Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego

Data: 2009-08-15 11:13:51
Autor: Pr0NET
Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego
Która z metod prognozowania jest bardziej godna polecenia? Czy może
Ktoś polecić jakąś publikację, która wyczerpuje temat?

Data: 2009-08-15 20:43:33
Autor: kc
Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego
Pr0NET <bolkow@gmail.com> napisał(a):
, która wyczerpuje temat?

Ha, ha, ha. To jest temat, którego nie da się wyczerpać :).

kc

Data: 2009-08-16 04:33:53
Autor: Pr0NET
On Aug 15, 10:43 pm, " kc" <k...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Pr0NET <bol...@gmail.com> napisał(a):

> , która wyczerpuje temat?

Ha, ha, ha. To jest temat, którego nie da się wyczerpać :).

kc

Ale da się pewnie podać jakąś pozycje książkową, która sporo wyjaśnia?
Przecież nie będę prowadził własnych badań.

Data: 2009-08-16 14:30:48
Autor: skippy
Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego

Użytkownik "Pr0NET"

Przecież nie będę prowadził własnych badań.

No to leżysz.

Data: 2009-08-16 08:08:35
Autor: Pr0NET
Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego
On Aug 16, 2:30 pm, "skippy" <m...@on.the.moon> wrote:
Użytkownik "Pr0NET"

No to leżysz.

Nie o to chodzi ;]. Miałem nadzieję, że Ktoś poleci jakiś dobry
texbook, ale pewnie nikt nie czyta, a jak czyta to nie bawi się na
usernecie :d nawet w weekendy. No cóż zainwestuje w kilka pozycji
książkowych.

Data: 2009-08-16 19:48:55
Autor: totus
Pr0NET wrote:

Ale da się pewnie podać jakąś pozycje książkową, która sporo wyjaśnia?
Przecież nie będę prowadził własnych badań.

Jak zaczniesz handlować za własne pieniądze to się zorientujesz, że najważniejsza jest twoja osobowość i temperament. Stąd co innego jest ważne dla mnie, a co innego będzie ważne dla ciebie. To nie chemia czy matematyka nie ma jednej optymalnej drogi do zysków, każdy musi znaleźć swoją. Dlatego te ciągle spory, tu na grupie i w każdym innym miejscu gdzie spotka się dwóch handlujących na giełdzie. Jedni mówią, że fale inni, że gwiazdy jeszcze inni, że dane ze spółek. Ale prawda jest tylko jedna. Wiadomo, że wszystkim rządzą GS, grubi Żydzi i agenci no i oczywiście rudy kondonek. Dlatego radzę Ci nic nie czytaj tylko usiądź na krawężniku i płacz.

Data: 2009-08-16 23:43:35
Autor: games
totus pisze:
Pr0NET wrote:

[...]

On ma czytac i placic jak kazdy frajer  i grubi zydzi maja zarabiac na tym frajkerach co wierza w liczby pierdlionskiego.

Dzis zarobi 10 zl a jutro straci 50000  i to to wlasnie chodzi.

Data: 2009-08-17 00:07:09
Autor: totus
games wrote:

totus pisze:
Pr0NET wrote:

[...]

Oczywiście wszyscy to wiemy. Wszyscy tracą tylko żydy zarabiają. Ja tylko handluję na giełdzie. Tracę jak wszyscy. Najwięcej na liczbach pierdolinskiego. Utrzymuję się z tego, ze giełda jest zamknięta w soboty i niedziele. Extra premię mam wtedy jak jest jakieś święto. Kościelne w szczególności.

Data: 2009-08-17 01:06:55
Autor: Pr0NET
On Aug 16, 7:48 pm, totus <to...@poczta.onet.pl> wrote:
Pr0NET wrote:
> [...]

wszystkim rządzą GS, grubi Żydzi i agenci no i oczywiście rudy kondonek.
Dlatego radzę Ci nic nie czytaj tylko usiądź na krawężniku i płacz.

Stary handluje własnymi pieniędzmi od 2 lat :D. Matma jest właśnie po
to żeby odciąć się od psychologii trochę.

Data: 2009-08-17 10:41:40
Autor: totus
Pr0NET wrote:

Stary handluje własnymi pieniędzmi od 2 lat :D. Matma jest właśnie po
to żeby odciąć się od psychologii trochę.

Nie twierdzę, ze matematyka przeszkadza. Sam stosuje system mechaniczny gdzie kursy we/wy obliczam. Chodziło mi o to, że, według mnie, nie istnieje jedna słuszna droga do zysków. Każdy musi wybrać swoją. Zapewne Twoje i moje obliczenia oparte są o inne przesłanki i prowadzą do różnych wyników i zyski są różne.

Data: 2009-08-17 10:44:05
Autor: totus
Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego
totus wrote:

i zyski są różne.

Przepraszam, zagalopowałem się. Powinno być "i straty są różne". Wiadomo tylko Żydy zarabiają, a ja nie jestem Żydem.

Data: 2009-08-15 23:26:53
Autor: skippy

Użytkownik "Pr0NET" <bolkow@gmail.com> napisał w wiadomości news:c485d61a-8509-4867-939c-caf75839b0bec14g2000yqm.googlegroups.com...
Która z metod prognozowania jest bardziej godna polecenia?

składnikiem TFE jest fibo

Data: 2009-08-15 23:39:49
Autor: skippy

Użytkownik "skippy" <man@on.the.moon> napisał w wiadomości news:h679pv$otp$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Zresztą fibo jest wszędzie więc lepiej żebys to zrozumiał:)))
To jest coś boskiego.

Data: 2009-08-16 00:37:35
Autor: Delfino Delphis
Pr0NET wrote:

Która z metod prognozowania jest bardziej godna polecenia? Czy może
Ktoś polecić jakąś publikację, która wyczerpuje temat?

Według mnie metody te mogą przysłużyć się przy konstruowaniu systemu, bo
mówią coś z grubsza o rynku, ale stosowanie ich do przewidzenia jakichś
precyzyjnych poziomów ma niewielki sens...

Data: 2009-08-16 13:22:12
Autor: skippy
Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego

Użytkownik "Delfino Delphis"

Według mnie metody te mogą przysłużyć się przy konstruowaniu systemu...

Sytem oparty na TFE?

...ale stosowanie ich do przewidzenia jakichś precyzyjnych poziomów ma niewielki sens...

poziomów... i czasów dodajmy; i tu się mylisz, służy do przewidywań precyzyjnych.

Data: 2009-08-16 17:28:37
Autor: Dieter
Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego
TFE zawiera w sobie liczby Fibbo, a wiec proponuje zaczac od liczb Fibbo.

D.

Data: 2009-08-17 19:25:57
Autor: dwig
Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego
Która z metod prognozowania jest bardziej godna polecenia? Czy może
Ktoś polecić jakąś publikację, która wyczerpuje temat?

TFE to dość skomplikowany temat nie można go ugryźć pobieżnie a po dokładnym
zgłębieniu wiedzy i tak trudno jest zastosować ale warto. Z liczbami Fibo to
jest tak że temat łatwy i daje pewne możliwości zastosowania w realnych
inwestycjach. Jednak należy pamiętać że gra na giełdzie jest bardziej sztuką niż
czysta metodą naukową.
Polecam
"Teoria fal Elliota" Alfred J.Frost, Robert R.Prechter oraz "Liczby Fibonacciego na giełdzie" Roberta Fischera

www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com
Inne spojrzenie na rynek.

--

Teoria fal Elliotta i liczby Fibonacciego