Teoria Macierewicza. Cia³a prezydenta nie by³o w trumnie?

Data: 2010-08-26 17:42:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Teoria Macierewicza. Cia³a prezydenta nie by³o w trumnie?
Antoni Macierewicz pojawi³ siê w USA. Szef parlamentarnego zespo³u do spraw wyja¶nienia katastrofy bêdzie spotyka³ siê tam z Poloni±.

Macierewicz podczas rozmowy z chicagowskim radiem WPNA1409 wyzna³, ¿e do Stanów Zjednoczonych zosta³ zaproszony przez Radio Maryja i ma zamiar spotkaæ siê z Poloni± w Toronto, Ottawie, Los Angeles, San Francisco.

Pose³ zaapelowa³ do Polonii, by w najbli¿szych wyborach g³osowa³a na kongresmenów, którzy popr± wniosek o rozpoczêcie przez kongres USA ¶ledztwa w sprawie katastrofy smoleñskiej. - To stanowisko Polonii zadecyduje, czy tê katastrofê da siê wyja¶niæ. My¶lê, ¿e kongres wyrazi chêæ pomocy, w zale¿no¶ci od zdania Polonii. To jest w waszych rêkach - mówi³ pose³.

Macierewicz stwierdzi³ te¿, ¿e nie mamy pewno¶ci, czy cia³o Lecha Kaczyñskiego by³o w trumnie, która le¿y na Wawelu. - Trumna z cia³em prezydenta nie by³a otworzona w Polsce, podobnie jak wszystkie inne by³a zalutowana i nie mo¿na by³o jej otwieraæ - powiedzia³ pose³. Na pytanie, czy wiadomo, ¿e na pewno pochowali¶my prezydenta, odpar³: - Rzeczywi¶cie w ostateczno¶ci tego nie wiadomo, chocia¿ w³adze zapewniaj±, ¿e tak jest - powiedzia³.

http://www.fakt.pl/Teoria-Macierewicza-Ciala-prezydenta-nie-bylo-w-trumnie-,artykuly,80698,1.html

Putin stworzy jeszcze jedno mauzoleum w Moskwie.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-08-26 15:11:43
Autor: Rabin ZEC
On 26 Sie, 17:42, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Antoni Macierewicz pojawi³ siê w USA. Szef parlamentarnego zespo³u do spraw
wyja¶nienia katastrofy bêdzie spotyka³ siê tam z Poloni±.

A mo¿e by pan Macierewicz uda³ siê ju¿ na emeryturê? On ju¿ sam nie
wie co mówi.
Rabin ZEC

Data: 2010-08-26 15:58:59
Autor: apr...
Teoria Macierewicza. Cia³a prezydenta nie by³o w trumnie?
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisa³(a):
[...]

bogdan, ceniê ciê, masz swój niepowtarzalny styl, ja w przeciwieñstwie do ciebie nie mam ¿adnych bogów / politycznych / nad lub przed sob±, jeste¶ na 1000 % pewien, ¿e to co by³o w zalutowanej trumnie to by³y zw³oki prezydenta,
obiektywnie rzecz bior±c, czy w mauzoleum lenina le¿± zw³oki lenina, czy kopia zw³ok tego¿, jak ty uwa¿asz ?

Data: 2010-08-26 16:10:55
Autor: Eulalia Browarek
Teoria Macierewicza. Cia³a prezydenta nie by³o w trumnie?

U¿ytkownik " apr..." <aprecjator@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i56303$dpi$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja osobi¶cie bardzo siê cieszê, ¿e pose³ Macierewicz czyta moje posty i wychodzi im na przeciw. Oczekuje ekshumacji zw³ok Lecha Kaczyñskiego z Wawelu, wykonania pe³nej autopsji wraz z badaniami DNA potwierdzaj±cymi to¿samo¶æ zw³ok i podania do publicznej wiadomo¶ci wszystkich wyników tych badañ.

Zennon

Data: 2010-08-26 09:17:12
Autor: D.J.MC Donald Musk
Teoria Macierewicza. Cia³a prezydenta nie by³o w trumnie?
U¿ytkownik " apr..." <aprecja...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶cinews:i56303$dpi$1inews.gazeta.pl...

dobry pomysl. Bedzie jak z Sikorskim!

Data: 2010-08-27 17:30:19
Autor: =he®sk=
Teoria Macierewicza. Cia³a prezydenta nie by³o w trumnie?
On Thu, 26 Aug 2010 16:10:55 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:
 [...]

[...]

 o w morde! czyli co, w trumnie zaspawany jest jakis rosyjski soldat?
 jestem ciekaw czym sie to zakonczy. sadze, ze wykopaniem prezesa PiS!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-26 18:00:24
Autor: u2
W dniu 2010-08-26 17:58,  apr... pisze:
 czy w mauzoleum lenina le¿± zw³oki lenina

Jed¼ i przekonaj siê jak nie wierzysz.

Inna sprawa to sekcja zw³ok, której nie ma.

Data: 2010-08-26 18:22:06
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

===============================

Jestem za, a nawet przeciw.

Data: 2010-08-26 20:14:53
Autor: u2
Teoria Macierewicza. Cia³a prezydenta nie by³o w trumnie?

Jestem za, a nawet przeciw.

Typowa "logika" dla Bolków :)

Data: 2010-08-29 02:19:37
Autor: ab.666
Teoria Macierewicza. Cia³a prezydenta nie by³o w trumnie?

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message
Antoni Macierewicz (...) Szef parlamentarnego zespo³u do spraw
wyja¶nienia katastrofy bêdzie spotyka³ siê tam z Poloni±.

Powinni przes³uchaæ Lecha Kaczyñskiego; dla wierz±cych to chyba nie problem?

ab.

Data: 2010-08-29 13:24:27
Autor: ZEC
On 29 Sie, 02:19, "ab.666" <t...@nie.adres> wrote:
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote in message

> Antoni Macierewicz (...) Szef parlamentarnego zespo³u do spraw
> wyja¶nienia katastrofy bêdzie spotyka³ siê tam z Poloni±.

Powinni przes³uchaæ Lecha Kaczyñskiego; dla wierz±cych to chyba nie problem?

Masz na my¶li seans spirytystyczny? KK potêpia takie praktyki.
ZEC

Teoria Macierewicza. Cia³a prezydenta nie by³o w trumnie?