Marek Dyjor
oznakowanie jest aż nadmiernie dobre.

Oznakowanie jest tragiczne, bo inaczej nie da się nazwać nastawiania wszędzie znaków "pierwszeństwo przejazdu" (przed, za skrzyżowaniem), a gdzieś tam, tuż przed skrzyżowaniem stoi jakiś smętny stop (no i ten neon, który nie jest znakiem). Mózg działa, tak jak działa, gość trochę się zdekoncentrował to "zarejestrował" te 5 znaków z pierwszeństwem. Ktoś powinien za to skrzyżowanie beknąć, bo jak już tutaj słusznie zauważono, nie ma obowiązku powtarzania znaku "pierwszeństwo przejazdu" na drodze głównej przy każdym wyjeździe z dupy, więc po jaki, za przeproszeniem, chuj stoi ich tyle na 50 metrach przed skrzyżowaniem ze zmianą pierwszeństwa?!

Data: 2012-01-22 18:45:30
Autor: megrims
[YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
On 01/22/12 15:40, to wrote:
begin Marek Dyjor

[...]

bon dostawca oznakowania to był znajomy odpowiedniej osoby.

Data: 2012-01-22 18:50:22
Autor: to
[YT] Ten to mia³ wielkiego fuksa!!
begin megrims
bon dostawca oznakowania to był znajomy odpowiedniej osoby.

Pewnie tak. :D Ciekawi mnie natomiast, dlaczego w Polsce nie da się ustalić na jakiej wysokości ma wisieć znak i prawie każdy wisi na innej. Nie wspominając o tym, że takie same znaki potrafią się różnić wymiarami. Nigdzie na zachodzie czegoś takiego nie widziałem.

Data: 2012-01-23 14:37:55
Autor: J.F.
[YT] Ten to mia³ wielkiego fuksa!!
Dnia 22 Jan 2012 18:50:22 GMT, to napisa³(a):
bon dostawca oznakowania to by³ znajomy odpowiedniej osoby.

Pewnie tak. :D

Albo musieli wydacz wszystkie pieniadze w roku budzetowym, zeby im nie
obcieli na przyszlosc ;-)

Ciekawi mnie natomiast, dlaczego w Polsce nie da siê ustaliæ na jakiej wysoko¶ci ma wisieæ znak i prawie ka¿dy wisi na innej.

Na pewno jest ustalone - tylko z widelkami. W koncu czasem wisza dwa znaki.

Nie wspominaj±c o tym, ¿e takie same znaki potrafi± siê ró¿niæ wymiarami. Nigdzie na zachodzie czego¶ takiego nie widzia³em.

Ale to chyba tez uzasadnione.

J.

Data: 2012-01-23 14:51:21
Autor: Artur Ma¶l±g
W dniu 2012-01-23 14:37, J.F. pisze:
[...]

Zdarza siê ;)

Ciekawi mnie natomiast, dlaczego w Polsce nie da siê
ustaliæ na jakiej wysoko¶ci ma wisieæ znak i prawie ka¿dy wisi na innej.

Na pewno jest ustalone - tylko z widelkami. W koncu czasem wisza dwa znaki.

Wystarczy sprawdziæ normy, a nie pisaæ, ¿e siê nie da :)

Nie wspominaj±c o tym, ¿e takie same znaki potrafi± siê ró¿niæ wymiarami.
Nigdzie na zachodzie czego¶ takiego nie widzia³em.

Ale to chyba tez uzasadnione.

Oczywi¶cie, a jak kto¶ pisze, ¿e na zachodzie czego¶ takiego nie
widzia³ to zdaje siê, ¿e nigdy tam nie by³,

--
Jutro to dzi¶, tyle ¿e jutro.

Data: 2012-01-23 23:12:08
Autor: to
[YT] Ten to mia³ wielkiego fuksa!!
begin Artur Maśląg
Nie wspominając o tym, że takie same znaki potrafią się różnić
wymiarami. Nigdzie na zachodzie czegoś takiego nie widziałem.

Ale to chyba tez uzasadnione.

Oczywiście, a jak ktoś pisze, że na zachodzie czegoś takiego nie widział
to zdaje się, że nigdy tam nie był,

Może gdzieś widziałem, ale dawno i nie na tą skalę. Tylko u nas wszędzie jest nasrane znakami w różnych rozmiarach, na różnej wysokości i w absurdalnej wręcz ilości.

Data: 2012-01-24 13:13:45
Autor: J.F
[YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
Użytkownik "to"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
[...]

No coz - jakos nie odczuwam tego, moze i jest jak piszesz, ale niezauwazalne/niedokuczliwe.

Natomiast co do nasrania to przyjdzie mi sie zgodzic - czasem wyglada to tak ... jak na dyskutowanym filmie :-)

J.

Data: 2012-01-24 13:26:34
Autor: AZ
On 01/24/2012 01:13 PM, J.F wrote:

No coz - jakos nie odczuwam tego, moze i jest jak piszesz, ale
niezauwazalne/niedokuczliwe.

Natomiast co do nasrania to przyjdzie mi sie zgodzic - czasem wyglada to
tak ... jak na dyskutowanym filmie :-)

http://www.fakt.pl/Taki-absurd-tylko-w-Polsce-Oto-najbardziej-skomplikowany-znak-drogowy,artykuly,96199,1.html

Nie wiem czy to prawdziwe ;-)

http://auto-moto.pl/wiadomosciimages/53_1.jpg ale to raczej tak ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-24 13:38:22
Autor: J.F
[YT] Ten to miał wielkiego fuksa!!
Użytkownik "AZ"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
On 01/24/2012 01:13 PM, J.F wrote:
[...]

Pewnie tak.

http://auto-moto.pl/wiadomosciimages/53_1.jpg ale to raczej tak ;-)

Ale to wyglada na droge wewnetrzna, wiec widac zarzadca uznal ze tak trzeba.

J.

Data: 2012-01-24 14:51:05
Autor: masti
[YT] Ten to mia³ wielkiego fuksa!!
Dnia pięknego Tue, 24 Jan 2012 13:26:34 +0100 osobnik zwany AZ wystukał:

On 01/24/2012 01:13 PM, J.F wrote:

[...]

W łodzi ostatnio nadziałem się na zkaz ruchu z tablicą o powierzchni 2m2 zapisaną maczkiem gdzie określone były wyjątki. Tablica dotyczyła 30m ulicy i wszyscy równo ten znak olewali. Więc ja też.
Pomimo 4 osób w samochodzie wieczorem nie dało się przeczytać nawet jednego wyrazu :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-01-24 13:36:18
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2012-01-24 13:13, J.F pisze:
Użytkownik "to" napisał w wiadomości grup
[...]

Grup wielkości jest 5:
http://www.znaki.pl/DziennikUstawNr220/Warunki_techniczne_umieszczania_znakow_drogowych.pdf
i odpowiada to mniej więcej temu, co jest stosowane na zachodzie.

--
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Data: 2012-01-24 13:19:08
Autor: to
[YT] Ten to mia³ wielkiego fuksa!!
begin Artur Maśląg
Grup wielkości jest 5:

Szkoda, że nie 50.

i odpowiada to mniej więcej temu, co jest stosowane na zachodzie.

Chyba wtedy, jeśli dla Ciebie "zachód" to NRD 30 lat temu i Czechosłowacja.

[YT] Ten to mia³ wielkiego fuksa!!