Teoria wszystkiego/The Theory of Everything (film 2014)

Data: 2015-05-20 01:47:14
Autor: Titus Atomicus
Teoria wszystkiego/The Theory of Everything (film 2014)
Witam,
http://pl.wikipedia.org/wiki/Teoria_wszystkiego_%28film_2014%29
Takie sobie. Plus dla charakteryzatorow i aktora wiodacego - Stephen Hawking wygladal jak zywy (choc z drugiej strony ten Eddie Redmayne moglby smialo grac i Billa Gatesa).
Przy okazji - drobiazg - nie jestem pewien, ale chyba w polskiej wersji pomylili krykieta z krokietem.
Poza tym - nuda, to juz historia Turinga byla ciekawsza. Jedyna korzysc to taka ze film sklonil mnie do zainteresowania sie biografia Hawkinga... I moze 'Krotka historie czasu' raz jeszcze przeczytam.
5/10
--
TA

Teoria wszystkiego/The Theory of Everything (film 2014)