Teoretycznie - pizza i drinki

Data: 2009-08-27 16:57:39
Autor: Zbylut
Teoretycznie - pizza i drinki
HI

Natchnął mnie wątek o teściowej. Przyjmijmy więc taką sytuację: jest parka, razem ze sobą kilka lat. Co weekend chodzą do restauracji, knajp itp. On jej stawia zawsze, więc miesięcznie
wychodzą kwoty powiedzmy 700 zł, więc powiedzmy że wydał na nią
350. W skali roku robi się już pokaźna darowizna. Czy ona powinna zapłacić od tego podatek? --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-08-27 12:31:02
Autor: witek
Zbylut wrote:
On jej stawia zawsze, więc miesięcznie
wychodzą kwoty powiedzmy 700 zł,

> Czy ona powinna zapłacić od tego podatek?

prostytucja nie jest opodatkowana :)

Data: 2009-08-27 18:05:32
Autor: Zbylut
witek napisal(a):

> Czy ona powinna zapłacić od tego podatek?

prostytucja nie jest opodatkowana :)

ale jakaż prostytucja, to byłby najwyżej barter ;) A ja serio pytam. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-08-27 19:26:00
Autor: Jacek_P
Zbylut napisal:
witek napisal(a):
> prostytucja nie jest opodatkowana :)
ale jakaż prostytucja, to byłby najwyżej barter ;) A ja serio pytam.

Uwazaj, bo jeszcze Sanepid sie wtraci, gdyz
socjologowie okreslaja to nazwa: seks za mieso :D
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-08-27 21:32:49
Autor: SDD

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:h76mk8$g16$4srv.cyf-kr.edu.pl...

Uwazaj, bo jeszcze Sanepid sie wtraci, gdyz
socjologowie okreslaja to nazwa: seks za mieso :D

Tudziez dupa za kotleta.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-08-28 07:22:54
Autor: choczsz
On 27 Sie, 18:57, Zbylut <Zby...@NoWhere.zzz> wrote:
[...]

Oboje powinni zaplacic podatek od nieodplatnego swiadczenia, gdyz
chodza tam pieszo zamiast jechac opodatkowana taksowka.

Data: 2009-08-28 16:27:03
Autor: ąćęłńóśźż
Teoretycznie - pizza i drinki
Czy w ten sposób on robi z nią to, co on chce, czy ona robi z nim to, co ona chce?
JaC

-- -- -

On jej stawia zawsze, więc miesięcznie wychodzą kwoty powiedzmy 700 zł, więc powiedzmy że wydał na nią 350.

Data: 2009-08-28 18:41:12
Autor: Zbylut
ąćęłńóśźż napisal(a):

Czy w ten sposób on robi z nią to, co on chce, czy ona robi z nim to, co ona chce?

Panowie, nie wchodĹşmy w akademickie dyskusje:) Skoro gdy facet posiada
swoje mieszkanie i pozwala w nim mieszkać swojej lubej nieodpłatnie, to
ona musi płacić podatek (domiar), to czy w przypadku gdy funduje jej
kolacje w pizzeriach - to jest jej dochĂłd? :)

--
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-08-28 12:27:31
Autor: molla
Teoretycznie - pizza i drinki
Uwielbiam ten dystans  i poczucie humoru:)

Teoretycznie - pizza i drinki