Teorie Biniendy i korkoci膮gi Nowaczyka.

Data: 2012-01-25 16:49:35
Autor: stevep
Teorie Biniendy i korkoci膮gi Nowaczyka.
# Z艁E ZROZUMIENIE FIZYKI

Niestety, prezentacja sejmowa zawiera tak偶e zwyczajne nieprawdy fizyczne,  og艂aszane przez profesor贸w nie tylko jako prawdy, ale i regu艂y fizyki,  kt贸re s膮 dowodem w sprawie zamachu, w kt贸ry najwyra藕niej wierz膮, ale nie  potrafi膮 udokumentowa膰.  Nie chce ju偶 nawet przypomina膰 sobie opowie艣ci  dra Nowaczyka, kt贸ry twierdzi艂, 偶e przy uderzeniu w drzewo samolot  powinien natychmiast zmieni膰 kurs, a naprawd臋 wiemy, ze tego nie zrobi艂  (zapisy dw贸ch skrzynek parametrycznych, jak i 艣lady na ziemi 艣wiadcz膮, ze  stopniowo zmieni艂 kurs du偶o dalej, kiedy obr贸ci艂 si臋 na bok). Do przebiegu  beczki b臋d臋 w przysz艂o艣ci powraca艂, prosz臋 wybaczy膰, 偶e wspomn臋 tu tylko  ten b艂膮d.

Wa偶niejsze by艂y stwierdzenia prof. Biniendy, kt贸re nie by艂y bynajmniej  przej臋zyczeniem, tylko tematem osobnych slajd贸w i ca艂ych minut  prezentacji. Po pierwsze, podkre艣li艂 on jak wielkie s膮 masa ca艂kowita i  energia ca艂kowita samolotu TU-154M, w por贸wnaniu z samochodem. Jako fizyk  mog臋 zrozumie膰 fascynacje in偶yniera tymi wielko艣ciami, jednak nie maja one  nic a nic do rzeczy w kwestii tego, czy skrzyd艂o mog艂o czy nie mog艂o si臋  z艂ama膰 po lokalnym ciosie zadanym przez pie艅 brzozy. Nie jestem jedynym,  kt贸ry to zauwa偶y艂. Pytania wielu internaut贸w o to, czy wa偶ne jest jaka  jest ca艂kowita masa samochodu lub ci臋偶ar贸wki kiedy zahacza lusterkiem o  co艣 twardego po drodze, 艣wietnie oddaj膮 istot臋 zjawiska. Te globalne  wielko艣ci podane chyba by艂y dla efektu medialnego. Nie, naprawd臋 nie wiem  dlaczego. Mo偶e nie rozumiem fizyki.

Ale najwa偶niejszym i niestety do艣膰 kompromituj膮cym dowodem niezrozumienia  fizyki lotu samolotu, by艂o kategoryczne stwierdzenie prof. Biniendy o tym,  ze Tupolew #101 nie odwr贸ci艂 si臋 do g贸ry kolami. Nie odwr贸ci艂, poniewa偶  nie m贸g艂, zgodnie z 鈥漰rawami fizyki鈥, tego zrobi膰. Wg. profesora, samolot,  kt贸ry traci ko艅c贸wk臋 skrzyd艂a NIE WYKONUJE BECZKI bo nie mo偶e. W zwi膮zku z  ubytkiem ca艂kowitej si艂y no艣nej, wykonuje on wg. profesora cos na kszta艂t  rzutu poziomego w pr贸偶ni. (Proste, prawda? A my si臋 tyle niepotrzebnie  g艂owimy.) Opr贸cz prezentacji sejmowej, to samo nies艂uszne powo艂ywanie si臋  na fizyk臋 rzutu poziomego odnajdziemy w gazetowych wywiadach z prof..  Biniend膮. To jest jeden z dowod贸w zdrady, zamachu. Tupolew nie m贸g艂, a  jednak najwyra藕niej odwr贸ci艂 si臋 do g贸ry kolami! Tak samo jak skrzyd艂o nie  mog艂o si臋 z艂ama膰 (por. symulacje), a z艂ama艂o.

Chcia艂oby si臋 powiedzie膰: Panie Profesorze! Ile jeszcze grant贸w NASA  potrzeba Panu, aby zorientowa膰 si臋 jak lata samolot? M贸wi臋 to z ca艂膮  odpowiedzialno艣ci膮. Prosz臋 mi uwierzy膰, ze #101 i tu偶 przed i tu偶 po  utracie ko艅c贸wki skrzyd艂a unosi艂 si臋 do g贸ry z dodatnim przy艣pieszeniem,  dop贸ki nie obr贸ci艂 si臋 na bok. Samoloty nie podlegaj膮 bowiem fizyce  Arystotelesa i nie maja naturalnej i nieprzemo偶onej ci膮goty, by spada膰 w  d贸艂. Aby pom贸c im w zwalczaniu takiej ewentualnej tendencji, in偶ynierowie  z tych wszystkich firm, kt贸re pan wymienia艂 na slajdach, instaluj膮 na ich  ogonach specjalne p艂aszczyzny kontrolne zwane po ang. elevators (stery  wysoko艣ci). Zasady rzutu poziomego nie stosuj膮 si臋 do samolotu z wielu  powod贸w. Mieszkam niedaleko, mam czas, mam samolot, mog臋 przylecie膰.  Polatamy chwilk臋 i sam pan zobaczy co i jak jest z tymi samolotami i  aerodynamik膮.

By艂aby to taka ot wpadka, ka偶demu si臋 zdarza, prawda? Nie.. Nie, je艣li kto艣  z piedesta艂u samemu sobie u艂o偶onego ze zwi膮zk贸w z NASA, daje nieprawdziwe  艣wiadectwo prowadz膮ce w prostej linii do wniosku, ze 96 ludzi w Smole艅sku  pad艂o ofiar膮 nieczystej gry (dos艂owne stwierdzenie tego zamachu pozostawi艂  profesor zleceniodawcy ekspertyzy).  Bez zebrania skrawka rzeczowego  dowodu! Wbrew metodzie naukowej. I jeszcze myl膮c si臋 co do fizyki ze  szko艂y 艣redniej. Przepraszam, troch臋 si臋 unios艂em, ale szybciutko mi  przesz艂o: przecie偶 moja ulubiona agencja rz膮du ameryka艅skiego nie mia艂a  dok艂adnie nic a nic wsp贸lnego z obliczeniami profesora Biniendy, thank  God! Pad艂em ofiar膮 zawodowo przygotowanej prezentacji. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjkh8
tam duzo wi臋cej na ten temat.

--