Tępa Klempa

Data: 2010-09-13 11:04:48
Autor: zbig
Tępa Klempa
mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

Data: 2010-09-13 20:16:52
Autor: wekon
Tępa Klempa
"zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> wrote in message news:335542c5-40f8-42f1-987c-79476cfbcc9du13g2000vbo.googlegroups.com...
mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

Ciemniaki to jeszcze tę propagandę WSI24 oglądają.

wekon

Data: 2010-09-13 11:22:26
Autor: zbig
Tępa Klempa
On 13 Wrz, 20:16, "wekon" <we...@op.pl> wrote:
"zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote in message

> mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

Ciemniaki to jeszcze tę propagandę WSI24 oglądają.

wekon

Chciałem zobaczyć , co ma do powiedzenia ta wasza "gwiazda"

Data: 2010-09-13 21:03:06
Autor: u2
Tępa Klempa
W dniu 2010-09-13 20:22, zbig pisze:
[...]

TY ze wsi dostajesz wytyczne jak smarować na psp   :)

Data: 2010-09-14 16:12:11
Autor: cirrus
Tępa Klempa
Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4c8e6a92$0$21003$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No przecież napisał ci w nagłówku, że "Tępa" inaczej do WSI by nie chodzila.

--
stevep

Data: 2010-09-13 20:28:55
Autor: abc
Tępa Klempa
mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

Hmm.. a ty jak wymawiasz np. "w roku 2010"?   - "w roku dwutysięcznym
dziesiątym" czy "w roku dwa tysiące dziesiątym"?

Data: 2010-09-13 16:11:42
Autor: zbig
Tępa Klempa
On 13 Wrz, 20:28, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

Hmm.. a ty jak wymawiasz np. "w roku 2010"?   - "w roku dwutysięcznym
dziesiątym" czy "w roku dwa tysiące dziesiątym"?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Zadanie takiego elementarnego pytania dowodzi jak nisko masz ustawioną
językową poprzeczkę, skoro ci się wydaje, że może to wykształconemu
człowiekowi sprawić jakikolwiek problem. Być może u was w seminarium
odpowiedź na takie pytanie decydowała o ocenie celującej z polskiego,
u  mnie budzi jedynie uśmiech politowania.

Data: 2010-09-13 21:14:40
Autor: Jarek od kżyża
Tępa Klempa
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

Powiedziała też taką mądrośc: "byłam uprzejma wysłuchac". Jednym słowem administratywistka, której się wydawało, że jest prawniczką, dała kolejny popis debilizmu.

 Przemysław Warzywny

--

"Wstępując do PiS, zostawiasz na portierni swój rozum i zdolność oceniania rzeczywistości. Godzisz się, człowieku, na to, że będziesz klepał zdania typu "zgadzam się z tym, co powiedział Jarosław Kaczyński", "Jarosław Kaczyński to mąż stanu" i pokrewne".

Data: 2010-09-13 22:48:20
Autor: u2
Tępa Klempa
W dniu 2010-09-13 21:14, Jarek od kżyża pisze:
[...]

Oj tam, sądzisz innych po sobie :)

Data: 2010-09-13 22:35:10
Autor: jadrys
Tępa Klempa
  W dniu 2010-09-13 20:04, zbig pisze:
mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

Co dla ciebie ważniejsze - forma czy treść?

Data: 2010-09-13 22:59:43
Autor: u2
Tępa Klempa

Data: 2010-09-13 23:06:59
Autor: jadrys
Tępa Klempa
  W dniu 2010-09-13 22:59, u2 pisze:
[...]

Tak, i dokopać swoim urojonym przeciwnikom..

Data: 2010-09-13 23:12:01
Autor: u2
Tępa Klempa
W dniu 2010-09-13 23:06, jadrys pisze:
Tak, i dokopać swoim urojonym przeciwnikom.

To mu się od nich aż troi, bo kopie na oślep :)

Data: 2010-09-14 09:32:00
Autor: jadrys
Tępa Klempa
  W dniu 2010-09-13 23:12, u2 pisze:
W dniu 2010-09-13 23:06, jadrys pisze:
Tak, i dokopać swoim urojonym przeciwnikom.

To mu się od nich aż troi, bo kopie na oślep :)

Jasne, jak dla byka kolor czerwony jest obiektem ataku, tak dla zbiga jest to legitymacja PiS-u.

