Teoretycznie - pizza i drinki

Data: 2009-08-27 12:31:02
Autor: witek
Teoretycznie - pizza i drinki
Zbylut wrote:
On jej stawia zawsze, więc miesięcznie
wychodzą kwoty powiedzmy 700 zł,

> Czy ona powinna zapłacić od tego podatek?

prostytucja nie jest opodatkowana :)

Data: 2009-08-27 18:05:32
Autor: Zbylut
witek napisal(a):

> Czy ona powinna zapłacić od tego podatek?

prostytucja nie jest opodatkowana :)

ale jakaż prostytucja, to byłby najwyżej barter ;) A ja serio pytam. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-08-27 19:26:00
Autor: Jacek_P
Zbylut napisal:
witek napisal(a):
> prostytucja nie jest opodatkowana :)
ale jakaż prostytucja, to byłby najwyżej barter ;) A ja serio pytam.

Uwazaj, bo jeszcze Sanepid sie wtraci, gdyz
socjologowie okreslaja to nazwa: seks za mieso :D
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-08-27 21:32:49
Autor: SDD

Użytkownik "Jacek_P" <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> napisał w wiadomości news:h76mk8$g16$4srv.cyf-kr.edu.pl...

Uwazaj, bo jeszcze Sanepid sie wtraci, gdyz
socjologowie okreslaja to nazwa: seks za mieso :D

Tudziez dupa za kotleta.

Pozdrawiam
SDD

Teoretycznie - pizza i drinki