[short rec] Tenderness.

Data: 2009-10-26 19:59:10
Autor: Skylla
[short rec] Tenderness.
Hitchcock się uśmiecha i kiwa głową w podziwie tla tego filmu.

Pomimo wszystkich zalet film jednak jest nudny jak nie wiem co :-). Jakoś mnie nie wciągnął nic a nic i przyłaczam się do dających mu 5 ...
S.

Data: 2009-10-26 23:01:25
Autor: Lech
[short rec] Tenderness.

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:hc4ri5$49r$1news.onet.pl...
[...]

Niedorzeczny zarzut wobec filmu: że jest nudny. Z nudą w filmie jest tak, jak ze sprośnymi skojarzeniami - siedzą przeważnie w głowie widza. :)

Stalker jest "nudny". Odysea Kosmiczna jest "nudna". Cały Bergman jest "nudny". Dłuuugo by wymieniać. Albo stosujemy kryteria subiektywne i mówimy: film mi się spodobał bo się nudziłem; albo stosujemy kryteria obiektywne i oceniamy wyłącznie walory filmu i mówimy: film jest dobry/zły bo zdjęcia, gra aktorska, reżyseria (prowadznie fabuły, postaci), treść, forma, etc...

Lech

Data: 2009-10-26 23:35:12
Autor: Skylla
[short rec] Tenderness.
[...]

Na liście moich ulubionych filmów jest wiele "nudnych filmów", ale mają one w sobie to coś, czego w tym filmie dla mnie nie ma po prostu. Zapewne kwestia gustu i osobistych preferencji :-).
S.

Data: 2009-10-26 23:39:20
Autor: Lech
[short rec] Tenderness.

Na liście moich ulubionych filmów jest wiele "nudnych filmów", ale mają one w
sobie to coś,

....dla naprzykładu? ;)

L.

Data: 2009-10-27 08:20:07
Autor: Skylla
[short rec] Tenderness.
Na liście moich ulubionych filmów jest wiele "nudnych filmów", ale mają one w
sobie to coś,

...dla naprzykładu? ;)

The accidental tourist
Lost in Translation
Reconstruction
Fa yeung nin wa
 The Age of Innocence
Życie ukryte w słowach
 itd...itd...
:-)

Data: 2009-10-27 08:37:59
Autor: Lech
[short rec] Tenderness.

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości news:hc66v5$id$1news.onet.pl...
[...]

No to tym bardziej mi dziwno, że nie widzisz cosia w Tenderness.

L.

Data: 2009-10-27 11:41:57
Autor: Ghost
[short rec] Tenderness.

Użytkownik "Lech" <lechszukapracyWYWALTO@gmail.com> napisał w wiadomości news:hc567v$bs6$1opal.futuro.pl...

albo stosujemy kryteria obiektywne i oceniamy wyłącznie walory filmu

hehe dobre

Data: 2009-10-27 23:58:05
Autor: Moon
[short rec] Tenderness.
Ghost wrote:
Użytkownik "Lech" <lechszukapracyWYWALTO@gmail.com> napisał w
wiadomości news:hc567v$bs6$1opal.futuro.pl...

albo stosujemy kryteria obiektywne i oceniamy wyłącznie walory filmu

hehe dobre

no cóż, to kryteria oceny rządu przez TVN :)
obiektywizm rządzi!

moon

[short rec] Tenderness.