Data: 2010-09-14 03:39:44
Autor: zbig
Tępa Klempa
On 14 Wrz, 09:32, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> To mu się od nich aż troi, bo kopie na oślep :)

Jasne, jak dla byka kolor czerwony jest obiektem ataku, tak dla zbiga
jest to legitymacja PiS-u.

Cóż na to poradzę, że posłowie PiSu wyróżniają sie nieporadnością
językową. Owszem zdarza się słyszeć w ustach polityków PO takie
sformułowania jak np. "rok dwutysięcznydziewiąty" ale zdarza się to
znacznie rzadziej niż po stronie przeciwnej

Data: 2010-09-15 11:28:10
Autor: jadrys
Tępa Klempa
  W dniu 2010-09-14 12:39, zbig pisze:
[...]

I jakoś nie wytykasz tych potknięć politykom PO. A więc "czerwona płachta" dla ciebie to nie same błędy, tylko przynależność partyjna..

Data: 2010-09-15 02:52:59
Autor: zbig
Tępa Klempa
On 15 Wrz, 11:28, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
nacznie rzadziej niż po stronie przeciwnej

I jakoś nie wytykasz tych potknięć politykom PO. A więc "czerwona
płachta" dla ciebie to nie same błędy, tylko przynależność partyjna..

Nie wytykam błędów komuś z powodów przynależności partyjnej ale biorąc
pod uwagę całokształt jego aktywności polityczno -medialnej.
Gruntownie nie zgadzam się np. z Mariuszem Błaszczakiem, ale gdyby coś
takiego powiedział jak Kempa zostawiłbym to bez echa. Pomimo wszystko
jest to człowiek z jakąś tam ogładą i mogę krytykować jego poglądy ale
nie będę się czepiał błędów językowych, gdyby mu się zdarzyły. Co
innego Kempa. Tępa, arogancka, bezczelna i agresywna przekupa,
aspirująca do elity bez krzty kwalifikacji, kompetencji i poczucia
wstydu, która wszystko zrobi dla lansu. Takim typiarom dziękujemy.

Data: 2010-09-14 16:14:06
Autor: cirrus
Tępa Klempa
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6m31p$mo6$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-09-13 20:04, zbig pisze:
mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...
Co dla ciebie ważniejsze - forma czy treść?

W przypadku Kępy to, ani formy, ani treści tylko wyłącznie jarmarczna pyskówka.

--
stevep

Data: 2010-09-15 11:28:25
Autor: jadrys
Tępa Klempa
  W dniu 2010-09-14 16:14, cirrus pisze:
[...]

Czasem w "jarmarcznej pyskówce" jest więcej treści niż w przemówieniu Prezydenta czy Premiera.

Data: 2010-09-15 16:07:52
Autor: cirrus
Tępa Klempa
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6q3jn$5va$2news.onet.pl...
[...]

Ani formy, ani treści.

--
stevep

Data: 2010-09-14 10:51:36
Autor: Dirko
Tępa Klempa
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:335542c5-40f8-42f1-987c-79476cfbcc9du13g2000vbo.googlegroups.com...

mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

    to tylko taki szafarz słowny, jak mawiał błogosławiony Lech Aleksander...

Data: 2010-09-14 12:36:17
Autor: Miglanc
Tępa Klempa

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:335542c5-40f8-42f1-987c-79476cfbcc9du13g2000vbo.googlegroups.com...
mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

"Tempa Klępa" pewnie też jest na liście do odstrzału jak Elunia. Chociaż prezes PiS toleruje w swojej obecności wyłącznie osoby głupsze i takich samych jak on nieudaczników życiowiowych. Jakubiak pochwaliła się domowym obiadkiem, miłą rodziną to i poszła do odstrzału. Taka "czystka rasowa" to domena prezesa PiS.

--

Zahir

Data: 2010-09-14 16:10:55
Autor: cirrus
Tępa Klempa
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:335542c5-40f8-42f1-987c-79476cfbcc9du13g2000vbo.googlegroups.com...
mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

Ot taka typowa pisowska przekupa.

--
stevep

Data: 2010-09-14 18:10:05
Autor: 954
Tępa Klempa

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:335542c5-40f8-42f1-987c-79476cfbcc9du13g2000vbo.googlegroups.com...
mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

A tytul posta sugerowal ze bedzie o preeeeeezydentowej

Tępa Klempa