Tępa Klempa

Data: 2010-09-13 22:35:10
Autor: jadrys
Tępa Klempa
  W dniu 2010-09-13 20:04, zbig pisze:
mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...

Co dla ciebie ważniejsze - forma czy treść?

Data: 2010-09-13 22:59:43
Autor: u2
Tępa Klempa

Data: 2010-09-13 23:06:59
Autor: jadrys
Tępa Klempa
  W dniu 2010-09-13 22:59, u2 pisze:
[...]

Tak, i dokopać swoim urojonym przeciwnikom..

Data: 2010-09-13 23:12:01
Autor: u2
Tępa Klempa
W dniu 2010-09-13 23:06, jadrys pisze:
Tak, i dokopać swoim urojonym przeciwnikom.

To mu się od nich aż troi, bo kopie na oślep :)

Data: 2010-09-14 09:32:00
Autor: jadrys
Tępa Klempa
  W dniu 2010-09-13 23:12, u2 pisze:
W dniu 2010-09-13 23:06, jadrys pisze:
Tak, i dokopać swoim urojonym przeciwnikom.

To mu się od nich aż troi, bo kopie na oślep :)

Jasne, jak dla byka kolor czerwony jest obiektem ataku, tak dla zbiga jest to legitymacja PiS-u.

Data: 2010-09-14 03:39:44
Autor: zbig
Tępa Klempa
On 14 Wrz, 09:32, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> To mu się od nich aż troi, bo kopie na oślep :)

Jasne, jak dla byka kolor czerwony jest obiektem ataku, tak dla zbiga
jest to legitymacja PiS-u.

Cóż na to poradzę, że posłowie PiSu wyróżniają sie nieporadnością
językową. Owszem zdarza się słyszeć w ustach polityków PO takie
sformułowania jak np. "rok dwutysięcznydziewiąty" ale zdarza się to
znacznie rzadziej niż po stronie przeciwnej

Data: 2010-09-15 11:28:10
Autor: jadrys
Tępa Klempa
  W dniu 2010-09-14 12:39, zbig pisze:
[...]

I jakoś nie wytykasz tych potknięć politykom PO. A więc "czerwona płachta" dla ciebie to nie same błędy, tylko przynależność partyjna..

Data: 2010-09-15 02:52:59
Autor: zbig
Tępa Klempa
On 15 Wrz, 11:28, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
nacznie rzadziej niż po stronie przeciwnej

I jakoś nie wytykasz tych potknięć politykom PO. A więc "czerwona
płachta" dla ciebie to nie same błędy, tylko przynależność partyjna..

Nie wytykam błędów komuś z powodów przynależności partyjnej ale biorąc
pod uwagę całokształt jego aktywności polityczno -medialnej.
Gruntownie nie zgadzam się np. z Mariuszem Błaszczakiem, ale gdyby coś
takiego powiedział jak Kempa zostawiłbym to bez echa. Pomimo wszystko
jest to człowiek z jakąś tam ogładą i mogę krytykować jego poglądy ale
nie będę się czepiał błędów językowych, gdyby mu się zdarzyły. Co
innego Kempa. Tępa, arogancka, bezczelna i agresywna przekupa,
aspirująca do elity bez krzty kwalifikacji, kompetencji i poczucia
wstydu, która wszystko zrobi dla lansu. Takim typiarom dziękujemy.

Data: 2010-09-14 16:14:06
Autor: cirrus
Tępa Klempa
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6m31p$mo6$1news.onet.pl...
 W dniu 2010-09-13 20:04, zbig pisze:
mówi u Olejnik, że "Trzeba wziąść". Co za ciemniaczka...
Co dla ciebie ważniejsze - forma czy treść?

W przypadku Kępy to, ani formy, ani treści tylko wyłącznie jarmarczna pyskówka.

--
stevep

Data: 2010-09-15 11:28:25
Autor: jadrys
Tępa Klempa
  W dniu 2010-09-14 16:14, cirrus pisze:
[...]

Czasem w "jarmarcznej pyskówce" jest więcej treści niż w przemówieniu Prezydenta czy Premiera.

Data: 2010-09-15 16:07:52
Autor: cirrus
Tępa Klempa
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6q3jn$5va$2news.onet.pl...
[...]