Ten wredny Centkiewicz...

Data: 2016-02-01 14:07:02
Autor: Marek
Ten wredny Centkiewicz...
....znowu ujawnia agentow.

Data: 2016-02-01 16:14:01
Autor: corrsuss
Ten wredny Centkiewicz...
W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 23:07:05 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
...znowu ujawnia agentow.

I kogo ujawnił?
stevep

Data: 2016-02-02 06:45:30
Autor: u2
Ten wredny Centkiewicz...
W dniu 2016-02-02 o 01:14, cyrkus pisze:
W dniu poniedziałek, 1 lutego 2016 23:07:05 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
...znowu ujawnia agentow.

I kogo ujawnił?
steviepiepszykoski

ciebie cyrkuss:))))))))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-02-02 13:09:31
Autor: Obsrywator
Ten wredny Centkiewicz...
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:c1cd5961-f1e4-45ff-b059-169ba339e1e0googlegroups.com...
...znowu ujawnia agentow.

Placa mu to uajwnia. W razie gdyby okazalo sie, ze to pomówienia to prezydent z laski Kaczynskiego panujacy go ulaskawi z góry.

Data: 2016-02-02 15:03:52
Autor: Marek
Ten wredny Centkiewicz...
W dniu wtorek, 2 lutego 2016 13:11:40 UTC+1 użytkownik Obsrywator napisał:
> [...]

Placa mu to uajwnia. W razie gdyby okazalo sie, ze to pomówienia to prezydent z laski Kaczynskiego panujacy go ulaskawi z góry.

Masz na mysli, ze wyszloby na wierzch, ze GRU to fikcyjna firma ?

Data: 2016-02-03 08:48:53
Autor: Obsrywator
Ten wredny Centkiewicz...
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomości news:1ced4295-d1f5-4526-ae26-33ff4dc91de9googlegroups.com...
> [...]

prezydent z laski Kaczynskiego panujacy go ulaskawi z góry.

Masz na mysli, ze wyszloby na wierzch, ze GRU to fikcyjna firma ?

-- >

A ty co masz na myśli jeżeli masz?

Data: 2016-02-03 13:54:05
Autor: Marek
Ten wredny Centkiewicz...
W dniu środa, 3 lutego 2016 08:50:46 UTC+1 użytkownik Obsrywator napisał:
> [...]
> prezydent z laski Kaczynskiego panujacy go ulaskawi z góry.

Masz na mysli, ze wyszloby na wierzch, ze GRU to fikcyjna firma ?

A ty cos myslisz, czy tylko trollujesz? W sumie mam ci ew dupie.
Kretynie.

Data: 2016-02-04 14:51:56
Autor: Obsrywator
Ten wredny Centkiewicz...
> [...]
> prezydent z laski Kaczynskiego panujacy go ulaskawi z góry.

Masz na mysli, ze wyszloby na wierzch, ze GRU to fikcyjna firma ?

A ffeeee chłopczyku! A fe! Jak ty się kurwa kretynie wyrażasz? To co masz w
dupie to twój problem pedałku!

Data: 2016-02-05 13:37:13
Autor: Marek
Ten wredny Centkiewicz...
> [...]

Placa mu to uajwnia. W razie gdyby okazalo sie, ze to pomówienia to prezydent z laski Kaczynskiego panujacy go ulaskawi z góry.

Tobie blizsze jest zatajanie i ci, ktorzy za pieniadze to robili...?

Ten wredny Centkiewicz...