Teoria spiskowa?

Data: 2010-04-13 13:10:44
Autor: Antenka
Teoria spiskowa?
"Jeśli poleci do Katynia,  jest trupem".

Antenka

Data: 2010-04-13 22:20:29
Autor: jadrys
Teoria spiskowa?
W dniu 2010-04-13 22:10, Antenka pisze:
"Jeśli poleci do Katynia,  jest trupem".

Antenka

Jak to?  Z czego ten cytat?

Data: 2010-04-13 23:21:13
Autor: ColgatesBilly
Teoria spiskowa?

--

Ze spisku...  ;)

Kol

Data: 2010-04-13 23:04:23
Autor: abc
Teoria spiskowa?
"Jeśli poleci do Katynia,  jest trupem".
Antenka

Coś mi tu śmierdzi w tym wszystkim ale nie wiem co.

Data: 2010-04-13 23:13:40
Autor: abc
Teoria spiskowa?
"Jeśli poleci do Katynia,  jest trupem".
Antenka

Coś mi tu nie gra w tym wszystkim ale nie wiem co.

Data: 2010-04-14 00:52:35
Autor: Grzegorz Z.
Teoria spiskowa?
Dnia Tue, 13 Apr 2010 23:13:40 +0200, abc napisał(a):

"Jeśli poleci do Katynia,  jest trupem".
Antenka

Coś mi tu nie gra w tym wszystkim ale nie wiem co.

Pewnikiem wasz bóg. Albo brudne skarpetki. Tertium non datur.

Data: 2010-04-14 09:02:24
Autor: HaMMeR
Teoria spiskowa?
On 2010-04-14 00:52, Grzegorz Z. wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Chyba jednak twoje 'daja' tak mocno, ze zasad pisowni
nie jestes w stanie przestrzegac! Uwazaj przy ich zdejmowaniu, abys sie nie
pokaleczyl!

Data: 2010-04-14 12:49:50
Autor: Grzegorz Z.
Teoria spiskowa?
Dnia Wed, 14 Apr 2010 09:02:24 +0200, HaMMeR napisał(a):

On 2010-04-14 00:52, Grzegorz Z. wrote:
[...]

Których zasad pisowni nie przestrzegam?

Że "bóg" z małej?

Gdybym podzielał waszą wiarę w istnienie boga żydów pewnie pisałbym wielką
literą. Ale nie podzielam.

Czy w zgodzie z polskimi zasadami pisowni jest pisać z małej litery słowo
"bóg" w odniesieniu do monoteistycznego bóstwa religii zwane
zaratusztrianizmem?

Data: 2010-04-14 01:09:41
Autor: Antenka
Teoria spiskowa?
On 13 Kwi, 23:13, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> "Jeśli poleci do Katynia,  jest trupem".
> Antenka

Coś mi tu nie gra w tym wszystkim ale nie wiem co.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Były pogróżki. Także mąż swojej żony Jabłonki - minister spraw
zagranicznych, jakby nie patrzeć,  miał wielokrotnie wzywać Prezydenta
RP, żeby zrezygnował z lotu do Katynia. Dia ti?

Antenka :-???

P.s. Obserwowałam  go wczoraj podczas Mszy św. w intencji ofiar
smoleńskiej katastrofy w Katedrze św. Jana Chrzciciela - miał twarz
jak  woskowa maska i nieustanny nerwowy tik prawego oka i zacięte
usta. Robal go gryzie od wewnątrz.

Data: 2010-04-14 17:41:12
Autor: jadrys
Teoria spiskowa?
W dniu 2010-04-14 10:09, Antenka pisze:
[...]

No tak - moralnego kaca ma na pewno. :-)

Teoria spiskowa?